تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

آشنایی کوچکی با پورشه در تعمیرگاه پورشه

آشنایی کوچکی با پورشه در تعمیرگاه پورشه
5 مه

آشنایی کوچکی با پورشه در تعمیرگاه پورشه

آشنایی کوچکی با پورشه در تعمیرگاه پورشه

آشنایی کوچکی با پورشه می تواند برای شما مفید باشد تا با خودروی پورشه بیشتر آشنا شوید. خودروی پورشه جز خودروهای گران قیمت و ارزشمند به حساب می آید که می تواند در صورت خراب شدن هزینه های زیادی را به بار بیاورد. پس در صورت خراب شدن باید آن را به یک تعمیرگاه پورشه معتبر بسپارید تا هزینه ی بیشتری را بر روی دست شما نگذارد.

پورشه ، محصولی از خودرو سازان آلمانی بوده و امروزه به‌ عنوان یکی از موفق‌ ترین اتومبیل‌ های تولید شده در تاریخ خودروسازی شناخته می‌ شود. خودروهای اسپورت تولید شده نزد شرکت پورشه، از نظر نوع طراحی موتور ، به سه بخش تقسیم می‌ شوند:

  • موتور های خطی
  • موتور های تخت
  • موتور های وی شکل

موزه جدید پورشه ۵۶۰۰ متر مربع وسعت و دارای ۸۰ غرفه می باشد. در موزه جدید پورشه برخی مدل‌ های این برند جهانی که از ابتدای تاسیس کارخانه تا امروزه ساخته شده‌ اند را در دید بازدید کنندگان قرار میدهند. در مجموعه اتومبیل‌ های گرد آوری شده در موزه پورشه نخستین اتومبیل‌ های اسپورت جهان به نمایش درآمده‌ اند. امروزه کمپانی‌ های بزرگی مثل سیات اسپانیا، دوو و سوبارو، بسیاری از مهندس ها و کارمندان خود را همه ساله برای استفاده از تجربه های پورشه به این کمپانی می‌ فرستند.

بر اساس آمار گمرک ایران در سال ۲۰۱۱ میلادی شمار ۵۶۳ دستگاه از خودرو های پورشه به ارزش بیش از ۵۰ میلیون دلار وارد ایران شدند. خودرو های پورشه عمدتا از امارات وارد ایران می‌ شوند. تعداد خیلی محدودی از این خودرو ها نیز از طریق اتریش ، بحرین و آلمان وارد ایران شده اند. به طور کلی برای تعمیر پورشه ، توجه به سرویس های دوره ای که در جدول های آن ها در دفترچه راهنمای خودرو برای صاحبان آن ها ثبت شده است لازم است که افراد متخصص به تعمیر پورشه در این امر واقف باشند.

مثلا برای تعویض روغن در تعمیر پورشه ، عدم توجه به کیفیت و تعویض آن متناسب با شرایط محیطی خاورمیانه ، سبب رساندن صدماتی به موتور های پورشه شده و تعمیر پورشه تبدیل به تخریب پورشه میشود. آشنایی کوچکی با پورشه داشتید اگر می خواهید درباره ی تعمیرات مربوط به آن بدانید در ادامه نیز همراه ما باشید.

آشنایی کوچکی با پورشه در تعمیرگاه پورشه - تعمیر پورشه

چه خدماتی در تعمیرگاه پورشه ارائه می شود؟

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که در یک تعمیرگاه تخصصی پورشه چه خدماتی به مشریان ارائه داده می شود. اگر صاحب خودروی پورشه هستید باید بدانید که در تعمیرگاه پورشه مونیخ سرویس چه خدماتی به مشتریان ارائه داده می شود:

✔️ تعمیر موتور پورشه

✔️ تعمیر گیربکس پورشه

✔️ تعمیر جلوبندی پورشه

✔️ تعمیرات برق تخصصی پورشه

✔️ نصب لوازم جانبی پورشه

✔️ سرویس دوره ای خودرو پورشه

✔️ صافکاری و نقاشی بدنه ی خودروی پورشه

شما هر گونه خدماتی که مربوط به خودروی پورشه ی خود داشته باشید می توانید با مونیخ سرویس در ارتباط باشید. بیش از هر چیزی تعمیر تخصصی پورشه است که از اهمیت بالایی برخوردار است. پس برای این که آن را به بهترین شکل انجام بدهید می توانید با تعمیرگاه پورشه مونیخ سرویس در ارتباط باشید.

پیشنهاد برای مطالعه:

بهترین تعمیرگاه تخصصی پورشه

تعمیر گیربکس بنز

آشنایی کوچکی با پورشه در تعمیرگاه پورشه - تعمیر تخصصی پورشه

یک تعمیرگاه تخصصی پورشه چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

قبل از آن که بخواهید تعمیرات پورشه خود را به جایی بسپارید باید به این نکته توجه داشته باشید که تعمیرگاه موردنظر تمام ویژگی های یک تعمیرگاه خوب را داشته باشد. به نظر شما یک تعمیرگاه خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ در زیر به یک سری از ویژگی های تعمیرگاه تخصصی پورشه اشاره شده است بخوانید:

✔️ تعمیرگاه تخصصی باید از افرادی کمک بگیرد که در کار خود تخصص کافی دارند و می توانند نیازهای خودروی شما را برطرف کنند.

✔️ از قطعات مناسب و اصل و همچنین باکیفیت برای خودروی شما استفاده کنند.

✔️ به شما این اطمینان را بدهند که می توانند تعمیرات مربوط به خودرو را بدون مشکلی برای شما انجام بدهند.

✔️ درباره ی تمام مراحل تعمیری که بر روی خودرو انجام کی دهند شفاف سازی کنند.

✔️ یک تعمیرگاه باید مجهز به ابزارهای متنوع باشد تا بتواند در کمترین زمان مشکلات خودرو شما را برطرف کنند.

✔️ برای این که بتواند مشکل خودرو شما را تشخیص بدهد باید از دستگاه دیاگ حتما استفاده کند.

✔️ خدمات سرویس دوره ای پورشه را به مشتریان ارائه بدهد.

در همین رابطه بخوانید:

تعمیر بنز کلاس S مدل W111

تعمیر بنز کلاس S مدل W108

آشنایی کوچکی با پورشه در تعمیرگاه پورشه - مونیخ سرویس
تعمیر پورشه خود را به مونیخ سرویس بسپارید!

برای تعمیر پورشه خود می توانید با تعمیرگاه مونیخ سرویس در ارتباط باشید. مونیخ سرویس یک تعمیرگاه حرفه ای در زمینه ی تعمیر خودروهای مختلفی مانند پورشه ، بنز ، بی ام و و… می باشد.

تعمیرگاه مونیخ سرویس خدمات خود را در تمام مناطق تهران مانند تعمیرگاه بنز الهیه ، تعمیرگاه بنز زعفرانیه و… ارائه می دهد. اگر می خواهید از خدمات تخصصی ما در این زمینه بهره مند شوید بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید تا مشکل خودروی خود را در زمان کمی حل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *