تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

خدمات مونیخ سرویس در تعمیر پورشه

خدمات مونیخ سرویس در تعمیر پورشه
2 فوریه

خدمات مونیخ سرویس در تعمیر پورشه

خدمات مونیخ سرویس در تعمیر پورشه

پورشه از خودرو هاییست که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارند. هر چند استحکام بدنه، عمر طولانی قطعات، شتاب بالا، زیبایی و راحتی اتاق داخلی از بارزترین ویژگی‌ های پورشه شناخته می‌ شوند؛ اما ممکن است به‌ دلایل مختلفی دچار خرابی و آسیب شوند. تعمیر پورشه به تخصص و مهارت بالایی نیاز دارد. تعمیرگاه تخصصی مونیخ سرویس با سال‌ ها سابقه در زمینه ارائه خدمات تعمیرات انواع پورشه فعالیت می‌ کند. تعمیرات موتوری، جلوبندی، بدنه و گیربکس خودرو های پورشه ، از جمله خدمات این تعمیرگاه به‌ شمار می‌ روند. از ویژگی‌های تعمیرگاه مونیخ سرویس می‌ توان به عیب‌ یابی با دستگاه دیاگ اشاره کرد.

بقیه خدمات مونیخ سرویس در تعمیر پورشه

۱- تعمیرات مکانیکی شامل تعمیر اساسی موتور پورشه و انواع گیربکس های اتوماتیک و دبل کلاچ پورشه (PDK).
۲- تعمیرات الکتریکی شامل عیب یابی و رفع ایرادات سیستم سوخت رسانی و تعمیرات برقی انواع سیستم های الکتریکی و الکترونیکی کنترلی.
۳- به طور اختصاصی تعمیرات الکترونیک انواع کامپیوترهای خودروهای پورشه که این مورد حتی در نمایندگی های پورشه نیز انجام نمی شود.
۴- تعمیرات تخصصی سیستم تعلیق، جلوبندی و کمک های بادی و سیستم تنظیم ارتفاع خودروهای پورشه.

تعمیرگاه مونیخ سرویس در همه زمینه های تعمیرات خودرو های خارجی فعالیت درخشانی دارد که باعث شده مشتری با رضایت از تعمیرگاه خارج شود و خودروی خود را مثل روز اول تحویل بگیرد ، علاوه بر انجام دادن تعمیرات افزودن آپشن جزو خدمات این تعمیرگاه است که میتوان برای اضافه کردن آپشن های هد آپ ، AUX و نیوفیس کردن داخل و بیرون خودرو ، عوض کردن فرمان های قدیمی به مدل جدید و .. اشاره کرد.

آیا ماشین شما نیاز به تعمیر دارد؟ آیا انجام این تعمیرات مستلزم دانستن قیمت آن می باشد؟ مونیخ سرویس  هزینه تعمیر پورشه شما را برآورد می کند و بعد از تایید شما به تعمیر میپردازد. این برآورد بر اساس قیمت اتحادیه آن خدمت خاص و همچنین ارزانترین تعمیرگاه موجود در شهر تهران می باشد.

تماس با مونیخ سرویس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *