تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

نکته ی جالب درباره ی مرسدس بنز

نکته ی جالب درباره ی مرسدس بنز
1 ژانویه

نکته ی جالب درباره ی مرسدس بنز

نکته ی جالب درباره ی مرسدس بنز که دانستن آن خالی از لطف نیست !

شاید مرسدس بنز سازنده پیشرفته‌ ترین، لوکس‌ترین خودرو های روی زمین باشد و هیچ‌کدام این‌ ها اتفاقی نیست.

مرسدس بنز اولین شرکتی است که خودروی مدرن را به دنیا معرفی نمود

کارل بنز در سال ۱۸۸۶ اختراع خود یعنی خودروی سه‌ چرخ بنزینی را ثبت نمود. همسر بنز خانم برتا بنز بدون اطلاع کارل توانست مسافتی حدود ۲۰۰ کیلومتری را در سراسر آلمان طی کند.

مرسدس بنز در سال ۱۹۰۶ خودرویی هیبریدی ساخت

پیش از آن که خودرو های بنزینی خالص همه‌ گیر شوند خودرو سازان به دنبال تولید خودرو های هیبریدی الکتریکی و بنزینی بودند  و مرسدس بنز نیز اولین خودروی هیبریدی خود را معرفی کرد.

آن‌ها یکی از اولین سیستم‌های ترمز و سیستم تعلیق برای چهار چرخ را معرفی کردند

تا تابستان سال ۱۹۲۴ تمامی خودروهای مرسدس بنز دارای ترمزهایی برای چهار چرخ بودند و این امر تعهد مرسدس به ایمنی را نشان میدهد. در سال ۱۹۳۱ شاهد معرفی مرسدس بنز ۱۷۰ بودیم که دارای سیستم تعلیق در هر چهارگوشه خودرو بود.

مناطق مچاله شدن ایمنی اولین بار در مرسدس بنز دیده شد

در سال ۱۹۵۱ و زمانی که اکثر آمریکایی‌ ها فکر میکردند هر چه بزرگ‌ تر بهتر، مهندس مرسدس بنز به نام Béla Barényi تحقیقی انجام داد که نتیجه آن وجود سلول‌ های ویژه‌ ای در داخل بدنه خودرو بود که در زمان وقوع تصادف دفرمه میشد.

ترمزهای ضد قفل بطور ویژه برای S کلاس ساخته شدند

هم‌ اکنون ترمزهایی که در زمان فشار سنگین پا روی آن‌ها قفل نمی‌کنند در اکثر خودروها دیده میشوند. این ترمزها باعث حفظ جان افراد زیادی شده زیرا راننده هم چنان میتواند خودرو را کنترل نماید و شاید هم از وقوع تصادف پیشگیری کند. مرسدس بنز برای اولین بار با همراهی بوش در دهه ۷۰ میلادی این تکنولوژی را معرفی و سپس در سال ۱۹۷۸ آن را روی کلاس S نصب کرد.

محصولات تأیید شده مرسدس بنز گارانتی با کیلومتر نامحدود دارند

با سابقه حدود یک قرنی در تولید خودرو هایی پیشرفته و ایمن، محصولات امروزی مرسدس بنز واقعا لوکس هستند.خوشبختانه از طریق برنامه پیش از خرید تأیید شده‌ی مرسدس بنز CPO میتوانید یک خودروی نمادین را با قیمت مناسب‌ تری بخرید. مهمتر از همه اینکه تمامی محصولات CPO شده مرسدس بنز دارای گارانتی با کیلومتر نامحدود برای پنج سال هستند.

برای تعمیرات تخصصی بنز این خودرو با تاریخچه ی قدیمی میتوانید با تعمیرگاه تخصصی مونیخ سرویس در ارتباط باشید ، برای بهره مند شدن از خدمات تعمیر بنز با راه های ارتباطی مونیخ سرویس در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *