تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

نسل جدید مازراتی

نسل جدید مازراتی
7 جولای

نسل جدید مازراتی

آشنایی با نسل جدید مازراتی

 

مونیخ سرویس همیشه به روز است و شما را از نسل جدید ماشین ها با خبر می کند و همچنین در نسل های آینده خودروهای پورشه ، بی ام و ، مازراتی و .. تعمیرات را انجام خواهد داد و هیچ نگران تعمیر آن نباشید.

شرکت مازراتی تصمیم گرفته است تا بار دیگر نسل بعدی GranTurismo را به تاخیر اندازد. شرکت مازراتی قول داده است که خودرو جدید را سال آینده ببینیم، اما ظاهرا این خود را به تاخیر افتاده است.

مهندسان شرکت ایتالیایی تصمیم گرفته اند مدل نسل جدید را به یک معماری با نام تجاری جدید انتقال دهند. این مدل به دلیل تغیرات زیادی که قرار است روی آن انجام شود به تاخیر افتاده است. این مدل یک روکش تمام آلومینیومی دارد که برای چندین Maseratis جدید استفاده می شود که سبک تر و سخت تر از آنچه که در حال حاضر طراحی شده است. این توانایی به حمایت از ICE، Hybrid و اتومبیل های الکتریکی خواهد بود.

Maserati GranTurismo از سال 2008 با ما بوده است و مطمئنا عصر خود را در برابر رقبای مدرن تر مانند Aston Martin DB11 و Mercedes-Benz S-Class Coupe نشان می دهد.

 

نسل جدید مازراتی
 

 

نسل جدید مازراتی
 

 

نسل جدید مازراتی
 

 

مجله CAR گزارش می دهد که GranTurismo دوباره طراحی شده تا سال 2019 میلادی وارد نخواهد شد. خبر خوب این است که Maserati نسخه های کوپه و قابل تبدیل مدل نسل بعدی را ارائه می دهد، گوگل پاستور، مدیر خودرو ساز اروپا، تایید کرده است. در طرح های قبلی، GranTurismo Convertible در حال حاضر به پایان رسیده است تا راهی برای نسخه قابل تبدیل ماشین اسپرت Alfieri شود.
یکی دیگر از مزایای معرفی ZF انتقال اتوماتیک هشت سرعته است که جایگزین خودکار فعلی شش سرعته شده است.

همچنین، مهندسی از شرکت به چاپ بریتانیا تایید کرده است، Maserati در حال بررسی استفاده از کمک های الکتریکی برای بهبود منحنی گشتاور موتور توربو است که در GranTurismo استفاده می شود. یکی از مهمترین ویژگی های GT  ایتالیایی، تحویل دقیق گشتاور موتورهای با عمر بادی است. به طور طبیعی، یک موتور دیزل در کارت نیست.

در ماه ژوئن، Maserati بار دیگر نسل فعلی GranTurismo را در هر دو نوع کوپه و قابل تبدیل تغییر داد. وسایل نقلیه تازه به چهره جدید، سپر عقب restyled و یک سیستم سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 8.4 اینچی با پشتیبانی Android Auto و Apple CarPlay را به مازراتی در نسل جدیدش اضافه کرده اند.

برای تعمیر این نسل جدید از مازراتی می توانید به مونیخ سرویس مراجعه بفرمایید و از خدمات کاملا پیشرفته ی آن ها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *