تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

تعمیرگاه مجاز بنز در تهران

تعمیرگاه مجاز بنز در تهران
1 ژانویه

تعمیرگاه مجاز بنز در تهران

تعمیرگاه مجاز بنز در تهران

شاید پیش خودتون بگین که تعمیرگاه بنز مگه مجاز و غیر مجاز بودن داره ؟ 

باید بهتون بگم که بله داره ، اگر تعمیرگاهی مجاز نباشه و از صنف اتحادبه مجوز دریافت نکرده باشه جزو تعمیرگاه مجاز به حساب نمیاد بنابراین به شما هم خدماتی ارائه میده که دو روز بعده تعمیر برمیگردین و دوباره یه هزینه ی توپل دیگه باید تقدیمشون کنین ، ولی تعمیرگاه های مجاز اینجوری نیس یک بار مراجعه میکنی تعمیرات به صورت حرفه ای انجام میشه بعدشم با خیال راحت با ماشینت دور دور میکنی.

بهترین تعمیرگاه مجاز بنز در تهران را میتونم بهتون بگم که مونیخ سرویس است ، مونیخ سرویس در هر زمینه ای که بخواهید انواع تعمیرات بنز را انجام می ده فقط کافیه یک بار مراجعه کنی تا مشتری دائم بشی.

خدمات تعمیر بنز در تعمیرگاه بنز مونیخ سرویس :

تعمیر گیربکس بنز 

تعمیرات موتوری بنز 

تعویض تسمه تایم بنز 

تعویض روغن بنز 

تعویض لنت بنز 

جلوبندی بنز 

ساخت سوئیچ و ریموت بنز 

با اشاره به خدماتی که در تعمیرگاه بنز مونیخ سرویس دریافت خواهید کرد میتوانید با راه های ارتباطی مونیخ سرویس در ارتباط باشید تا از خدمات تخصصی تعمیرگاه مونیخ سرویس بی نصیب نمانید.

مونیخ سرویس خدماتی که به شما بنز سواران ارائه میده به صورت تخصصی و حرفه ای و توسط کاربلدان انجام میشه ، با راه های ارتباطی مونیخ سرویس در ارتباط باشید : 

تهران، خیابان آزادی، روبروی دانشگاه شریف، کوچه حیدرتاش، پ ۳۸

۰۲۱۶۶۰۶۸۱۰۰

۰۲۱۶۶۰۶۸۲۰۰

۰۹۱۲۹۷۳۲۶۸۳

مونیخ سرویس این اطمینان را به شما میدهد که بنزتان را صحیح و سالم به دستتان بدهد بدون این که مشکلی داشته باشه فقط کافیه یک بار مراجعه کنید تا مشتری دائم شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *