تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

نکات ظریفی راجع به نگهداری بنز

نکات ظریفی راجع به نگهداری بنز
1 ژانویه

نکات ظریفی راجع به نگهداری بنز

نکات ظریفی راجع به نگهداری بنز باید بدانید !

یکی از عمده مشکلات خودرو محبوب مرسدس بنز در ایران مشکل کیفیت سوخت است که گاهی باعث روشن شدن چراغ چک و بد کارکردن موتور در دور های پایین و میانی میشود. لازم به تذکر است که حتی با مصرف بنزین های سوپر هم امکان بروز این مشکلات وجود دارد .

راه حل آن :

استفاده از مکمل های توصیه شده یکی از راه حل های این معضل است درغیر این صورت باید به تعمیرگاه بنز مراجعه شود.

سرویس غیرحرفه ای و کیفیت بد بعضی از روغن های تقلبی نیز یکی دیگر از مشکلات است که عمدتا به بخش vvt (بخش زمان بندی متغیر سوپاپ ها) و سوپرشارژر(کمپرسور) صدمه وارد میکند. این مورد اگر مورد توجه قرار نگیرد باعث خسارت زدن به قطعات اصلی موتور میشود.

نکته مهم

شستشوی بد و غیر اصولی موتور بنز نیز در مواردی باعث صدمه به بخش برق و الکترونیک موتور شده که از بین رفتن جعبه تقسیم برق داخل موتور یکی از این موارد است.

حتما توجه کنید که شستشوی موتور باید طبق موازین ایمنی و استفاده از مواد مخصوص موتور شوی باشد. برخی از این مواد در بازار کیفیت لازم را ندارند و بعد از اتمام کار اندکی چسبندگی در سطوح داخلی ایجاد میکنند که مخرب است،برای همین تهیه از فروشنده مطمئن ملاک است.

برای اینکه از تعمیرات موتوری بنز به صورت اورحینال بهره مند شوید کافیست به تعمیرگاه تخصصی بنز مونیخ سرویس مراجعه کنید ، تعمیرگاه مونیخ سرویس در تمام زمینه های تعمیرات تمام و کمال خدمات را به شما عرضه می کند و شما میتوانید با اطمینان صد در صد از خدمات این تعمیرگاه بنز بهره مند شوید.

برای در ارتباط بودن با تعمیرگاه بنز تخصصی مونیخ سرویس با راه های ارتباطی زیر میتوانید در ارتباط باشید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *