تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

تعمیرگاه پورشه

تعمیرگاه پورشه

بهترین تعمیرگاه پورشه را انتخاب کنیم!

بهترین تعمیرگاه پورشه در تهران را پیدا کنید تا بتوانید خودروی خود را با بهترین ابزار و به کمک متخصصان تعمیر پورشه خود را انجام بدهید. پورشه یک برند لوکس آلمانی که تفاوت را میتوان در ظاهر بدنه و شکل داخل خودرو و از نظر لوکس بودن با سایر برند های آلمانی به خوبی درک کرد. کمپانی های فولکس، آئودی، پورشه خودروهای ایمن و قدرمت مند به جهان عرضه میکنند. که امروزه می توان بسیاری از قطعات و حتی موتور و گیربکس های کاملا یکسان را در آن مشاهده کرد. تکنولوژی بالا و کیفیت قطعات از جمله مزیت های خودروهای پورشه می باشد.

بلاخره وقتی خودروی پورشه را خریداری می کند باید بداند که در صورتی که خودرو آن نیاز به تعمیر داشته باشد باید هزینه زیادی را بابت تعمیر خودرو پرداخت کند. اما چیزی که واضح است این است که تعمیرگاه مونیخ سرویس می تواند تعمیر پورشه را به راحتی و با کمترین هزینه انجام بدهد. سعی کنید خودرو خود را به تعمیرگاه تخصصی پورشه بسپارید تا مشکلی در روند این خودرو به وجود نیاید. تعمیرات و عیب یابی تخصصی موتوری ,الکترونیکی ,تعلیق انواع خودرو های پورشه را به تعمیرگاه مونیخ سرویس بسپارید.

چه خدماتی در تعمیرگاه پورشه به مشتریان ارائه داده می شود؟

هر ماشینی بلاخره روزی خراب خواهد شد شما چه یک ماشین لوکس و گرانبها داشته باشید چه یک ماشین داخلی فرقی نمی کند بلاخره زمانی پیش خواهد آمد که شما نیاز به یک تعمیرگاه پیدا خواهید کرد. پیدا کردن یک تعمیرگاه تخصصی پورشه کار سختی می باشد به همین دلیل باید حواس خود را بسیار جمع کنید زیرا پورشه یک ماشین با سیستم پیچیده می باشد و هر کسی نمی تواند آن را تعمیر کند. خدماتی که تعمیرگاه مونیخ سرویس به مشتریان خود ارائه می دهد شامل موارد زیر می باشد:

۱- تعمیر مکانیکی موتور پورشه

۲- تعمیر و عیب یابی گیبربکس اتوماتیک

۳- تعمیرات الکتریکی شامل عیب یابی و رفع ایرادات سیستم سوخت رسانی

۴- تعمیرات برقی

۵- تعمیرات سیستم تعلیق، جلوبندی، سیستم تنظیم ارتفاع

۶- تعمیر بدنه خودرو

تعمیرگاه پورشه - تعمیر پورشه

 برای دریافت خدمات تخصصی تعمیر پورشه بر روی لینک زیر کلیک کنید و با تعمیرگاه مونیخ سرویس تماس برقرار کنید. 😊👇🏻

تعمیرگاه پورشه - تعمیر پورشه - مونیخ سرویس

نقاشی بدنه خودرو در تعمیرگاه مونیخ سرویس

پورشه یکی از لوکس ترین ماشین هایی می باشد که در بازار عرضه می شود. شاید یکی از مشکلاتی که برای پورشه پیش می آید نقاشی بدنه آن است. عموما تعمیرگاه پورشه ای که وجود دارند نمی توانند نقاشی بدنه خودرو را به درستی انجام بدهند اما ادعای این کار را دارند. مونیخ سرویس با تجربه متخصصین خود به شما این امکان را می دهد نقاشی بدنه پورشه شما بدون هیچ دردسری انجام بشود. خدمات نقاشی تعمیرگاه ما شامل رنگ کردن بنده خودرو مانند روز اول است و همچنین واکس بدنه خودرو و پولیش، قلم گیری، کارشناسی رنگ خودرو، مات کردن بدنه پورشه به صورت سه بعدی، تغییر رنگ رینگ و… می شود. برای دریافت هر یک از این خدمات نقاشی بدنه کافیست با ما در ارتباط باشید تا ما به صورت تخصصی نقاشی بدنه پورشه شما را انجام بدهیم.

تعمیر برق و الکترونیک خودرو پورشه در مونیخ سرویس

هر لحظه امکان دارد که مشکلی در قسمت برق خودروی شما اتفاق بیافتد پس باید برای تعمیر به یک جای مناسب که خدمات تعمیر برق پورشه را به شما می دهد بروید. تعمیرگاه پورشه مونیخ سرویس تعمیر برق و الکترونیک پورشه ی شما را انجام می دهد. خدماتی همچون تعمیر سیم کشی و عیب یابی در قسمت سیم کشی، تعمیرات سان روف، تعویض لامپ های زنون و تعویض ترانس، شارژ گاز کولر، نشت گیری و تعمیر کمپرسور، تعمیر چراغ های جلو خودرو و… در تعمیرگاه مونیخ سرویس به مشتریان ارائه داده می شود. شما می توانید بر اساس نیازی که دارید با ما تماس بگیرید. اگر می خواهید برای تعمیر پورشه ی خود کمترین هزینه را انجام بدهید می توانید با تعمیرگاه تخصصی ما تماس بگیرید.

تعمیرگاه پورشه - مونیخ سرویس