تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

نسل جدید مرسدس بنز

نسل جدید مرسدس بنز
2 فوریه

نسل جدید مرسدس بنز

نسل جدید مرسدس بنز درخشان مثل همیشه 💥

بازم مرسدس بنز مثل همیشه دوباره درخشید ، و همه ی دوستداران بنز را به خودش خیره کرده است ، من که با دیدن این ماشین دهنم باز موند واقعا زیباست و آدم با دیدن این ماشین سیر نمیشود.

توقع همه ی دوستداران بنز که مثل من که عاشق این ماشینن هیچ چیزی غیر از این ماشین جذاب و با طراحی فوق العاده شگفت انگیز نیست صدای موتورش واقعا گوش نوازه و هیچ آزاری برای کسی نداره و داخلش جذابترین دکوراسیون داخلی را داره که اصلا شگفت انگیزه با دیدنش لذت دنیا را در یک دقیقه ببرید.

حالا میریم سر توضیحات تخصصی این ماشین خیلی خیلی زیبا که آدم با دیدنش کیف می کنه:

طرح جدید نسل جدید مرسدس بنز  (CLA Coupé ۲۰۱۹) ویژگی شخصیت کوپه را با شکل کشش و عناصر طراحی آن مانند کاپوت با Powerdomes برجسته می کند. به این ترتیب، به عنوان یک نماد طراحی به موقعیت پیشینیان خود به طور عادلانه است.

کوپه CLA جدید نه تنها خودروی عجیب و غریب در کلاس خود است، بلکه بسیار هوشمندانه است: از MBUX Interior Assist، که تقاضای عملیاتی از حرکات را تشخیص می دهد ، از طریق واقعیت افزوده برای ناوبری و درک دستورات صدای غیر مستقیم به COACH ENERGIZING که توصیه های آمادگی فردی را ارائه می دهد، CLA جدید مجموعه ای از راه حل های هوشمندانه ارائه می دهد. جزئیات مربوط به هوشمندانه نیز در مورد آئرودینامیک و عملکردهای جدید برای بسته کمک درایو هوشمند درایو وجود دارد.

یک ویدیوی جذاب هم از نسل جدید مرسدس بنز  براتون آماده کردم که حتما حتما حتما پیشنهاد می کنم ببینید که با دیدنش یک دقیقه از دنیایی که در آن هستید بیرون میاید و در دنیای لذت بخش مرسدس بنز غرق می شوید و هیچ چیزی جز لذت از دیدن این ویدیو نصیبتون نمیشه یک دقیقه به دنیای جدید مرسدس بنز نگاه کنید .

یک تعمیرگاه مرسدس بنز هم بهتون معرفی میکنم که باید حتما بهش مراجعه کنید ، تعمیرات بنز به صورت جزئی و کلی فقط در تعمیرگاه مونیخ سرویس انجام میشود ، حتی بهتون بگم از خودت عمیرگاه های مجاز بنز در تهران هم بهتر کار می کنند و خدمات را به حد عالی ارائه می دهند.

خدمات مونیخ سروی سدر زمینه ی تعمیر بنز شامل :

تعمیر گیربکس بنز 

تعمیرات موتوری بنز 

تعویض تسمه تایم بنز 

برای تعمیر بنز به صورت حرفه ای و تخصصی میتوانید با تعمیرگاه بنز مونیخ سرویس از طریق راه های ارتباطی زیر در ارتباط باشید : 

تهران، خیابان آزادی، روبروی دانشگاه شریف، کوچه حیدرتاش، پ ۳۸

۰۲۱۶۶۰۶۸۱۰۰

۰۲۱۶۶۰۶۸۲۰۰

۰۹۱۲۹۷۳۲۶۸۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *