تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

نکات مراقبت از بنز

نکات مراقبت از بنز
10 اکتبر

نکات مراقبت از بنز

بهترین نکات مراقبت از بنز که باید به آن حتما توجه کنید !!

عمده ترین مشکلات بنز

یکی از عمده مشکلات خودرو  مرسدس بنز در ایران مشکل کیفیت سوخت است که گاها باعث روشن شدن چراغ چک و بد کارکردن موتور در دور های پایین و میانی میشود. لازم به تذکر است که حتی با مصرف بنزینهای سوپرهم امکان بوجود آمدن این مشکل است.  استفاده از مکملهای توصیه شده یکی از راه حل های این معضل است که در غیر این صورت میتوانید به بهترین تعمیرگاه تخصصی بنز مراجعه کنید.

-سرویس غیرحرفه ای و کیفیت بد بعضی از روغنهای تقلبی نیز یکی دیگر از مشکلات است که عمدتا به بخش vvt (بخش زمانبندی متغیرسوپاپها) و  سوپرشارژر (کمپرسور) صدمه وارد میکند. این مورد اگر مورد توجه قرار نگیرد باعث خسارت زدن به قطعات اصلی موتور میشود.

نکته ی مهم که باید توجه کنید !!

شست شوی بد و غیراصولی موتور نیز در مواردی باعث صدمه به بخش برق و الکترونیک موتور شده که از بین رفتن جعبه تقسیم برق داخل موتور یکی از این موارد است. حتما توجه کنید که شستشوی موتور باید طبق موازین ایمنی و استفاده از مواد مخصوص موتور شویی باشد. برخی از این مواد در بازار کیفیت لازم را ندارند و بعد از اتمام کار اندکی چسبندگی در سطوح داخلی ایجاد میکنند که مخرب است،برای همین تهیه از فروشنده مطمئن ملاک است.

برای نکات بیشتر در خصوص نگهداری بنز و تعمیر تخصصی بنز میتوانید به بهترین تعمیرگاه تخصصی با مجرب ترین کادر ها و تعمیرکاران حرفه ای مراجعه کنید تا بهترین تعمیرات در این زمینه تعمیر بنز را دریافت کنید.

شما میتوانید اطلاعاتی بیشتر در این زمینه با مطالعه پست های دیگر دریافت کنید :

انتخاب ضد یخ مناسب برای بنز 

جلوگیری از سانحه تصادف با بنز 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *