تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

هزینه تعویض روغن بی ام و

هزینه تعویض روغن بی ام و
11 نوامبر

هزینه تعویض روغن بی ام و

هزینه تعویض روغن بی ام و با مونیخ سرویس

تعویض روغن بی ام و خود را جدی بگیرید !!

به هزینه سرویس خودروی بی ام و(BMW) موردنظر توجه کنید. بسیاری از خودرو های مدرن مثل بنز ، بی ام و  دوره‌ های سرویس طولانی‌ ای دارند اما اکثر خودرو های لوکس و مخصوصا مدل‌ های اسپورت دوره‌ های سرویس کوتاه‌ تری دارند که شاید نیازمند تعویض روغن‌ های خاص گیربکس، دیفرانسیل، ترمز و… باشد .

از بین بردن اسناد مربوط به سرویس‌ های یک خودرو راه فوق‌العاده برای کاهش میزان اطمینان آن، ارزش فروش دوباره و… بوده بنابراین مطمئن شوید که سرویس‌ های خودروی موردنظر هم به موقع انجام شده و هم بهای معقولی دارند. از آنجایی که اکثر خودرو های لوکس مانند بی ام و  و بنز و … دارای پیشرانه‌ هایی با تکنولوژی تزریق مستقیم هستند بنابراین تمیز کردن سیستم سوخت و جذب نیز باید در نظر گرفته شود.

تعویض روغن خودروهای لوکس چقدر است؟

یکی از معضلات خودرو های گران‌قیمت مثل بی ام و ، بنز ، پورشه و ..، هزینه‌ های سرویس و نگهداری بی ام و است که تعویض روغن در این مقوله مهم ترین نقش را بازی میکند. بعبارت دیگر، کیلومترشمار بی ام و برای هر تعویض روغن و سرویس‌ های دوره‌ ای لحظه‌ شماری میکند. حتما شنیده‌ اید که تنها لامبورگینی هوراکان ایران که در جزیره کیش مستقر است، بهمین علت مدتی است که زمین گیر شده است.

روغن موتور این‌گونه خودرو های لوکس و گران‌ قیمت بصورت مستقیم از امارات متحده عربی وارد کشور و بدون هیچ الگوی قیمت‌گذاری با توجه به نایاب بودن خودرو شما قیمت‌گذاری میشود.

روغن مورد نیاز بی ام و  برای هر لیتر در بازار بین ١٠٠ تا ١۵٠ هزار تومان قیمت میخورد که در حجم ٧ تا ١٠ لیتر با اجرت تعویض و سایر قطعاتی هم چون فیلتر روغن و… قیمتی گران خواهد داشت.

بنابراین میتوانید برای اینکه از هزینه ها کمتر کنید به تعمیرگاهی مراجعه کنید که از نظر هزینه و کارایی به صرفه باشد که به شما تعمیرگاه تخصصی بی ام و(BMW) مونیخ سرویس را پیشنهاد میکنم. کافیست با مونیخ سرویس در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *