تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

تعمیر پمپ بنزین بی ام و

تعمیر پمپ بنزین بی ام و
11 نوامبر

تعمیر پمپ بنزین بی ام و

تعمیر پمپ بنزین بی ام و (BMW) مدل ۳۳۵

خرابی پمپ بنزین زمان و مکان خاصی ندارد و این موضوع میتواند باعث شود شما در بد ترین شرایط و زمان بعلت خرابی پمپ بنزین بی ام و اتان در خیابان گیر کنید و جز تعویض آن و یا بکسل کردن خودرو راه دیگری ندارید.یکی از نکات مهم و حائز اهمیت در رابطه با خرابی پمپ بنزین ناگهانی بودن آن است و راننده خودرو از قبل نمیتواند متوجه خرابی آن شود. بهمین علت ناگهان در حال رانندگی خودرو خاموش میشود  و باید آن را به تعمیرگاه بی ام و ببرید تا پمپ بنزین را تعویض کند.

 

تعمیر پمپ بنزین بی ام و
 

علائم آسیب رسانی به پمپ بنزین بی ام و (BMW)

کاهش قدرت موتور:

در صورت ضعیف شدن پمپ بنزین و کاهش فشار آن نتیجتا قدرت موتور کاهش پیدا میکند.

خاموش شدن خودرو:

ضعیف شدن پمپ بنزین بی ام و موجب افزایش مصرف قدرت الکتریکی میشود.این موضوع موجب آسیب دیدن رله ی پمپ بنزین میشود و در نهایت باعث خاموش شدن موتور میشود.

تست صدا:

آزمایش صدا اولین عملی است که باید انجام دهیم .پس از باز کردن سویچ باید صدای پمپ بنزین را بشنوید در غیر این صورت متوجه میشویم که پمپ کار نمیکند .

تست آمپر پمپ بنزین:

ترمبنال های مثبت و منفی ترمینال پمپ را به آمپر متر وتصل میکنیم آمپر استاندارد هر خودرو توسط دفترچه راهنما ذکر شده است.آمپر بالا تر از مقدار ذکر شده در دفترچه نشان دهنده ی نقص در پمپ میباشد.

تست ولتاژ پمپ:

مولتی متر را در قسمت انداره گیری ولتاژ تنظیم کرده و مثبت را به سیم مثبت ترمینال پمپ و منفی را به منفی ترمینال پمپ وصل میکنیم.اگر ولتاژ ۱۲ را نشان داد پمپ خراب است و نیاز به تعویض  دارد که باید به تعمیرگاه تخصصی بی ام و (BMW) مونیخ سرویس مراجعه کنید.

تست فشار پمپ بنزین:

در اکثر خودرو های روی ریل سوخت زیر کاپوت محلی برای تست فشار در نظر می گیرند.با فشار سنج این فشار رااندازه میگیریم که مقدار ۳۰-۸۰ psi مقدار معمول آن میباشد که فشار کم تر از این مقدار نشان نقص در پمپ بنزین میباشد.

برای تعمیر پمپ بنزین بی ام و (BMW) میتوانید به بهترین تعمیرگاه تخصصی مونیخ سرویس مراجعه نمایید تا بهترین خدمات در این زمینه را دریافت کنید و تعمیرات تخصصی در تعمیرگاه مونیخ سرویس با بهترین دستگاه ها انجام می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *