تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

تفاوت مدل های مازراتی

تفاوت مدل های مازراتی
7 جولای

تفاوت مدل های مازراتی

توضیحاتی راجب رایج ترین مدل های مازراتی :

Maserati GranTurismo (مازراتی گرن توریسمو) :

Maserati GranTurismo چیز فوق العاده ای در یک کوپه شش رقمی با قابلیت عملکرد بالا  ارائه می دهد ، که شامل تمام آنچه که قانع کننده و غیر قابل مقاومت در مورد اتومبیل های ایتالیایی است.منحنی های بیرونی را در همه مکان های مناسب دارد؛ داخلی به طور گسترده ای منصوب شده است. به طور شگفت انگیزی دارای 454 اسب بخار 4.7 لیتری V-8 وجود دارد که برای زیر صفر تا 60 ثانیه اجرا می شود.

مازراتی گیبلی :

این مدل مازراتی به طور شگفت آوری دارای 345 اسب بخار، توربو دوقلو 3.0 لیتری V-6 و درایو عقب است. نسخه عملکرد S 404 اسب بخار و اختیاری درایو تمام چرخ است. هر دو موتور دارای هشت سرعت اتوماتیک هستند. داخلی نیاز به مواد بدتر دارد، اما این باد بیابان نفس هوای تازه در جهان تحت سلطه سدان آلمانی است.

مازراتی Quattroporte (کوئاتروپورته) :

در ایتالیایی “Quattroporte” به معنی “چهار درب” است، این خودرو با دو موتور توربو دوقلو ارائه شده است ، 404 اسب بخار 3،0 لیتری V-6 یا 523 اسب بخار 3.8 لیتری V-8. هشت سرعته اتوماتیک و چرخ دنده عقب استاندارد هستند؛ تمام درایو با V-6 ارائه شده است. داخل کابین فانتزی و چرمی یک سیستم سرگرمی 8.4 اینچی با Apple CarPlay و Android Auto است. کنترل کروز انطباقی و ترمز اضطراری خودکار اختیاری است.

مازراتی Levante (لوانته) :

مازراتی Levante  عملکرد ایتالیایی و ظاهر آن  منحصر به فرد طراحی شده است. موتورهای توربو شارژ آن قدرتمند هستند و صداهای هیجان و شتاب را به ارمغان می آورند. سوار قوى است، اما با توجه به مرکز جاذبه، ممکن است دستيابى به آن کم باشد. دارای ترمزهای قوی هستند داخل آن دارای بسیاری از چوب و چرم است؛ صفحه نمایش لمسی 8.4 اینچی، Apple CarPlay و Android Auto استاندارد هستند، اما Wi-Fi در دسترس نیست.

برای تعمیر و سرویس مازراتی میتوانید به مونیخ سرویس مراجعه کرده و در صورت نیاز به مشاوره میتوانید با شماره هایی که در پایین صفحه موجود است استفاده کنید و با مونیخ سرویس در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *