تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

نکات تعمیر بی ام و

نکات تعمیر بی ام و
6 ژوئن

نکات تعمیر بی ام و

نکات تعمیر بی ام و در تعمیرگاه مونیخ سرویس

اگر بی ام و دارید و مدام مجبور به استفاده از خدمات تعمیر بی ام و هستید با ما همراه باشید تا نکات تعمیر بی ام و را با هم مرور کنیم.

گریس زدن یعنی سفت شدن روغن موتور داخل موتور  دلیلش هم دیرعوض کردن روغن، کیفیت پایین و تقلبی بودن روغن می باشد.

وقتی این اتفاق در موتور می‌افتد، روغن در قسمت بالای سرسیلندر، مجاری داخل بلوک و پایین کارتل سفت می‌ شود و روی Oil پمپ روغن (Pomp) فشار وارد می‌ کند.

در کوتاه‌ ترین زمان روانکاری با مشکل مواجه می‌ شود و در نتیجه میل سوپاپ می‌ برد و یا موتور می‌ سوزد. که هزینه‌ های تعمیر کامل موتور را در بر دارد. ربطی هم به سن و سال خودرو ندارد، ممکن است برای مدل ۲۰۱۲ هم اتفاق بیفتد، با رعایت این نکته و با یک توجه ساده می‌ توان از هزینه های اضافه تعمیر بی ام و صرفه جویی نمود.

در مورد نکته بعدی تعمیر بی ام و هم باید گفت:

X3 قابلیت‌ های حرکتی نسبتا خوبی دارد، اما به این معنا نیست که دایما برای شتاب‌گیری خیابانی مانند یک خودروی سدان یا کوپه تحت فشار قرار بگیرد.

در واقع خیلی‌ ها فشاری که روی ۳۳۰i می‌آورند روی X3 هم می‌ خواهند پیاده کنند که همین کار با ساختار یک کراس‌ اوور در تضاد است.

بیشترین مراجعه تعمیر بی ام و مربوط به X3 هم مربوط به تعمیر سیستم انتقال قدرت است. تمام قطعات یدکی مربوط به سری ۳ ،‌۵ ، ۶ و شاسی بلندها نسبتا یافت می‌شود. فقط سری ۱ و تا حدی سری ۷ است که زمینه قطعات یدکی‌ اش کم‌ رنگ است.

در واقع ما یک قطعه را موجود داریم یا همان موقع تهیه می‌ کنیم و اگر نداشته باشیم سفارش می‌ گذاریم و به سرعت از دبی یا آلمان تامین می‌ کنیم.

برای تعمیر بی ام و در تعمیرگاه حرفه ای بی ام و (BMW) میتوانید به تعمیرگاه بی ام و مونیخ سرویس مراجعه کنید و برای برقراری ارتباط میتوانید با راه های ارتباطی زیر در ارتباط باشید :

تهران، خیابان آزادی، روبروی دانشگاه شریف، کوچه حیدرتاش، پ ۳۸

۰۲۱۶۶۰۶۸۱۰۰

۰۲۱۶۶۰۶۸۲۰۰

۰۹۱۲۹۷۳۲۶۸۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *