تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

۵ ویژگی مهم در خودروهای مرسدس بنز چیست؟

۵ ویژگی مهم در خودروهای مرسدس بنز چیست؟
7 جولای

۵ ویژگی مهم در خودروهای مرسدس بنز چیست؟

۵ ویژگی مهم در خودروهای مرسدس بنز که باید بدانید ! 

۵ ویژگی مهم در خودروهای مرسدس بنز ، مدتی است که غول خودروسازی آلمان در کانال یوتوب خود، سری ویدیوهای کوتاهی را در مورد تاریخچه و ویژگی‌های خودروهای این برند منتشر می‌کند. در یکی از این کلیپ‌ها شاهد پنج خودروی لوکس مرسدس بنز و در دیگری پنج حقیقت ناگفته از تاریخچه خودروهای این شرکت بودیم. جدیدترین فهرستی که مرسدس بنز آن را مورد بررسی قرار می‌دهد، پنج ویژگی بارز و ضروری است که اگرچه به اندازه سایر موارد جذاب و سرگرم‌کننده نیستند؛ اما اهمیت زیادی برای مصرف‌کننده دارند.

اگر هم دنبال یک تعمیرگاه بنز مناسب با قیمت ارزان و تخصصی میگردید همراه ما باشید تا به شما بهترین تعمیرگاه تخصصی بنز در تهران را معرفی کنیم و از  سر درگمی نجات پیدا کنید.

مطلب بیشتر :  بررسی نگهداری و تعمیر مرسدس بنز

۵- صندلی‌ های چندفاصله‌ای مرسدس بنز

مرسدس بنز S500 ،پنجمین مورد لیست، صندلی‌های چندفاصله‌ای (مولتی کانتور) هستند که به لطف کاربرد نقاط برجسته متعدد، از قسمت پایینی کمر پشتیبانی می‌کنند تا نوعی ماساژ آرامبخش برای سرنشین‌ ها فراهم شود.

۴- دستیار راننده در هوای طوفانی مرسدس بنز

این سیستم برای خودروهای سایز بزرگ مرسدس بنز مثل ون اسپرینتر طراحی شده است تا در شرایط جوی طوفانی یا در شرایط تغییر ناگهانی فشار هوا، مثل زمانی‌که دیگر خودروها با سرعت از کنار شما رد می‌شوند؛ تعادل خودرو حفظ شود.

۳- کابین ضد حساسیت مرسدس بنز

فضای داخلی ضد حساسیت یا آلرژی فیری سومین آپشن مهم در خودروهای مرسدس بنز است. خودروساز مونیخ، برای مهار ذرات ریز گرد و غبار، محرک‌های بینی و تحریک‌کننده‌های سیستم تنفسی، فیلترهایی در اتاق خودرو استفاده می‌کند تا کسانی که مشکل حساسیت دارند، بدون ناراحتی وارد خودرو شوند.

۲- رانندگی جادویی از ویژگی های مرسدس بنز 

دومین مورد از ویژگی‌های ضروری مرسدس بنز، سیستم Magic Ride Control است که با دقت بالا، مسیر پیش روی خودرو و ارسال اطلاعات لازم به سیستم تعلیق، سواری روان‌تری را به ارمغان می‌آورد. به کمک این سیستم لرزش و تکان حاصل از دست‌انداز در هر قسمتی، خنثی خواهد شد و به کل خودرو منتقل نمی‌شود.

مطلب بیشتر :  سوالات متداول تعمیر گیربکس بنز

۵ ویژگی مهم در خودروهای مرسدس بنز چیست؟

۱- نظارت بر سلامت راننده مرسدس بنز 

اولین ویژگی مهم در این فهرست، سیستم سلامتی جسمانی است. این فناوری، علائم حیاتی راننده نظیر ضربان قلب را از طریق حسگر‌های تعبیه شده روی غربیلک فرمان تحت نظر قرار می‌دهد و با اطمینان از سلامتی راننده، سواری ایمن به وجود می‌آورد.

هدف مرسدس بنز از انتشار این کلیپ‌ها، صرفا ایجاد هیجان برای مخاطب و تبلیغات تجاری نیست؛ بلکه این موارد به منظور آگاهی مردم از گذشته این شرکت، تجهیزات و امکانات جدید تولید می‌شوند تا علاوه بر سرگرم کردن بیننده، نکات آموزنده و مفید هم داشته باشند.

بیشتر بدانیم : تعمیرگاه بنز تخصصی

خدمات مخصوص در تعمیرگاه بنز 

خدمات مونیخ سرویس در تعمیر بنز تهران شامل خدمات زیر است :

تعمیر گیربکس بنز 

تعمیرات موتوری بنز 

تعویض تسمه تایم بنز 

تعویض روغن بنز 

تعویض لنت بنز 

جلوبندی بنز 

ساخت سوئیچ و ریموت بنز 

سرویس دوره ای بنز هم شامل خدمات تعمیرگاه مونیخ سرویس می شود که میتوانید به راحتی با خیال راحت سرویس دوره ای بنز را در تعمیرگاه مونیخ سرویس انجام دهید.

برای انجام سرویس دوره ای بنز به صورت تخصصی و حرفه ای میتوانید به بهترین تعمیرگاه بنز مراجعه نمایید و همچنین سرویس دوره ای برای ماشین های لوکسی مثل بنز ، بی ام و ، پورشه و .. گزینه ی مناسبی است تا ماشین سر زنده بماند و همیشه مثل ساعت برای شما کار کند.

سرویس دوره ای این امکان را به شما میدهد تا از تعمیرات زیاد با هزینه های زیاد دوری کنید و اینکه پول های خود را برای کارهای دیگر ذخیره کنید.

برای اینکه سرویس دوره ای آن هم تمام و کمال انجام دهید باید به یک تعمیرگاه فوق حرفه ای بنز مراجعه کنید تا در این زمینه سرویس دوره ای کامل انجام شود.

تعمیرگاه تخصصی بنز را بشناسید ! 

تعمیرگاه تخصصی بنز که در زمینه های تعمیر بنز تخصص داشته باشد کم پیدا می شود ، اما یک تعمیرگاه تخصصی بنز در تهران وجود دارد که میتوانید با اطمینان کامل با آن های در ارتباط باشید ، تعمیرگاه تخصصی بنز مونیخ سرویس بهترین تعمیرگاه بنز در تهران است که دارای نیروهای کاربلد و حرفه ای است .

این تعمیرگاه از دستگاه های به روز و پیشرفته برای تعمیرات خودروی شما استفاده میکنند و تعمیرکارانی که در تعمیرگاه مونیخ سرویس مشغول به کار هستند در زمینه ی تعمیر بنز دوره دیده اند و بهترین تعمیرات را به شما عزیزان ارائه خواهند داد پس میتوانید برای تعمیر بنز تخصصی با مونیخ سرویس در ارتباط باشید.

تعمیرگاه مونیخ سرویس علاوه بر تعمیرات  تخصصی بنز در زمینه ی تعمیر بی ام و ، تعمیر پورشه ، تعمیر ولوو و خودروهای دیگر آلمانی تبحر و تجربه ی بالایی دارد که میتوانید با مونیخ سرویس در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *