تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

مقایسه نسل جدید و قدیم مرسدس بنز

مقایسه نسل جدید و قدیم بنز
7 جولای

مقایسه نسل جدید و قدیم مرسدس بنز

نسل چهارم مرسدس بنز کلاس A در آگوست ۲۰۱۸ پس از یک بروزرسانی تکاملی به بازار عرضه شد. با ظاهری تازه و پر از هیجان. کلاس A از سال ۱۹۹۷ وارد بازار شده است اما تا سال ۲۰۱۲ بود که خودروساز آلمانی آن را از یک خودروی ساب کامپکت عجیب و غریب به یک هاچ بک جریان اصلی تبدیل کرد. جدا از به ‌روزرسانی‌ های ظاهری، A-Class جدید بر روی یک پلتفرم کاملاً جدید سوار می ‌شود و با بسیاری از فناوری ‌های جدید همراه است. چندین جنبه وجود دارد که به مقایسه نسل جدید و قدیم مرسدس بنز کلاس A می پردازد. برخی از آن ها عبارتند از:

مقایسه نسل جدید و قدیم مرسدس بنز کلاس A

1. ظاهر جدید

طراحی قابل توجه و برجسته کلاس A جدید، گام بعدی در فلسفه طراحی مرسدس بنز یعنی خلوص حسی است. بدنه اسپرت برجسته آن بزرگ تر از مدل قبلی است که ۱۲۰ میلی متر طویل تر، ۱۶ میلی متر بلند تر و ۶ میلی متر عریض تر اندازه گیری شده است اما ۲۰ کیلوگرم سبک تر است.

قوس چرخ ‌ها نیز از ۱۶ به ۱۹ اینچ افزایش یافته است که باعث می ‌شود، خودرو روی جاده سوار تر باشد. اسپویلر چرخ های جلو و عقب به طور خاص برای دستیابی به تلفات کم جریان هوا در اطراف چرخ ها بهینه شده اند.

علاوه بر این، قوس چرخ ها از محفظه موتور عایق بندی (بسته به نوع موتور) و اطراف رادیاتور آب بندی شده است. این امر، سیستم خنک کننده کارآمد تری را تضمین می کند.

صدای باد داخل کابین نیز در کلاس A جدید به میزان قابل توجهی نسبت به مدل قبلی خود کاهش یافته است، زیرا ستون های خارجی جدید روی خطوط کمربند از نظر شکل و موقعیت بهبود یافته اند.

ظاهر جدید بنز

2. فضای داخلی جدید

فضای داخلی کلاس A جدید با ظاهر مدرن و آوانگارد خود کاملاً بازتعریف شده است. مرسدس بنز رویکرد کاملاً جدیدی را در پیش گرفته است و بخش کامپکت را از داخل متحول کرده است.

احساس وسعت با افزایش فضای شانه، آرنج و سر بیشتر می شود. کلاس A جدید همچنین دسترسی آسان ‌تری به عقب و محفظه بار بزرگ ‌تر و مناسب ‌تر برای خانواده و تفریح ​​را ارائه می ‌دهد.

ظرفیت محفظه بار پشت صندلی ‌های عقب ۳۷۰ لیتر است که ۲۹ لیتر بیشتر از مدل قبلی است. به لطف چراغ‌ های دوبخشی عقب، دیافراگم بارگیری ۲۰ سانتی‌ متر بیشتر از قبل است و کف اتاق چمدان نیز ۱۱٫۵ سانتی‌متر بلند تر است.

دید همه جانبه در کلاس A جدید نیز بهبود یافته است و ناحیه ای که توسط ستون ها پوشیده شده است در مقایسه با مدل قبلی خود ۱۰ درصد کاهش یافته است. این امر هم ایمنی و هم احساس وسعت را افزایش می دهد.

مطالب پیشنهادی مونیخ سرویس: خدمات تعمیرگاه بنز شامل چه مواردی می شود؟

فضای داخلی جدید مرسدس بنز

3. تعداد زیادی فناوری جدید

خدمات جدید و بهبودیافته Mercedes me connect با MBUX راه اندازی می شود. این ها شامل عملکرد هایی مانند ترمز اضطراری، پیش بینی در خیابان، اطلاعات زمان واقعی و اطلاعات خارج از خیابان است که باعث صرفه جویی در زمان و کاهش سطح استرس هنگام جستجوی فضای پارک می شود.

مدل جدید همچنین تعدادی عملکرد را ارائه می دهد که قبلاً متعلق به کلاس لوکس بودند: به عنوان مثال، پارک در زمان واقعی و توانایی رانندگی نیمه خودکار در شرایط خاص. برای انجام این کار، ترافیک را به دقت زیر نظر دارد، زیرا سیستم های دوربین و رادار بهبود یافته به آن اجازه می دهد تا ۵۰۰ متر جلوتر را ببیند.

به صورت استاندارد دارای سیستم ترمز فعال پیشرفته است. بسته به شرایط، این می تواند به طور موثر به کاهش عواقب برخورد از عقب با خودرو های کند، متوقف یا ساکن کمک کند. این سیستم ترمز فعال پیشرفته حتی به عبور عابران پیاده و دوچرخه سواران پاسخ می دهد تا به طور کلی از برخورد جلوگیری کند.

خدمات تعمیرگاه مونیخ سرویس:

تعمیر بی ام و | تعمیر بنز | تعمیر پورشه |

فناوری جدید مرسدس بنز
مقایسه نسل جدید و قدیم مرسدس بنز کلاس E

E classیکی از محکم ‌ترین خودرو های این سگمنت بود، اما در مقایسه با آخرین رقبای خود، کنسول میانی بلند و باریک آن کمی قدیمی به نظر می ‌رسد. مدل جدید این موضوع را با طراحی داشبورد که به شدت از کلاس S بزرگ تر الهام گرفته شده است، برطرف می کند.

چهار دریچه تهویه دایره‌ای شکل بر مرکز کابین حاکم است و دو نمایشگر با وضوح بالا، هر کدام به اندازه ۱۲٫۳ اینچ، در کنار هم بالای آن‌ها قرار گرفته ‌اند. مرسدس بنز سری E ادعا می کند که کیفیت ساخت گام دیگری به جلو برداشته است و صندلی ها برای افزایش راحتی طراحی شده اند.

در حالی که ابعاد داخلی دقیق هنوز تایید نشده است، ادعا می شود که خودروی جدید جادارتر از مدل فعلی است و با قضاوت بر اساس فاصله بین دو محور افزایش یافته، این امر بسیار محتمل به نظر می رسد.

مقایسه نسل جدید و قدیم مرسدس بنز کلاس E
1. تجربه رانندگی

برای بهبود تجربه رانندگی، مدل جدید از نسبت های بسیار بیشتری از فولاد و آلومینیوم با استحکام بالا در ساخت خود بهره می برد. بال های جلو، کاپوت و صندوق عقب همگی از فلز دوم ساخته شده اند. در نتیجه، جدیدترین کلاس E به طور متوسط ​​حدود ۱۰۰ کیلوگرم کم تر از مدل قبلی وزن دارد.

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله صافکاری و نقاشی بنز سری s را نیز مطالعه کنید.

2. مشخصات

برای اولین بار برای هر خودروی تولیدی، کلاس E بنز جدید دارای کنترل های حساس به لمس است که روی پره های فرمان نصب شده اند.

گفته می شود که بسیار شبیه صفحه نمایش یک گوشی هوشمند در حال کار هستند، بسیاری از عملکردهای سرگرمی خودرو را کنترل می کنند و به راننده اجازه می دهند دست خود را روی فرمان نگه دارد. یک نقطه شارژ بی‌سیم اختیاری برای دستگاه‌ های تلفن همراه، فناوری پیشرفته ‌تری را که در مدل فعلی وجود ندارد، اضافه می‌ کند.

تجهیزات استاندارد در طیف مدل های جدید نیز شامل چراغ های جلو و عقب فول ال ای دی، ناوبری ماهواره ای و دستیار ترمز فعال است.

تجربه رانندگی بنزی سری e

مقایسه نسل جدید و قدیم مرسدس بنز کلاس C

برای نسل جدید مرسدس بنز چراغ ‌های جلوتر را تعبیه کرده و جلوپنجره را مجدد طراحی کرده است، به ‌طوری که تقریباً شبیه یک نسخه وارونه قدیمی به نظر می ‌رسد.

اگر با دقت نگاه کنید، ده‌ ها نشان کوچک مرسدس را در جلوپنجره خواهید دید. چراغ های عقب در حال حاضر واحدهای افقی دو تکه هستند تا عمودی. انتخاب تریم اسپرت به این معنی است که خودرو کاملاً مهار شده به نظر می رسد، در حالی که نسخه های AMG Line دارای چرخ های بزرگتر و ورودی هوای عمیق تر در سپرها هستند.

خودرو قبلی به صورت سالن چهار در، استیت، کوپه و کانورتیبل موجود بود.

مقایسه نسل جدید و قدیم مرسدس بنز کلاس C

فضای داخلی مرسدس بنز کلاس C

مرسدس کلاس C به گونه ای ساخته شده است که سفرهای طولانی در بزرگراه را تا حد امکان آرامش بخش کند، بنابراین فضای داخلی آن مدت هاست که چشمگیر بوده است.

تودوزی چرم ممتاز، تزئینات چوبی هوشمند و کنترل ‌های فلزی خنک باعث می ‌شود تا حتی ارزان ‌ترین کلاس C نسبت به فولکس ‌واگن پاسات یا فورد موندئو لوکس ‌تر باشد.

در بیشتر موارد، صدای ناخواسته موتور خارج از کابین نگه داشته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *