تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

نکات مهم برای حفظ سلامت خودرو بنز

تعمیرگاه بنز مونیخ سرویس
1 ژانویه

نکات مهم برای حفظ سلامت خودرو بنز

نکات مهم برای حفظ سلامت خودرو بنز

اتومبیل ها لوکس مانند بنز باتوجه به قیمت بالایی و مشخصات ویژه ای که دارند، نیازمند مراقبت های ویژه ای هستند. توجه به این خودرو ها و نکات مهم برای حفظ سلامت خودرو بنز موجب حفظ کیفیت ظاهری و سلامت فنی آن خواهد شد. اگر جزء افرادی هستید که در زمینه نگهداری و مراقبت از خودرو خود حساس اند به شما مطالعه این مقاله را پیشنهاد میکنیم. این نکات از توصیه های مهم کارشناسان در زمینه نگهداری خودروهای لوکس است.

سابقه تعمیرگاه و کیفیت خدمات را بسنجید!

برای انجام سرویس دوره ای و استفاده از خدمات تعمیری خودرو معمولا به نمایندگیها و تعمیرگاه تخصصی بنز مراجعه میشود. پیش از مراجعه به تعمیرگاه یاید علاوه بر هزینه تعمیر، سابقه و اعتبار تعمیرگاه را هم مورد بررسی قرار دهید. مهم است که قبل از مراجع برای تعمیر بنز، حتما کیفیت خدمات و اعتبار مجموعه سنجیده شود. برخی تعمیرگاه های متفرقه تنها به عنوان واسطه عمب میکنند و پس از تحویل خودرو بعضی خدمات را به تعمیرگاه دیگری میسپارند. معمولا تعمیرات و خدماتی چون نصب بادی کیت، تجهیزات تونینگ، نصب روکش بدنه، تعویض قطعات و رنگ و صافکاری در محل خود تعمیرگاه انجام نمیشود. این کار به صورت غیرقانونی و بدون اطلاع مشتری انجام میگیرد. پس حتما قبل از مراجعه برای تعمیر و تحویل اتومبیل از سابقه و صحت خدمات آن اطمینان حاصل کنید. لازم است تا فاکتور رسمی با مهر و امضاء تعمیرگاه تحویل بگیرید.

مطالب پربازدید :

تعمیرگاه فوق تخصصی بنز

تعمیر بنز با بهترین تجهیزات 

تعمیر تخصصی بنز

تعمیر بنز تعمیرگاه مونیخ سرویس

در تهیه لوازم مصرفی و قطعات یدکی خودرو دقت کنید!

این روزها بسیاری از قطعات اتومبیل های لوکس مانند بنز و بی ام و، در چین و کشورهای آسیای شرقی تولید میشود. در این بین برخی برندها و تولیدات مورد تائید کشور مادر هستند. اما برخی دیگر با برند متفرقه یا تقلبی وارد بازار میشوند. قطعات مورد تائید شرکت اصلی همیشه در بسته بندی اصلی و با با پکیج کامل است. اگر قطعات متفرقه روی خودرو نصب شود، مشکلات مختلف و خطاهای زیادی را به بار می آورد. در تعمیرگاه تخصصی بنز و بی ام و هیچگاه از قطعات متفرقه استفاده نخواهد شد. چون علاوه بر آسیب به اتومبیل، اعتبار صاحبین تعمیرگاه هم به خطر میافتد. از نکات مهم برای حفظ سلامت خودرو بنز دقت در خرید لوازم و قطعات خودرو است.

توجه به حفظ استاندارهای اتومبیل

در سالیان اخیر برخی امور تیونینگ ظاهری و فنی توسط تعمیرگاه ها انجام میشود. ازجمله نصب کیت بدنه، تعویض برخی قطعات فنی، نصب کیت اگزوز اسپرت و …. انجام این کارها در نوع خود جالب است و باعث جذابیت خودرو خواهد بود. اما در صورتیکه از قطعات غیر استاندارد استفاده شود یا کار غیر اصولی انجام گیرد میتواند خسارات جبران ناپذیری به خودرو وارد کند. در این صورت نیاز است تا به تعمیرگاه بنز مراجعه کنید. گرچه در مواردی دیگر کاری از تعمیرکار برنمی آید.

به هرحال خارج کردن خودرو از حالت استاندارد اصلا توصیه نمیشود. زیرا حالت استاندارد برای خودرو، وضعیتی است که در آن کلیه قطعات با اصول و معیارهای کمپانی سازنده روی خودرو قرار گرفته است. تغییر این وضعیت میتواند استهلاک زودهنگام خودرو، افزایش مصرف سوخت یا آسیب برخی قسمت ها و قطعات را به همراه داشته باشد.

در انتخاب رینگ و لاستیک دقت کنید!

از دیگر نکات مهم برای حفظ سلامت خودرو بنز دقت در انتخاب رینگ و لاستیک مناسب خودرو می باشد. بسیاری از مالکان خودروی بنز با مشکل بادکردن پوسته لاستیک یا ترکیدگی مکرر لاستیک ها مواجه هستند. این مسئله عموما به دلیل استفاده از رینگ و لاستیک نامناسب به وجود می آید. البته همیشه این مشکلات ناشی از نصب رینگ و لاستیک غیر استاندارد نیست. در مواردی رینگ فابریک خودرو هم به علت بزرگ بودن ابعاد یا کم بودن فاق لاستیک ها این مشکل ایجاد میشود. البته خرابی جاده ها و مسیرهای دورن شهری هم میتواند عامل این مسئله باشد.

به طور مثال تعدادی از خودروهای بنز کلاس S دارای رینگ ۲۰ اینچی هستند که به دلیل کوتاه بودن فاق لاستیک دچار ترکیدگی میشوند. رانندگان نباید با سرعت بالا در شیب های ناملایم حرکت کنند تا مشکلی برای لاستیک به وجود نیاید. در صورت بروز این مشکل حتما به تعمیرگاه تخصصی بنز برای تعمیر و تعویض لاستیک مراجعه کنید.

مطالب پربازدید :

هزینه سرویس بی ام و تخصصی

تعمیرگاه پورشه مونیخ سرویس

تعمیر بنز فوق تخصصی

نکات مهم برای حفظ سلامت خودرو بنز

شست و شوی خودرو باید اصولی باشد!

حتما برای شست و شوی خودرو به کارواش مطمئن مراجعه کنید. شست و شو با شیوه های قدیمی برای خودورهای لوکس اصلا توصیه نمیشود. استفاده از دستمال عادی یا ادوات غیراستاندارد برای تمیزکردن بدنه اتومبیل میتواند موجب خط و خش روی آن بشود. این مسئله قطعا برای صاحبین خودرو خوشانید نیست. اگر میخواهید گرد و خاک جزئی را از روی خودرو پاک کنید یا داخل اتومبیل را در فواصل زمانی کوتاه تمیز کنید، بهتر است از دستمال های نانو و شامپوهای مخصوص برای پاک کردن بدنه استفاده نمایید. موتورشویی بنز هم باید بدون استفاده از آب با مواد مخصوص انجام شود. لازم به ذکر است چنانچه مشکلی برای خودرو پیش آمد حتما به نمایندگی معتبر یا تعمیرگاه تخصصی بنز مراجعه کنید.

سرویس دوره ای بنز را فراموش نکنید!

سرویس دوره ای بنز را میتوانید به صورت هفتگی، ماهیانه و یا سالیانه انجام دهید. انجام سرویس میتواند از خرابی های احتمالی جلوگیری میکند و به نوعی خرابی خودرو شما را غافلگیر نخواهد کرد. خدمات سرویس بنز  شامل تعویض فیلتر هوا، تعویض فیلتر روغن، تعویض روغن، تعویض لنت جلو و عقب، عیب یابی با دستگاه دیاگ و تعمیر گیربکس. انجام سرویس به صورت دوره ای میتواند هزینه تعمیرات را به میزان زیادی کاهش دهد. دیگر نکات مهم برای حفظ سلامت خودرو بنز توجه به سرویس اتومبیل است.

تعمیر تخصصی بنز در تهران

به صاحبان خودروی بنز توصیه میکنیم برای تعویض قطعات و تعمیر بنز حتما به تعمیرگاه تخصصی مراجعه نمایند. تعمیرگاه مونیخ سرویس با سابقه درخشان و کادری مجرب آماده تعمیر خودروی لوکس شماست. ما با سالها سابقه در زمینه تعمیر بی ام و، تعمیر پورشه و تعمیر ولوو پذیرای شما مشتریان عزیز برای سرویس دوره ای و تعمیرات احتمالی هستیم. برای ارتباط با ما میتوانید از طریق لینک زیر تماس بگیرید.

3 thoughts on “نکات مهم برای حفظ سلامت خودرو بنز”

  1. خیلی مطلب خوبی بود حتما برای سرویس دوره ای بنز میرم این تعمیرگاه ، ممنون از مطلب خوبتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *