تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

تعمیر سیستم خنک کننده بی ام و

تعمیر سیستم خنک کننده بی ام و
4 آوریل

تعمیر سیستم خنک کننده بی ام و

تعمیر سیستم خنک کننده بی ام و مونیخ سرویس

تعمیر سیستم خنک کننده بی ام و

سیستم خنک کننده بی ام و میتواند مشکلاتی را ایجاد کند که منجر به خرابی و مشکلات بیشتری بشود. در حالی که اکثر نشت های خنک کننده به راحتی قابل تعمیر هستند، نادیده گرفتن این مشکل میتواند باعث از دست رفتن زمان و هزینه های گزافی برای شما بشود. در ادامه میخواهیم درباره مشکلات و تعمیر بی ام و و سیستم خنک کننده اطلاعاتی را به شما بدهیم تا علائم را در خودروی خود بازبینی کنید و در صورت مشکل برای تعمیر بی ام و به تعمیرگاه تخصصی مراجعه نمایید.

عملکرد سیستم خنک کننده چگونه است؟

تعمیر سیستم خنک کننده بی ام و نقش مهمی در نحوه عملکرد خودرو شما بر عهده دارد. موتور خودرو دائما در حال حرکت است و داغ تر و گرم تر میشود. برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد موتور، سیستم خنک کننده لازم است.
سیستم خنک کننده به شما اطمینان میدهد که موتور با سرعت مطلوب کار میکند. زیرا آنرا در دمای مطلوب نگه میدارد. سیستم خنک کننده بی ام و از قسمت های زیادی از جمله رادیاتور، پمپ آب، ترموستات، پنکه و یک سری شلنگ تشکیل شده است که همه چیز را به هم متصل میکند. تمام این قطعات برای حفظ دمای مناسب موتور با هم کار میکنند. در صورت خرابی باید برای تعمیر BMW خود اقدام کنید.

علائم مشکلات سیستم خنک کننده 

اولین علامتی که شما را از بروز مشکل در سیستم خنک کننده و نیاز به تعمیر بی ام و آگاه میکند، خواندن مداوم زیاد در مورد دما است. سنجش دما در داشبورد بی ام و شما قرار دارد. داشبورد شما همان چیزی است که خواندن مطالب مختلف در مورد اتفاقات داخل خودرو را به شما نشان میدهد. دماسنج دمای فعلی موتور را نشان میدهد. اگر متوجه شدید که سنجش در حال افزایش است و یا در حالت بسیار بالایی است، باید سریعا دور آن بکشید و منتظر خنک شدن موتور باشید.

یکی دیگر از علائمی که در صورت بروز مشکل در کل سیستم خنک کننده در بی ام و شما متوجه خواهید شد، هود بخار است. بخاری که از زیر خود بیرون می آید نشانه گرمای بیش از حد است و ثابت میکند که سیستم خنک کننده قادر به انجام عملکرد صحیح خود نیست. هود بخار به این معنا است که مایع خنک کننده در موتور به جوش آمده و در حال بخار شدن است. این یکی دیگر از مواردی است که باید در صورت مشاهده خودرو خود را خاموش کنید تا خنک شود.

تعمیر سیستم خنک کننده بی ام و تعمیرگاه تخصصی

همچنین ایده خوبی است که مقداری خنک کننده بیشتر به آن اضافه کنید زیرا ممکن است مقداری از آن تبخیر شده باشد. علاوه بر این علامت دیگر دود سفید اگزوز است. دود سفید در اثر نشت مایع خنک کننده در زیر کاپوت ایجاد میشود. در صورت نشت، مایع خنک کننده در طی فرآیند احتراق سوزانده میشود. پس از شوختن انچه به جا می ماند دود سفید است. این دود از راه لوله اگزوز خارج میشود و فورا مشاده خواهد شد.

تعمیرگاه بی ام و مونیخ سرویس

هشدار درباره سیستم خنک کننده بی ام و 

زمانیکه به طور مداوم با خودرو خود رانندگی میکنید باید برنامه مناسب برای سرویس دوره ای و نگهداری آن داشته باشید. یکی از جنبه های این امر اطمینان از سالم بودن سیستم خنک کننده است. اگر شما یا مکانیک تان متوجه شدید که مایع خنک کننده کم است باید مقداری به آن اضافه کنید. اگر در هر بار بازدید باید مایع خنک کننده اضافه شود یا حتی باید مخزن را پر کنید این نشانه خراب بودن ئ نیاز تعمیر سیستم خنک کننده بی ام و شما خواهد بود.

شما قادر خواهید بود از هر نشت احتمالی در بی ام و خود، یک نشت از سیستم خنک کننده را ببینید. این نشت سبز رنگ است و بوی شیرینی دارد. پس اگر متوجه نشت مایه خنک کننده دارید باید به تعمیرگاه مراجعه کنید.

تعمیر بی ام و در تعمیرگاه مونیخ سرویس

هنگامی که متوجه هر یک از علائم فوق و نیاز به تعمیر سیستم خنک کننده بی ام و شدید، زمان آن رسیده که بی ام و خود را به یک تکنسین و تعمیرکار قابل اعتماد نشان دهید. در تعمیرگاه مونیخ سرویس ما به خوبی موارد و مشکلات بی ام و شما را میشناسیم و برطرف خواهیم کرد. هر یک از همکاران و تعمیرکاران ما دارای دانش فنی و مهارت تخصصی در کلیه امور تعمیر بی ام و شما می باشند.

بنابراین وقتی خودرو خود را وارد تعمیرگاه کنید ما از اخرین سیستم های هوشمند برای معاینه استفاده خواهیم کرد و مشکلات سیستم خنک کننده را شناسایی میکنیم. تعمیر خودرو شما با کمترین هزینه و با استفاده از قطعات اصلی و قیمت مناسب تعمیر خواهد شد. برای تماس و رزرو خدمات ما میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *