تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

تعمیر بنز مدل S500

تعمیر بنز مدل S500
12 دسامبر

تعمیر بنز مدل S500

تعمیر بنز مدل S500 با مونیخ سرویس

تعمیر بنز مدل S500 را به هر تعمیرگاهی نسپارید چون این مدل از بنز جزو پیچیده ترین مدل های بنز به حساب می آید پس برای تعمیر بنز باید به دنیال تعمیرگاهی که در خصوص تعمیر بنز تبحر خاصی دارند و در زمینه ی تعمیر بنز آموزش دیده اند بگردید.

بهترین تعمیرگاه بنز در تهران ، مونیخ سرویس است که میتوانید با اطمینان صد در صد تعمیر بنز خود را به دست تعمیرکاران بنز مونیخ سرویس بسپارید.

 

 

مشخصات مکانیکی و داخلی بنز S500

مرسدس بنز با عرضه‌ی این خودرو، سیستم برق ۴۸ ولتی را رسما وارد خط تولید خود خواهد کرد و به دنبال آن سایر محصولات این شرکت نیز با سیستم برقی ۴۸ ولتی عرضه خواهند شد، هم چنین در آینده‌ ای نزدیک این خودروساز مدل هیبریدی ۸ سیلندر جدیدی نیز معرفی خواهد کرد. تغییر بزرگ دیگر را باید بازگشت به پیشرانه‌ های شش سیلندر خطی دانست. یک پیشرانه‌ی وی شکل ۱۲ سیلندر به حجم ۶ لیتر نیز تا چند ماه دیگر معرفی میشود که از پیوند دو پیشرانه‌ی M256 به یکدیگر بدست می‌آید.

در صورتی که هر پیشرانه‌ی M256 قدرتی معدل ۴۳۵ اسب بخار داشته باشد، این پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر جدید قدرتی بیش از ۸۰۰ اسب بخار خواهد داشت. این‌که چنین قدرتی را در یک پیشرانه‌ی غیر AMG مشاهده کنیم بسیار جالب است. اگر هم AMG دستی روی این پیشرانه بکشد، شاید بتوان قدرتی بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار برای آن متصور بود.

برای تعمیر بنز S500 و مدل های مختلف دیگر بنز میتوانید با مونیخ سرویس بهترین تعمیرگاه بنز در ارتباط باشید و از خدمات این تعمیرگاه در زمینه ی تعمیر بنز تخصصی بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *