تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

هزینه سرویس بی ام و

هزینه سرویس بی ام و

هزینه سرویس بی ام و

دارندگان خودروهای لوکس مانند BMW میدانند که هزینه سرویس بی ام و و تعمیر آن بسیار بالاست و نمیتوان قیمت واحدی برای آن ارائه داد. این ویژگی البته شامل تمام خودروهای تولید کشور آلمان است و تقریبا همه آنها مانند پورشه و بنز و بی ام و هزینه ها و بودجه زیادی را برای نگه داری و تعمیر یا سرویس نیاز دارند.

اما این موضوع خرید و فروش این خودرو را متوقف نکرده، زیرا مزایای آن به هزینه های نگه داری ارجح است. پس اگر تصمیم به خرید این خودرو دارید یا مالک یکی از مدل های زیبا و لوکس بی ام و هستید بهتر است نگران تعمیر و سرویس آن نباشید، اما خود را برای هزینه های آن هم آماده کنید. ما در تعمیرگاه مونیخ سرویس یا کادری مجرب و استفاده از تکنولوژی روز، اماده ایم تا خدمات مورد نیاز شما را برای نگه داری و تعمیر این خودرو ارائه دهیم.

خودروهای لوکس آلمانی در ایران به دلیل شرایط آب و هوایی متفاوت، کیفیت پایین بنزین و اغلب شرایط ید جاده ها نسبت به آلمان، دچار مشکلات زیادی میشوند. این مشکلات به مرور میتواند استهلاک خودرو را جلو بیاندازد و نگه داری آنرا کمی دشوار کرده است. به این دلیل سرویس های دوره ای برای چنین خودروهایی ضرورت دارد و البته باید برای این کار به تعمیرگاه تخصصی بی ام و مراجعه کرد. برای مشاوره درباره هزینه سرویس بی ام و با ما تماس بگیرید.

هزینه سرویس بی ام و - مونیخ سرویس

هزینه سرویس دوره ای بی ام و شامل چه مواردی است ؟

سرویس های دوره ای بی ام و شامل عیب یابی و کنترل همه اجزاء خودرو میشود. اگر قطعه ای در خودرو دچار نقص باشد و نیاز به تعویض داتشه باشد، ما از قطعات اصلی جایگزین استفاده میکنیم. بسیاری از تعمیرگاه های متفرقه از قطعات متفرقه استفاده میکنند. شاید در همان ابتدا شما متوجه این امر نباشید، اما بعدا مشکلات و ایرادات خودرو خود را نشان خواهد داد. در این صورت صاحبان خودرو خسارات و هزینه های زیادی را متحمل خواهند شد.

برای جلوگیری از مشکلات ناگهانی خودرو بهترین راه حل مراجعه به تعمیرگاه تخصصی BMW برای سرویس های دوره ای است. هزینه این سرویس ها علاوه بر تعمیر و تعویض قطعات در صورت لزوم شامل تعویض روغن نیز میشود. در این میان تعویض روغن خودروی بی ام و هزینه بیشتری نسبت به سایر موارد دارد.

با توجه به شرایط فعلی بهتر است حتمابه تعمیرگاه های مجاز مراجعه کنید تا از روغن های اصلی و قطعات اصلی برای تعمیر خودروی شما استفاده شود. به دلیل حجم بالای ورود روغن های تقلبی مراجعه به تعیمیرگاه های متفرقه نوعی ریسک است و به آسانی میتواند موجب آسیب های زیادی، به مرور زمان، به خودروی شما شود.

تعمیر ارورهای کامپیوتری و الکتریکی بی ام و از موارد دیگری است که در سرویس دوره ای BMW مورد بازبینی قرار میگیرد. این کار نیاز به تخصص دارد و هرکسی از عهده ان بر نخواهد آمد. توجه داشته باشید که با وجود تخصصی بودن این کار، هزینه آن زیاد نیست و در صورتی که به تعمیرگاه متفرقه مراجعه کنید، ممکن است متحمل هزینه های گزاف شوید و در قبال یک بازدید ناچیز، پول زیادی خرج کنید.

موارد مختلف سرویس دوره ای BMW

هزینه سرویس بی ام و - تعمیر BMW

بازبینی و سرویس گیربکس

گیربکس های اتوماتیک به طور معمول نیاز به سرویس و نگهداری ندارند اما با این وجود بهتر است به صورت دوره ای روغن آنها چک شود. سرویس گیربکس به ویژه برای مدل های قدیمی تر bmw انجام میشود. تعویض روغن گیربکس از تعویض روغن موتور پیچیده تر است و ممکن است در این شرایط هزینه سرویس بی ام و برای شما بیشتر شود.

هزینه سرویس بی ام و - تعمیرگاه بی ام و

بازبینی و سرویس سیستم تعلیق 

هر وسیله نقلیه دارای سیستم تعلیق است و برای سالم ماندن خودرو به خصوص در جاده های بین شهری لازم است تا سیستم تعلیق چک شود. اگر این سیستم دچار مشکل باشد، ارتشاعات وادره به ماشین میتواند استهلاک خودرو را جلو بیاندازد. در سرویس دوره ای بی ام و باید تمام قطعات از جمله فنر، کمک فنر و میل تعادل و … به درستی سرویس و بازبینی شوند.

هزینه سرویس بی ام و - تعمیر بی ام و

بازبینی و سرویس موتور BMW

اولین چیزی که یک سرویس کار حرفه ای بی ام و به سراغ آن خواهد رفت، بررسی موتور خودرو و عیب یابی آن است. موتور مهمترین قطعه در هر خودرویی است و سلامت ماشین و سرنشینان به آن وابسته اشت. در این مرحله باید تمام اجزای موتور بازبینی شوند و در صورت لزوم اقدام به تعمیر یا تعویض آنها گردد.

مشخصات تعمیرگاه تخصصی و مجاز بی ام و 

تمام کارهای مربوط به تعمیر و سرویس بی ام و را به طور کامل انجام دهد و فضای گافی برای این کار را داشته باشد. دستگاه ها و ابزارهای مورد نیاز برای تعمیر و سرویس بی ام و فضای زیادی را میگیرند و از این جهت یک تعمیرگاه تخصصی شامل بخش های مختلفی است. به طور مثال برای تعمیرات فرمان، تعمیرات مربوط به بدنه و … هرکدام بخش جداگانه ای در نظر گرفته میشود.

دستگاه ها و تکنولوژی مورد نیاز برای تعمیر و عیب یابی خودرو را داشته باشد. این خودرو به گونه ای طراحی شده که به دست هر تعمیرکار و یا با هر وسیله ای قابل تعمیر نیست و برای سرویس یا تعمیر نیاز به تکنولوژی روز دارد. تعمیرگاه مونیخ سرویس به این تجهیزات مجهز است.

دارای کادر متخصص و آشنا به دانش فنی روز برای تعمیر خودروهای لوکس باشد. این افراد لازم است تا دوره دیده باشند و استفاده از تکنولوژی ها و ابزار تعمیر را به خوبی بشناسند. حتی یک تعمیرکار معمولی هم برای یادگیری نیاز به زمان زیادی دارد و باید کاملا به لحاظ فنی با خودرو آشنا باشد.

از قطعات اصلی برای تعمیر خودروی شما استفاده کند. در غیر این صورت شما هزینه سرویس بی ام و برای شما گران تمام میشود و باید بارها برای تعمیر قطعه مورد نظر مراجعه کنید. از این جهت اعتبار و سابقه تعمیرگاه در تعمیر و سرویس های دوره ای مهم و مورد توجه است.

هزینه سرویس بی ام و - تعمیرگاه مونیخ سرویس