تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

راهکار کاهش دفعات تعمیر بنز

راهکار کاهش دفعات تعمیر بنز
5 مه

راهکار کاهش دفعات تعمیر بنز

راهکار کاهش دفعات تعمیر بنز

راهکار کاهش دفعات تعمیر بنز نیازمند مراقبت و نگهداری مرتب از این خودروی لوکس است. برای اینکه بتوانید از این اتومبیل به طرز صحیح استفاده و اینکه لازم نباشه هر دقیقه در تعمیرگاه باشید حتما چند نکته ی مراقبت را بنز را جدی بگیرید.

صاحبان خودروی بنز و هر خودروی دیگر صد در صد می خواهند هزینه های تعمیر را کاهش دهند و اینکه نیازی به ماندن خودروی در تعمیرگاه نباشد اگر واقعا سلامتی ماشین برایتان مهم است نگهداری و مراقبت از بنز یک امر ضروری به حساب می آید و همانطور که می دانید تعمیر بنز تخصصی بسیار گران برایتان تمام می شود.

به غیر از نگهداری و مراقبت از خودرو حتما حتما سرویس دوره ای بنز را به موقع هرماه یک بار انجام دهید تا از سلامت بودن خودرو مطمئن شوید دلیلش چیست؟ دلیلش این است که وقتی یک مشکلی برای خودرو پیش می آید و شما آن را ندید می گیرید یا متوجه اش نمی شوید صد در صد هزینه ی تعمیر آن بسیار زیاد خواهد شد.

پس بهترین کار این است که سرویس دوره ای بنز را به همراه نگهداری و مراقبت از این خودروی آلمانی به درستی انجام دهید تا نیازی به پرداخت هزینه های بالای تعمیرات نباشد.

پیشگیری از تعمیر موتور بنز با نگهداری صحیح

از آنجایی که موتور بنز بسیار پیچده است و طبق آب و هوای کشور سازنده اش ساخته شده باید یکسری موارد را در نگهداری آن حتما انجام دهید. موتور بنز آنقدر دقیق و حرفه ای تنظیم و ساخته شده که به ندرت دچار اشکال می شود بنابراین باید آن را سالم نگهدارید. موارد زیر را حتما انجام دهید تا بتوانید موتور بنز را صحیح و سالم حفظ کنید :

روغن موتور را هرچند هزار کیلومتر که با بنز می روید باید تعویض کنید مواقعی هم که خودرو روغن ندارد به هیچوجه نباید آن را حرکت دهید چراکه به اصطلاح موتور یاتاغان می زند و باید هزینه ی سنگینی را جهت تعمیر پرداخت کنید.

سرویس دوره ای بنز را به هیچوجه فراموش نکنید. اگر هم فکر میکنید زمان زیادی می برد و هزینه اش ممکن است بالا باشد این فکر بیهوده است چراکه سرویس کردن اتومبیل اصلاً کار سختی نیست و مکانیک های متخصص تعمیرگاه بنز تهران آن را برای شما در کمترین زمان ممکن انجام می دهند.

اما این نکته را هم همینجا باید ذکر کنیم : برای سرویس دوره ای حتما به تعمیرگاه بنز تخصصی مراجعه کنید. چرا؟ تا نیروهای تخصصی و آموزش دیده اش بتوانند عیب یابی را به صورت حرفه ای انجام دهند.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را مطالعه کنید : 

خدمات تعمیر بی ام و در تعمیرگاه تخصصی

تعمیر بنز با تجهیزات مناسب

راهکار کاهش دفعات تعمیر بنز - تعویض روغن موتور بنز

راهکار کاهش هزینه تعمیر گیربکس بنز چیست؟

برای اینکه از گیربکس بنز نگهداری کنید و هزینه ی تعمیر آن را کاهش کنید مستلزم رعایت کردن یکسری نکات بسیار کوچک و ساده است. از این نکات می توان به مورد زیر اشاره کرد :

اولین نکته ای که باید دقت کنید تعویض روغن گیربکس بنز است بعد از رفتن چند هزار کیلومتر حتما روغن آن را عوض کنید.به روغن گیربکس واسکازین می گویند و در صورت عدم تعویض روغن باعث جعبه دنده خودرو آسیبی می بیند و هزینه ی تعمیر گیربکس بنز و خسارات جبران ناپذیر دیگری گریبان گیرتان خواهد شد . درست است که جعبه دنده بنز اتوماتیک است اما این فکر را نباید داشته باشید که به هر شکلی خواستید با آن رفتار کنید.

جعبه دنده های اتوماتیک حساسیت بالاتر و در نتیجه مستلزم نگهداری و توجه بیشتری دارند پس می بایست با احتیاط بیشتری برخورد کنید.

از دیگر روش های مراقبت از گیربکس بنز این است که در هنگام رانندگی نباید مدام توقف و حرکت داشته باشید این کار موجب آسیب جدی و سریعتر به دنده های بنز خواهد شد.

خلاصه با انجام نکات بسیار کلیدی و کاربردی بالا می توانید از هزینه ی تعمیر گیربکس بنز نجات پیدا کنید. همچنین برای تعویض روغن گیربکس حتما به تعمیرگاه تخصصی بنز مراجعه کنید تا آنها از روغن مخصوص و اورجینال استفاده کنند.

راهکار کاهش دفعات تعمیر بنز - تعویض روغن گیربکس بنز

هنوز از ویدیوهای آموزشی ما دیدن نکردید؟

پس روی لینک زیر کلیک کنید!

ایمن برانید تا هزینه تعمیر بنز کاهش یابد!

درست است که رانندگی در سرعت بالا با خودروی بنز لذتبخش است اما این را هم در نظر داشته باشید که هزینه تعمیر این خودروی لوکس بسیار بالاست همچنین اگر قطعه ای از آن خراب شوند باید هزینه ی بالایی را پرداخت کنید تا قطعه ی اورجینال آن را پیدا کنید. البته اگر پیدا کنید!

برای رانندگی با این خودروی آلمانی باید مهارت خودتان را در این زمینه افزایش دهید تا بتوانید نگهداری از آن را به طور کامل انجام دهید و اینکه رانندگی ایمن مستلزم سالم ماندن خودتان به اضافه ی خودرو خواهد بود بهتر است با سرعت قانونی برانید تا هیچ مشکلی گریبان گیرتان نشود.

ایمن راندن مستلزم سالم ماندن خودرو و در امان ماندن جانتان است.

پیشنهاد مطالعه :

تعمیرگاه تخصصی بنز چه کمکی به ما می کند؟

بهترین تعمیرگاه تخصصی پورشه

راهکار کاهش دفعات تعمیر بنز - رانندگی ایمن
تعمیر بنز را در تعمیرگاه تخصصی انجام دهید!

اگر نکات کلیدی را جهت حفاظت و نگهداری از خودروی بنز انجام ندادید و نیاز به یک تعمیرگاه بنز پیدا کردید ، تعمیرگاه تخصصی بنز مونیخ سرویس می تواند بهترین خدمات را با استفاده از دستگاه های تخصصی و نیروهای آموزش دیده حرفه ای برای شما انجام دهد. برای دریافت خدمات تعمیر بنز در نیاوران ، قیطریه و هر منطقه ای که زندگی می کنید می توانید به تعمیرگاه مونیخ سرویس مراجعه کنید.

همچنین جهت دریافت خدمات تعمیر بی ام و ، تعمیر پورشه به صورت تخصصی و کاملاً حرفه ای با تضمین سلامت کامل حتما با ما در ارتباط باشید تا خودرویی سالم و هزینه ی تعمیر بسیار معقول داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *