تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

نگهداری و تعمیر پورشه در ایران

نگهداری و تعمیر پورشه در ایران
4 آوریل

نگهداری و تعمیر پورشه در ایران

نگهداری و تعمیر پورشه در ایران

نگهداری و تعمیر پورشه در ایران باید به شکل ویژه ای انجام شود چراکه این کمپانی در صنعت خودروسازی بسیار قدرتمند عمل کرده است بنا به همین موضوع از قطعات و تجهیزاتی در ساخت خودرو استفاده کرده است که در هر شرایط بتواند سازگار باشد اما به شرطی که نگهداری از آن به شکل صحیحی انجام شود.

از مشکلات عمده ای که در نگهداری و تعمیر پورشه در ایران پیش می آید را در ادامه باهم بررسی می کنیم اما این نکته را همیشه در ذهنتان داشته باشید که وقتی به تعمیرگاه تخصصی در تهران مراجعه کنید به راحتی می توانید از این خودروی لوکس نگهداری کنید.

با ما تا انتهای مطلب همراه باشید تا بتوانید از خودروی پورشه ی خود در مدل های مختلف نگهداری صحیح را انجام داده و از آن استفاده کنید. اگر هم دفترچه ی راهنمای نگهداری از خودروی پورشه تان را مطالعه کنید می توانید اطلاعاتی در زمینه ی سرویس و نگهداری پورشه بدست آورید.

دلیل قیمت بالای نگهداری و تعمیر پورشه در ایران

از دلیل بسیار آشکار هزینه ی بالای نگهداری و تعمیر پورشه در ایران می توان به ناسازگاری های این خودرو با آب و هوا و نوع بنزینی که شما استفاده می کنید ، اشاره کرد حتما باید در هنگام چکاپ و سرویس دوره ای پورشه این موارد چک شود اگر این اتفاق نیفتد مشکلات بسیاری برای قطعات اصلی خودرو ایجاد می شود و ممکن است هزینه ی دوبرابری را برای شما داشته باشد.

در حال حاضر سرویس دوره ای و تعمیر پورشه تخصصی در تعمیرگاه هایی که به صورت حرفه ای کار می کنند ممکن است هزینه های بالایی داشته باشد اما شما با یک بار هزینه در ماه می توانید از هزینه های تعمیر که بسیار بالا خواهد بود خلاص شوید.

قیمت بالای تعمیر پورشه و سرویس دوره ای آن دلایل زیادی دارد که در این جا به دو موردش اشاره کردیم اما از دیگر مواردی که می توان نام برد این است که شما به تعمیرگاهی مراجعه می کنید که از قطعات و تجهیزات مناسبی استفاده نمی کند همین موضوع باعث می شود شما تا یک مدت خوش و خندان از خودروی لوکستان استفاده کنید ولی بعد از مدتی یک هزینه ی توپل برای تعمیر پورشه روی دستتان می گذارد بنابراین بهتر است یک تعمیرگاه پورشه تخصصی تهران را پیدا کنید و همیشه پیش آنها بروید.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را مطالعه کنید :

بهترین تعمیرگاه تخصصی پورشه

تعمیرگاه تخصصی بنز چه کمکی به ما می کند؟

مشکلات متعدد تعمیر پورشه و صدمه به موتور آن

از مشکلات متعددی که صاحبان خودروی پورشه با آن روبرو هستند این است که گاهی اوقات تعمیرگاه مناسبی برای تعمیر پورشه پیدا کنند بنابراین این یک مشکل بزرگی است که با آنها مواجه هستند. برای پیدا کردن تعمیرگاه پورشه مناسب می توانید به میزان تخصص و رضایت مشتریان آنها نگاه کنید و سپس بهترین تعمیرگاه را انتخاب نمایید.

یک مشکل دیگری هم وجود دارد آن هم این است که تعمیرگاه هایی که در زمینه ی تعمیر پورشه تخصص کافی ندارند از روغن های نامناسب استفاده می کنند و همین موضوع باعث آسیب رسیدن به موتور خودرو می شود البته کوتاهی صاحبان پورشه هم هست که اگر تعویض روغن سروقت انجام نشود آسیب به موتور آن وارد می شود.

سرویس دوره ای پورشه را هم سرموقع انجام دهید تا مشکلات خودرویتان دوبرابر نشود. اگر تعمیرات پورشه را به تعمیرگاه هایی که هیچگونه تخصص در این زمینه ندارند بسپارید هزینه ی تعمیر و تعویض قطعات پورشه را از شما چند برابر می گیرند و کارشان هم به شکل صحیح انجام نمی دهند.

پس به این نتیجه می رسیم که اگر صاحبان خودرو دقت و نظارت کافی به نوع رفتار با پورشه را داشته باشند صد در صد از هزینه های گران قیمت تعمیر و اتلاف وقت دور می شوند.

نگهداری و تعمیر پورشه در ایران - تعمیرگاه مونیخ سرویس

از ویدیوهای ما دیدن کنید!

تنظیم ارتفاع پورشه و شروع شدن مشکلات سیستم تعلیق پورشه

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید ارتفاع خودرو را خودتان تنظیم کنید بهتر است به فکر این هم باشید که سیستم تعلیق دچار مشکل خواهد شد. صدمه دیدن سیستم تعلیق مخصوصا محور جلویی از جمله مشکلات خودروی پورشه مخصوصاً مدل پانامرا است.

اگر به درستی ارتفاع را با شرایط سطوح خیابان های تهران تنظیم کنید می توانید به راحتی از آسیب دیدن به سیستم تعلیق عزیز جلوگیری کنید.همچنین از سیستم های اسپرت کردن خودرو ، پایین آوردن ارتفاع در مواقعی که در مدت زمان زیادی در پارکینگ می ماند خودداری کنید تا صدمات را به حداقل برسانید.

سیستم تعلیق پورشه را ندید نگیرید چراکه تعویض و تعمیر آن هزینه ی بسیار بالایی خواهد داشت پس بهتر است هر ۴۰۰۰۰ کیلومتر سیستم تعلیق را برای بررسی به تعمیرگاه تخصصی ببرید تا اگر تعمیرات تخصصی نیاز داشت یا صدمه ای دیده باشد همان اول که کم است با هزینه ی کمترین مشکل حل شود و شدت پیدا نکند.

اگر در زعفرانیه زندگی می کنید و به دنبال تعمیرگاه پورشه زعفرانیه می گردید ، تعمیرگاه مونیخ سرویس آماده ی استقبال از شما عزیزان است که خدمات را به صورت کاملاً حرفه ای توسط افراد دوره دیده ارائه دهد.

مطالب پیشنهادی :

تعمیر بنز با تجهیزات مناسب

تعمیرگاه تخصصی پورشه در تهران

صرفه‌جویی در هزینه‌های تعمیر پورشه ، استفاده‌ی درست از آپشن‌ها

در متن بالا که مطالعه کردید به این نکته اشاره کردیم اگر ارتفاع پورشه با توجه به شرایط خیابان های تهران انجام نشود صد در صد به سیستم تعلیق آسیب جدی وارد می کند و اینکه مشکلات زیادی را برای شما بوجود می آورد که برای حفاظت از آنها در شرایط اضطراری می توانید از آپشن های این سیستم استفاده کنید.

اگر در شرایط مختلف رانندگی و جاده از آپشن های پورشه به درستی استفاده نکنید ممکن است صدماتی جبران ناپذیر برای خودرو بوجود بیاید که هزینه های بالایی روی دست شما می گذارد.

بنابراین برای اینکه اطلاعات زیادی در این زمینه بدست آورید می توانید با متخصصینی که در زمینه ی تعمیر پورشه حرفه ای هستند مشورت کنید و یا از دفترچه ی راهنمای پورشه استفاده کنید.

بنابراین سعی کنید از آپشن های پورشه به شکل صحیح استفاده کنید تا خودرویی سلامت داشته باشید.

نگهداری و تعمیر پورشه در ایران - تعمیرگاه پورشه زعفرانیه

تعمیرات را در تعمیرگاه تخصصی پورشه تهران دریافت کنید!

برای اینکه تعمیر پورشه را به صورت کاملاً تخصصی با توجه به در نظر گرفتن تنظیمات خودرو دریافت کنید باید از تعمیرگاه تخصصی پورشه خدمات تعمیرات و سرویس دوره ای را دریافت کنید. هرچقدر تعمیرات و سرویس دوره ای پورشه به صورت تخصصی و با استفاده از دستگاه های حرفه ای مثل دستگاه دیاگ مناسب و به روز انجام شود شما می توانید یک خودروی سرحال داشته باشید.

برای دریافت خدمات و تعمیر خودروهای دیگر آلمانی مثل : تعمیر بی ام و ، تعمیر بنز ، تعمیر ولوو در سری ها و مدل های مختلف به تعمیرگاه مونیخ سرویس مراجعه کنید. تعمیرگاه مونیخ سرویس با توجه به در نظر گرفتن شرایط خودرو تنظیمات ست شده روی خودروهای آلمانی ، تعمیرات را انجام می دهد. برای دریافت مشاوره تخصصی و استعلام قیمت روی لینک زیر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *