تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

تعمیر تخصصی بی ام و مدل ۷۵۰

تعمیر تخصصی بی ام و مدل 750
12 دسامبر

تعمیر تخصصی بی ام و مدل ۷۵۰

تعمیر تخصصی بی ام و مدل ۷۵۰ با مونیخ سرویس

تعمیر بی ام و مدل ۷۵۰ بسیار تخصصی انجام می گیرد که در ادامه شما ویژگی های این مدل از بی ام و را مطالعه می کنید و به سختی و پیچیدگی آن پی میبرید ، بنابر این میتوانید برای تعمیر تخصصی بی ام و در مدل ۷۵۰ با تعمیرگاه های تخصصی در ارتباط باشید و تعمیرات را به صورت تخصصی انجام دهید.

ویژگی های بی ام و مدل ۷۵۰

بی ام و ۷۵۰ دارای موتور ۸ سیلندر و اسب بخار ۴۵۰ می باشد. نهایت گردش نیوتن بر متر در این موتور تویین توربو؛ ۶۵۰ است که خیلی کار آمد است اما مصرف سوخت درون شهری این محصول خیلی زیاد است.
که شما میتوانید با سیستم آی درایو مصرف را کاهش دهید. در مدل بی ام و ۷۶۰li، زیر کاپوت با موتور ۱۲/۴ سیلندر توربو رو به رو می شوید و با قدرت موتور ۶٫۵۰۰ می رسد که حس قدرت را به شما منتقل می کند.
یکی دیگر از ویژگی های سری ۷، داینامیک است که باعث ایجاد سرعت بیبشتر و چسبندگی در جاده می شود، بکار رفته است. ترمر دیسکی خنک کننده چرخ های عقب و جلو، دارای تکنولوژی استاندارد جهانی است که شامل : CBC ،DSC ،ABC و EBD می شود، هم چنین ایربگ در بی ام و ۷۵۰ همانند دیگر خودرو ها بکار رفته است.

آپشن های بی ام و ۷۵۰

رادار، ایکس درایو، سنسور کمک پارک، سنسور تشدید نور نقطه ای برای چراغ های جلو، آینه های گرمکن، هد آپ دیسپلی، دید در شب و صندلی تمام برقی است که در این محصول لوکس و قدرت مند تعریف می شود.

گفته شده که تنها رقیب این سری ۷ بی ام و سری S مرسدس بنز است 

گیربکس  بی ام و مدل ۷۵۰

۷۵۰ دارای پیشرانه ای ۸ سیلندر با حجم ۴٫۴ لیتر میباشد که به کمک توربوشارژر های دوتایی (توئین توربو) و تکنولوژی های تزریق مستقیم سوخت و متغیر باز و بسته شدن سوپاپ ها میتواند حداکثر قدرت و گشتاور بترتیب ۴۵۰ اسب بخار و ۶۵۰ نیومتر در دور موتور های ۵۵۰۰ و ۲۰۰۰ تا ۴۵۰۰ تولید کند که وظیفه ی انتقال قدرت پیشرانه به چرخ های عقب به گیربکس ۸ سرعته ساخت zf سپرده شده است. بی ام و ۷۵۰ با این پیشرانه و گیربکس قادر است که در ۴٫۸ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و میتوان تا سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت نیز با آن گاز داد.

برای تعمیر بی ام و در انواع سری و مدل ها میتوانید با بهترین تعمیرگاه تخصصی بی ام و (BMW) مونیخ سرویس در ارتباط باشید ، برای در ارتباط بودن با مونیخ سرویس میتوانید با راه های ارتباطی مونیخ سرویس در ارتباط باشید.

1 thoughts on “تعمیر تخصصی بی ام و مدل ۷۵۰”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *