تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

نشانه خرابی موتور و نیاز به تعمیر بنز

نشانه خرابی موتور و نیاز به تعمیر بنز تعمیرگاه مونیخ سرویس
2 فوریه

نشانه خرابی موتور و نیاز به تعمیر بنز

نشانه خرابی موتور و نیاز به تعمیر بنز

شاید برای شما هم اتفاق افتاده که در راهبندان و ترافیک متوجه صدای بد موتور شده اید. معمولا نمیدانید این صدا از کجاست و یا اصلا از خودروی شماست یا خیر. صدا ممکن است از موتور، سیستم تهویه مطبوع یا جای دیگری از خودرو باشد. یا ممکن است صدا با بو همراه شود که حس ناخوشایندی را به شما میدهد.

هرصدای خودرو یا هربوی غیرمعمول و یا روشن شدن چراغ روی داشبورد میتواند نشانه خرابی اتومبیل شما باشد. این مشکل سریعا شما را به یاد هزینه تعمیر بنز و بر طرف کردن مشکلات احتمالی آن میاندازد. برای عیب یابی و تعمیر بهترین کار مراجعه به تعمیرگاه تخصصی بنز است تا از پیشروی این خرابی در خودرو خود پیشگیری کنید.

روشن شدن چراغ های روی داشبورد ممکن است نشانه خرابی موتور و نیاز به تعمیر بنز باشد. وقتی خودرو را روشن میکنید همه یا تعدادی از چراغها روشن میشود و هر زمان که چک کردن خودرو تمام شد یک به یک خاموش میگردند. حالا ماشین شما آماده حرکت است. اما اگر چراغها خاموش نشود اصلا نشان خوبی نخواهد بود.

هر چراغ به یک سنسور متصل است و عملکرد قسمتی از خودرو را نشان میدهد. اگر قسمتی از خودرو شما به درستی کار نکند کامپیوتر خودرو چراغ مربوط به آن بخش را روشن میکند. از این طریق شما مطلع میشوید که آن بخش دچار مشکل شده است.

مطالب مرتبط برای مطالعه :

تعمیر بی ام و سری یک مدل M135i

تعمیر گیربکس بنز

هزینه نگهداری و تعمیر بی ام و چقدر است؟

نشانه خرابی موتور و نیاز به تعمیر بنز

عیب یابی بنز در تعمیرگاه تخصصی

وقتی رانندگی میکنید نباید هیچ لرزشی در خودرو حس شود و باید حرکت آرام و نرمی داشته باشید. در غیر این صورت و احساس لرزش در خودرو یعنی مشکلی در اتومبیل وجود دارد. این مشکل از موتور اتومبیل است و باید سریعا به تعمیرگاه تخصصی بنز مراجعه کنید.

مشکل موتور ممکن است ناشی از این باشد که شمع ها خوب کار نمیکنند. یا لوله های بنزین گرفته اند و یا فیلتر بنزین کثیف است. ممکن است مشکل لرزش از جای دیگری باشد. وقتی هنگام درجا کار کردن یا در زمان حرکت خودرو لرزش پیدا میکند باید اقدام به تعویض روغن ماشین بنمایید. نشانه خرابی موتور و نیاز به تعمیر بنز ممکن است ناشی از خرابی تسمه ها هم باشد که لازم است آنرا تعویض کنید.

سرو صدای موتور نشانه یک مشل جدی در آن است. ممکن است عمل احتراق سوخت در خودرو  زودتر از موعد صورت میگیرد. این مشکل زمانی رخ میدهد که پیستون آسیب جدی دیده باشد و در زمان روشن کردن خودرو صدای ناهنجاری به گوش میرسد. در این شرایط ممکن است نیاز به تعویض یا تنظیم استارت خودرو نیز باشد.

اگر در زمان عوض کردن دنده صدای ساییدگی به گوشتان خورد احتمالا مشکل از گیربکس است و باید قطعه ای از آنرا عوض کنید. بیشترین دلیل صدای تق تق معمولا عادی است. به طور مثال موتورهایی که از سوپاپ غلتکی استفاده میکنند یا موتورهایی با سیستم سوخت مستقیم به طور عادی صدای تق تق را دارند.

بهتر است در زمان شنیدن صدا روی آن دقیق شوید تا علت را بیابید. اما همیشه مراجعه به تعمیرگاه تخصصی بهترین روش تشخیص برای عیب خودرو و تعمیر تخصصی آن است. این کار از مشکلات بعدی و هزینه های اضافی جلوگیری میکند.

مطالب پربازدید :

ویژگی های تعمیرگاه بنز تخصصی 

تعمیر بی ام و سری یک مدل F21

تعمیرگاه تخصصی بنز تعمیر بنز در مونیخ سرویس

بوی بد خودرو ناشی از چیست؟

بوی بد داخل خودرو میتواند ناشی از بنزین باشد. اما در مواردی ناشی از داغ شدن قطعات فلزی زیر کاپوت هم خواهند بود. اگر این بو داخل کابین ماشین شود میتواند نشانه این باشد که روغن داخل رادیاتور نشتی دارد و گازهای خطرناک اگزوز وارد کابین میشوند.

این گازها حاوی مواد سمی هستند و در صورت استشمام آن ممکن است سرنشینان خودرو بیمار یا مسموم شوند. از این جهت بهتر است به نشانه خرابی موتور و نیاز به تعمیر بنز توجه کنید و سریعا اقدام به تعمیر آن نمایید. بهتر است تا رسیدن به تعمیرگاه شیشه ها پایین باشند تا گاز داخل کابین جمع نشود.

اگر بوی لاستیک سوخته به مشامتان رسید نشانه بکسواد کردن لاستیک یا پاره شدن و شل شدن تسمه های موتور است. همچنین میتواند ناشی از این باشد که شلنگ های لاستیکی که مایعات ضروری را جابه جا میکنند در تماس با قسمت داغ موتور از بین رفته اند.

اگر در قسمت عقب یا جلو خودرو متوجه خروج دود شدید بهرت است سریعا به تعمیرگاه تخصصی مراجعه کنید. خروج دود از اتومبیل اصلا نشانه خوبی نیست و دودهای رنگی خطرناک تر هم هستند. اگر دود آب باشد نشانه خارج شدن روغن از داخل موتور است که همراه بنزین میسوزد. در این شرایط خسارات زیادی متوجه موتور خواهد بود.

دود سفید نشانه این است که آب یا ضدیخ در رادیاتور با بنزین مخلوط شده است. در این صورت با اضافه کردن ضد یخ یا آب به رادیاتور از جوش آوردن آن جلوگیری کنید. اگر دود از زیر کاپوت در حال خارج شدن است احتمالا موتور جوش آورده. در هر شرایطی کار درست مراجعه به تعمیرگاه تخصصی است زیرا ممکن است سلامت خود و خودروتان را به خطر بیاندازید.

تعمیرگاه بنز در تهران مونیخ سرویس

سرویس دوره ای بنز در مونیخ سرویس

برای پیشگیری از نیاز ضروری به تعمیر بهتر است به صورت ماهانه یا سالانه برای سرویس دوره ای بنز مراجعه کنید. انجام این خدمات برای خودرو از هزینه های تعمیر یا تعویض قطعات میکاهد و از خرابی های جدی جلوگیری میکند. تعمیرگاه تخصصی مونیخ سرویس در تهران آماده ارائه خدمات تعمیر پورشه، تعمیر ولوو و تعمیر بی ام و به شما مشتریان عزیز می باشد. برای مشاوره و دریافت اطلاعات از طریق لینک زیر اقدام نمایید. همکاران ما پاسخگوی شما مشتریان عزیز خواهند بود.

1 thoughts on “نشانه خرابی موتور و نیاز به تعمیر بنز”

  1. واقعا خوب راهنمایی کردین منو با این مطلبتون برای تعمیر بنز میام مونیخ سرویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *