تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

تعمیر گیربکس پورشه

تعمیر گیربکس پورشه

تعمیر گیربکس پورشه را به کجا بسپاریم؟

تعمیرگاه های زیادی در تهران تعمیر گیربکس پورشه را انجام می دهند اما چیزی که واضح است این که همه ی این تعمیرگاه ها نمی توانند به صورت تخصصی خدمات خود را به شما ارائه بدهند. پورشه جز ماشین های لوکس و گران قیمت می باشد که برای تعمیر قسمت های مختلف باید هزینه زیادی پرداخت شود به همین دارندگان این مدل ماشین سعی می کنند ماشین را طوری نگهداری کنند که اتفاقی برایش نیافتد اما باید گفت همیشه هم این دسته افراد خوش شانس نخواهند بود! یکی از مشکلاتی که برای ماشین پورشه می تواند اتفاق بیافتد خراب شدن گیربکس می باشد. برای این که تعمیرات گیربکس ماشین شما به صورت تخصصی انجام بشود می تواند با تعمیرگاه مونیخ سرویس در ارتباط باشید. تعمیرگاه مونیخ سرویس به کمک پرسنل خود مشکلات ماشین شما را در کمترین زمان برطرف خواهند کرد.

تعمیر گیربکس پورشه - مونیخ سرویس

گیربکس چیست و چرا نیاز به تعمیر دارد؟

گیربکس در واقع همان جعبه دنده می باشد. هر ماشینی دارای یک سیستم مکانیکی پیچیده می باشد پورشه نیز از یک سیستم مکانیکی پیچیده تشکیل شده است. به دلیل ایجاد اصطکاک و گرما گیربکس بیشتر از دیگر قسمت های ماشین دچار ایراد می شود و نیاز به تعمیر پیدا می کند. به دلیل پیچیدگی بالایی که گیربکس دارد شما خودتان نمی توانید قطعات آن را باز کنید و شروع به تعمیر کنید برای این مطمئن شوید تعمیر گیربکس پورشه شما به بهترین شکل انجام می شود بهتر است از یک تعمیرگاه تخصصی پورشه کمک بگیرید در غیر این صورت شما هزینه اضافی خواهید کرد! برای تعمیرات گیربکس خود می توانید با تعمیرگاه مونیخ سرویس در ارتباط باشید. مونیخ سرویس با استفاده از باکیفیت ترین قطعات مشکل گیربکس پورشه ی شما را حل خواهد کرد.

تعمیر گیربکس پورشه - تعمیرگاه مونیخ سرویس

سوالات متداول درباره تعمیر گیربکس پورشه

⭐️ روغن گیربکس نیاز به تعویض دارد؟ بله روغن گیربکس نیاز به تعویض دارد. همانطور که شما در زمان تعویض روغن موتور به تعمیرگاه می روید هر چند وقت یک بار برای تعویض روغن گیربکس نیز باید به تعمیرگاه بروید.

⭐️ خلاص کردن گیربکس یعنی چه؟ دلایل زیادی وجود دارد که می گوییم گیربکس خلاص کرده است موارد همچون خراب شدن توربین، گیربکس روغن نداشته باشد، مشکل پیدا کردن چرخ دنده ها و… باعث می شود که تعمیرکار به شما بگوید گیربکس خلاص شده است.

⭐️ لرزش خودرو هنگام حرکت از چیست؟ علت های زیادی می تواند داشته باشد به مواردی همچون خرابی دسته موتور، هرز چریدن صفحه کلاج، خرابی پلوس می توان اشاره کرد.

تعمیر گیربکس پورشه - تعمیرگاه مونیخ سرویس - تعمیرگاه پورشه

خدمات تعمیر گیربکس پورشه شامل چه مواردی می شود؟

همانطور که می دانید گیربکس از قسمت های مختلفی تشکیل شده است برای حل مشکل هر قسمت آن گیربکس باید به کل باز شود. این که بفهیمم گیربکس مشکل پیدا کرده است کار راحتی می باشد اما این که متوجه بشویم مشکل اصلی از کدام قسمت است تشخیص سختی است. خدمات تعمیر گیربکس در مونیخ سرویس شامل موارد زیر می شود:

⭐️ تعمیرات اساسی گیربکس و در صورت نیاز تعویض کامل گیربکس

⭐️ تعمیر ساعت گیربکس، توربین و رفع مشکل تقه های دنده

⭐️ عیب یابی و تعمیر کامپیوتر گیربکس

از کجا تشخیص بدهیم باید تعمیر گیربکس پورشه را انجام بدهیم؟

یکی از ساده ترین روش هایی که می توان تشخص داد تعمیر گیربکس پورشه لازم است نشت کردن روغن گیربکس می باشد و باید در اسرع وقت تعمیر شود. همانطور که در انسان هر چقدر در رگ هایش خون کمتری در جریان باشد بیماری بیشتری به سراغش می رود در گیربکس نیز همینطور می باشد. وقتی روغن درون گیربکس در جریان نباشد یا سطح روغن پایین باشد باعث از کار افتادن موتور می شود.

نشت کردن روغن گیربکس بدون هیچ دلیل واضحی

بهترین و سلامت ترین خودرو باید بدون ایجاد هرگونه لرزشی هنگام حرکت باشد و همچنین در هنگام حرکت نباید صدای برخورد با یک دیگر شنیده شود. اگر در ماشین خود لرزش احساس کردید و یت صدای خوردن چند قطعه به یک دیگر را شنیدید بهتر است هر چه سریع تر برای حل مشکل از تعمیرگاه تخصصی پورشه کمک بگیرید و مشکل را برطرف سازید. در گیربکس های دستی با ایجاد بر دو قطعه به یک دیگر مشکل را نشان می دهند.

لرزش و برخورد دو قطعه با هم دیگر

اگر صدای زوزه مانند این ماشین خود می شونید به دلیل این است که به دنده ها آسیب وارد شده است. عموما وقتی این صدا می آید به این معنی است که گیربکس شما روغن ندارد و باید هر چه سریع تر به فکر باشید. اگر روغن وجود نداشته باشید بین دنده ها اصطکاک ایجاد می شود و صدای زوزه مانند تولید می شود. دلیل دیگر این صداها که می توان به آن اشاره کرد برای این است که آب موجود در روغن گیربکس به سطح فولاد چرخ دنده ها حمله می کند که باعث می شود فولاد خورده شود. برای جلوگیری از مشکل روغن واسکازین بهترین گزینه برای گیربکس شما خواهد بود.

صداهای زوزه مانند

یکی از مهمترین قسمت ها یک خودرو گیربکس می باشد اگر به آن توجه نداشته باشید باعث از متوقف شدن ماشین خود خواهید شد. اگر تمام مشکلات گیربکس را حل کنید، گیربکس ماشین برای شما سال های طولانی بدون هیچ ایرادی کار خواهد کرد. اگر زمانی شاهد خرابی گیربکس خود بودید اما آن را جدی نگرفتید باید گفت که مشکلات گیربکس پورشه در طولانی مدت افزایش پیدا می کند و باعث می شود شما هزینه های زیادی را پرداخت کنید.

تعمیرات گیربکس