تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

نسل جدید بی ام و

نسل جدید بی ام و چیست؟
7 جولای

نسل جدید بی ام و

آشنایی با سری نسل جدید بی ام و

 

ما شرکت و تعمیرگاه تخصصی خودرو های خارجی مونیخ سرویس هستیم.

تعمیر خودرو های وارداتی مثل تعمیر بی ام و از تخصصات ما بوده و در کم ترین زمان به بهترین کیفیت ممکن آن را برای شما انجام میدهیم.

در این مقاله قصد کردیم تا شما را با نسل جدید بی ام و آشنا کنیم.

کمپانی خودروسازی BMW براساس برنامه ریزی قبلی،  در تاریخ 26 ژوئن 2017 از جدیدترین نسل X3 رونمایی نمود که هم در ظاهر و هم در باطن تغییرات بسیار خوبی را به خود دیده است.

در خصوص مشخصات فنی، نسخه xDrive 30i به عنوان مدل پایه در نسل جدید ظاهر خواهد شد که جایگزینی برای نسخه xDrive28i در نسل قبلی و در زیر کاپوت خود از یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربو شارژر سود می‌ برد.

باتوجه به تصاویر رسمی ارائه شده از سوی BMW  می‌توان تغییرات بسیار خوبی در ظاهر X3 مشاهده کرد که بزرگ‌ ترین تغییرات آن در مجموعه سپر و ورودی‌ های قالب گیری شده بر روی آن،

چراغ‌ های LED جلو، خروجی‌ های اگزوز عقب فولاد ضد زنگ، چراغ‌ های خطر و همچنین در تغییرات بزرگ داخل کابین X3 دیده می‌ شود که ،

خیلی جذاب‌ تر از X3 نسل قبل شده و در نسخه M40i هم بسیار بهتر از مدل‌ های استاندارد دیده می‌ شود که مجهز به یک بسته تقویتی M شده است.

علاوه بر این‌ها، نسل قبل X3 با طول کلی 4668 میلی متر، عرض 1882 میلی متر، ارتفاع 1679 میلی متر و همچنین با فاصله بین دو محور 2809 میلی متر ساخته شده بود،

حال آن که برای نسل جدید BMW X3 شاهد طول 4721 میلی متر، عرض 1889 میلی متر، ارتفاع 1676 میلی متر و در نهایت شاهد فاصله بین دو محور 2865 میلی متر هستیم تا این افزایش ابعاد خودرو یک فضای بزرگ‌ تر و جادار برای سر نشینان فراهم کند.

برای تعمیر بی ام و و دیگر خودرو های خارجی خود میتوانید به تعمیر گاه مونیخ سرویس مراجعه کنید.

تعمیر بی ام و نیاز به کارشناسانی مجرب و آموزش دیده دارد که کمترین کم دقتی در خصوص تعمیرات آن میتواند موجب خطراتی برای خودرو شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *