تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

پورشه کاین جدید در راهه

پورشه کاین جدید در راهه
11 نوامبر

پورشه کاین جدید در راهه

پورشه کاین جدید در راهه ، تعمیر پورشه با مونیخ سرویس 

پورشه کاین مدل جدیدش در راهه ، پورشه کاین یکی از مدل هایی است که طرفدار زیادی دارد و همه ی مردم چه داخل ایران و چه خارج این مدل از پورشه را می پسندند.

آپشن های جدید پورشه کاین :

کایین جدید در زمینه تکنولوژی خودگردان قرار دارد ، حتی اگر چیزی مانند دوربین دید در شب و کنترل کروز انطباقی با کمک ترافیک در دسترس باشد.

یک گزینه جدید برای این SUV نرم افزار به اصطلاح Off-Road Precision است. Porsche می گوید این اجازه می دهد تا درایوهای ناچیز زمین را به طور مستند به جزئیات به اطلاع راننده برساند ، به طوری که رانندگان Cayenne می توانند به یک ویدیو نگاه کنند و جاده را ببینند.

به گفته پورشه، به لطف استفاده لیبل از آلومینیوم در پانل های بیرونی و ساختار بدن، ۲۰۱۹ Cayenne با وزن ۱۴۳ پوند کمتر از مدل ۲۰۱۷ معادل وزن خود را بهبود می بخشد.

باتری  با یون لیتیوم ساخته شده و گفته می شود که ۲۲ کیلو وزن دارد که مجموع وزن آن کاهش می یابد.

پایه Cayenne با توربو ۳٫۰ لیتری V6، ۳۴۰ اسب بخار و ۳۳۲ پوند فوت گشتاور و Cayenne S با یک دوچرخه توربو ۲٫۶ لیتری V6 با ۴۴۰ اسب بخار و ۴۰۶ پوند فوت. جایگزینی برای کنونی Cayenne S E-Hybrid هنوز اعلام نشده است، اما انتظار می رود که این مدل ها و مدل های قدرتمند تر به زودی معرفی شوند.

در زمینه ی تعمیر پورشه ، سرویس کامل پورشه میتوانید با تعمیرگاه تخصصی مونیخ سرویس در ارتباط باشید.

برای تماشای تیزر ویدیویی زیبای پورشه کاین جدید میتوانید ویدیوی زیر را تماشا کنید و با دیدنش لذت ببرید و نظرات خودتونو برامون بذارید : 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *