تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

نگهداری از بی ام و در زمستان

نگهداری از بی ام و در زمستان
10 اکتبر

نگهداری از بی ام و در زمستان

نگهداری از بی ام و در زمستان و نکاتی که باید به کار بگیرید

تایرهای زمستانی مناسب

تایر زمستانی اساساً مقوله‌ ای جدا از تکنولوژی زنجیره توان و تعداد چرخ‌ های محرک است. در جاده‌ های برفی،
تایرهای زمستانی فقط تایر هایی هستند که الگویی مناسب برای حرکت بدون دغدغه دارند. حتی در جاده‌ های خشک، تایر های زمستانی خاصیت چسبندگی بهتری نسبت به تایر های معمولی دارند.

بازدید از ترمزها

پد و روتور ترمز از جمله قطعات ارزان‌ قیمت خودرو هستند. در شرایط برفی بخاطر کم بودن سطح چسبندگی تایر ها،
خط ترمز بیشتری ایجاد می‌ شود. از صحت عملکردی سیستم ترمز خود مطمئن شوید؛ فقط در اینصورت می‌ توانید در شرایط نا مناسب از حداکثر توان توقف خودروی خود بهره مند شوید.

کنترل مایعات خودروتوصیه های رانندگی زمستانی

در ابتدا، باید همواره میزان مایع ضدیخ خودرو را چک کنید. وقتی سطح ضد یخ میزان مناسب باشد؛ از مشکلات جدی جلوگیری بعمل خواهدآمد. همچنین از پربودن مخزن مایع شیشه‌ شور اتومبیل خود و وجود مایع ضدیخ در آن مطمئن شوید.
مایع شیشه‌شور استاندارد به‌ طور معمول با سرد شدن هوا یخ می‌ بندد و هنگامی که می‌ خواهید از آن استفاده کنید، آسیب جدی به سیستم پمپاژ شیشه‌ شور وارد می‌ کند.
نگهداری از بی ام و در زمستان

با رعایت این توصیه‌ ها، ایمنی صددرصدی در فصل زمستان تضمین نمی‌ شود، اما کمک بسیاری به شما می‌ کند و نیاز شما را از تعمیر بی ام و به تعویق خواهد انذاخت. درست است که یکی از جنبه‌ های اصلی رانندگی در زمستان، مانند تمام فصول و شرایط دیگر، راننده است؛ اما رعایت نکات بالا می‌ تواند بسیار راه گشا باشد. شما باید رانندگی با دقت، محافظ کارانه و بسیار هوشیارانه داشته باشید و با رعایت نکات ذکر شده می‌ توانید ایمنی رانندگی خود را به حداکثرترین حالات ممکن رسانید.
برای تعمیر و سرویس بی ام و به تعمیرگاه تخصصی بی ام و مراجعه نمایید تا از خدمات بی نظیر این تعمیرگاه در کمترین زمان ممکن بهره مند شوید.

برای تعمیر بی ام و(BMW) سری یک  چگونه با مونیخ سرویس تماس بگیرم؟

برای برقراری ارتباط با مونیخ سرویس میتوانید با مراجعه به سایت و برقراری ارتباط با راه های ارتباطی که در انتهای سایت وجود دارد کار شما را راحت می کند همچنین میتوانید با تعیین وقت ویزیت به آدرسی که در انتهای سایت وجود دارد مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *