تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

بررسی مرسدس بنز S مدل ۲۰۱۸ و تعمیر آن

بررسی مرسدس بنز S مدل ۲۰۱۸ و تعمیر آن
11 نوامبر

بررسی مرسدس بنز S مدل ۲۰۱۸ و تعمیر آن

بررسی مرسدس بنز S مدل ۲۰۱۸ و تعمیر آن با مونیخ سرویس

مرسدس بنز S کلاس مدل ۲۰۱۸ کاملا باز طراحی شده است،چیزی که در صنعت خودرو به آن فیس لیفت می گویند.این خودرو در کشور آلمان تولید می شود و دارای بروز رسانی های جدید و البته مخصوص به خود است،سقف خودرو همانگونه که مشاهده می کنید دیگر فقط یک سسقف نیست بلکه فضایی برای قرار گیری چندین دوربین و حسگر است.

ویژگی های جذاب مرسدس بنز کلاس S

مرسدس بنز S کلاس دارای سه مدل سدان ،کوپه و کابرلیوت است.این خودرو علاوه بر طراحی خارجی جدید در بش داخل کابین نیز کاملا بروز شده است،کابینی شیک و لوکس که پر است از امکانات جدید،اضافه شدن سیستم پیشرفته رانندگی به صورت خودکار نمونه ای از این بروز رسانی هاست.تریم داخلی خودرو توسی رنگ است و دارای طراحی کابین خلبانی می باشد.دریچه های هوای دایره ای و داشبوردی کشیده و در زیر دست رانند یک کنسول عریض و مطابق با اصل ارگونومی حضور دارد.

داخل کابین خودرو دارای نمایش گر های جداگانه ۱۲٫۳ هستیم. دو نمایشگر با این سایز بزرگ و کشیده که یکی کار نمایش اطلاعات حیاطی خودرو را بر عهده دارد و دیگری نیز مخصوص به فراهم کردم نیاز های مولتی مدیای راننده است.فرمان خودرو از مدل های قدیمی ۲ پره به مدل های قدیمی ۳ پره تبدیل شده است و از کلید های لمسی با کیفیت استفاده می کند.

در نمای جلو این خودرو، چراغ‌های فول LED نسبتا کشیده و زاویه‌دار با فرم داخلی L زاویه‌باز وارون سه‌رگه هستیم که نسبت به مدل پیشین با تغییرات طراحی همراه بودند. جلوپنجره‌ی نسبتا بزرگ ذوزنقه‌ای، سهم قابل توجهی از المان‌های طراحی نمای جلو را به خود اختصاص داده که ظاهر آن نسبت به مدل سال قبل کمی تغییر کرده است. در سپر جلو هم شاهد یک تهویه‌ی هوا کشیده با ظرافت طراحی ویژه‌ای هستیم که جذابیت‌ بیشتری به چهره‌ی این آلمانی اهدا می‌کند.

برای تعمیر جدیدترین مدل بنز S میتوانید به مونیخ سرویس مراجعه کنید تا بهترین خدمات در این زمینه را دریافت کنید و همچنین میتوانید پست های مرتبط در این زمینه را مطالعه کنید :

مرسدس بنز کلاس E سال ۲۰۱۷

تعمیر خنک کننده موتور بنز S500

نکات مراقبت از بنز 

انتخاب ضد یخ مناسب برای بنز 

 

 

1 thoughts on “بررسی مرسدس بنز S مدل ۲۰۱۸ و تعمیر آن”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *