تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

مدل فیس لیفت مرسدس بنز کلاس E

مدل فیس لیفت مرسدس بنز کلاس E
2 فوریه

مدل فیس لیفت مرسدس بنز کلاس E

رونمایی از مدل اولیه فیس لیفت مرسدس بنز کلاس E

شرکت خودروسازی مرسدس بنز از نمونه اولیه فیس لیفت کلاس E رونمایی کرد. این خودروی آلمانی قرار است در هفت مدل پلاگین هیبریدی وارد بازار شود. رونمایی از مدل فیس لیفت مرسدس بنز کلاس E در تابستان امسال صورت میگیرد. در ماه های اخبر تصاویری از این خودروس سدان لوکس منتشر شده است. این خودرو به نام مدل ۲۰۲۰ به بازار عرضه خواهد شد. ظاهر این خودرو تفاوت های زیادی با مدل کنونی دارد. مانند طراحی جدید سپر جلو و عقب و چراغ های جلو وعقب مشابه کلاس CLS و CLA خودرو بنز. شاید تغییرات در ظاهر زیاد به چشم نیاید اما از لحاظ فنی بهبودهای زیادی را شاهد خواهیم بود.

مرسدس بنز برای این خودروی لوکس سدان جدیدترین تجهیزات و فناوری ها را به کار گرفته است. مدل فیس لیفت مرسدس بنز کلاس E مجهز به Active Distance Assist Distronic سیستم است که قادر به شناسایی ترافیک و کم کردن سرعت خودرو می باشد. از دیگر سیستم های این خودرو میتوان به سیستم کمکی فرمان فعال، سیستم کمکی ترمز فعال، سیستم شناسایی نقاط کور فعال و پکیج پارک با دروبین ۳۶۰ درجه و Active Traffic Jam Assist اشاره کرد.

مدل جدید مرسدس بنز کلاس E در هفت مدل پلاگین هیبریدی تولید شده و برخی از آنها دارای سیستم ۴matic خواهند بود. این مدل از جدیدترین موتور مرسدس بنز بهره برده است و دارای موتور ۴ سیلندر ۲٫۰ لیتری قادر به تولید ۲۶۸ اسب بخار قدرت و دارای سیستم  EQ Boost می باشد. موتور جدید دوم ۶ سیلندری به همراه سیستم ۴۸ ولتی و  EQ Boost است. قدرت این موتور برابر با ۳۶۲ اسب بخار است. تاریخ دقیق رونمایی از این خودروی مشخص نشده است.

مطالب مرتبط برای مطالعه :

تعمیر گیربکس بنز

تعمیرات و عیب یابی تخصصی بنز

بی‌ ام‌ و M340D XDRIVE مدل ۲۰۲۰

تعمیرگاه بنز تعمیرگاه مونیخ سرویس

تعمیر بنز در تعمیرگاه تخصصی 

تعمیر خودروهای مدرن و لوکس هزینه زیادی دارد و لازم است تا حتما به تعمیرگاه تخصصی بنز برای عیب یابی و تعمیر مراجعه کرد. اگر برای تعمیر خودرو خود به تعمیرگاه متفرقه مراجعه کنید علاوه بر هزینه زیاد تعمیر ممکن است تعمیر به درستی انجام نگیرد. پیشرفت خودرو ها بسیار دلپذیر است. اما باید در زمان خرید این نکته را در نظر بگیرید که باید تعمیر ان نیز آسان باشد.

هزینه خدمات پس از فروش و در دسترس بودن لوازم یدکی نیز مهم است. خودرو همیشه سرپا نیست و ممکن است به تعمیر و تعویض قطعات نیاز پیدا کند. پس مهم است که شما این مسائل را نیز در نظر بگیرید. اگر قیمت اتومبیل بالاست، نباید درگیر تعمیرات و تهیه قطعات بشوید.

تکنولوژی ایمنی و کمک راننده مدرن خودرو مانند ترمز اضطراری تا میزان زیادی رانندگی را ایمن کرده است. همین تکنولوژی ها و سیستم های پیشرفته در پایین آوردن هزینه تعمیر بنز و نگهداری آن دخیل هستند. پیشرفت تکنولوژی به سمت استفاده از فناوری خودروهای خودران میرود و استفاده از تجهیزات مدرن رسیدن به این هدف را تسریع خواهد بخشید. فناوری خودران همراه با تجهیزات و سیتسم های پیشرفته تا میزان زیادی هزینه تعمیر بنز و خودروهای لوکس از این دست را کاهش خواهد داد. زیرا علاوه بر سهولت در رانندگی، هزینه نگهداری خودرو هم کمتر میشود.

هزینه تهمیر خودرو های لوکس و مدرن نسبت به خودروهای قدمی تغییر زیادی کرده است. به طور مثال هزینه تعمیر سنگ خوردگی شیشه جلو یا ترمیم ترک خوردگی میتواند در چند دقیقه انجام شود. اما تعمیراتی از این دست تنها در تعمیرگاه تخصصی بنز و با تجهیزات لازم امکان پذیر است. تعمیرات ساده از این دست در خودروهای قدمی نیاز به مراجعه به تعمیرگاه نداشتند. اما برای تعمیر خودروهای لوکس نیاز به صرف هزینه و زمان بیشتری وجود دارد.

تعمیرگاه تخصصی بنز مونیخ سرویس

چرا هزینه تعمیر بنز و خودروهای لوکس بالاست؟

اما چرا هزینه تعمیر یک آسیب ساده به بنز مانند ترک خوردگی شیشه بالاست و نیازمند تجهیزات می باشد. در نسل جدید خودروی بنز سیستم ایمنی مدرن نظیر کمک به رانندگی بین خطوط و ترمز اضطراری تا حد زیادی از تصادفات و مرگ سرنشینان جلوگیری میکنند. سازمانهای ایمنی در جهان نقش این سیستم های مدرن را در کاهش تصادفات تائید کرده اند. اما چنانچه تعمیر خودرو در تعمیرگاه تخصصی بنز انجام نشود نتایج ناگواری را به دنبال خواهد داشت.

مجموعه تجهیزات خودرو بنز شامل دوربین ها، حسگرهاو رادارها می باشد. تنظیم سیستم ایمنی خودرو نیازمند هزینه و زمان زیادی است.  تجهیزات کارگذاشته شده روی بدنه مانند حسگرهای جلوپنجره و قطعات اولتراسونیک بسیار حساس هستند. تنظیمات این تجهیزات حتی با یک برخورد جزئی ممکن است به هم بریزد. خوردوهای مدرن هررزو بیشتر به این تجهیزات وابسته میشوند و عملکرد آنها میتواند روی سلامت سرنشینان تاثیر زیادی بگذارد.

اگر تعمیر بنز حتی در یکی از موارد کوچک مانند آسیب به حسگرها، به درستی انجام نشود میتواند جان سرنشینان را به خطر بیاندازد. اگر پس از تعمیر ترک خوردگی شیشه جلو، دوربین به درستی تنظیم نباشد، عملکرد آن درست نخواهد بود. در صورت تنظیمات نادرست دوربین خوردو ممکن است از مسیر خود منحرف شود. به دلیل پیچیدگی های سیستم ایمنی خودرو باید بعد از هربار تعمیر بنز، تنظیمات فرمان و دیگر قطعات وارسی شود. در مدل های قدمی خودرو نیازی به تنظیم فرمان پس از تعمیر خوردگی شیشه نبود.

مطالب مرتبط برای مطالعه :

تعمیرگاه بی ام و ارزان 

تعمیرگاه ارزان بنز

نکات مهم درباره تعمیرگاه بنز

تعمیر بنز تعمیرگاه مونیخ سرویس

تعمیرگاه تخصصی بنز در تهران

برای داشتن یک خودروی لوکس و مدرن تنها هزینه خرید آن نیست و باید هزنیه تعمیر و نگهداری را هم در نظر داشته باشید. برای کاهش هزینه جانبی تعمیر بنز بهترین راه مراجعه به تعمیرگاه تخصصی است. تعمیرگاه مونیخ سرویس آماده ارائه خدمات عیب یابی و تعمیر بنز می باشد. برای تعمیر بی ام و، تعمیر پورشه و تعمیر ولوو نیز میتوانید به ما مراجعه کنید. برای اطلاع از شرایط  و مشاوره با همکاران ما میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

2 thoughts on “مدل فیس لیفت مرسدس بنز کلاس E”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *