تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

نسل جدید بی ام و X6

نسل جدید بی ام و X6
4 آوریل

نسل جدید بی ام و X6

نسل جدید بی ام و X6 در اختیار رسانه ها قرار گرفت

رندرهای نسل جدید بی ام و X6 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. بر اساس این تصاویر، بی ام و برای این خودرو طراحی تهاجمی در نظر میگیرد.

شرکت های مختلف در حال توسعه خودروهای شاسی بلند کوپه هستند. بی ام و را باید پیشرو در این بخش از صنعت خودرو دانست چرا که این کمپانی برای اولین بار از خودرویی با این سبک طراحی، نسل جدید بی ام و X6 رونمایی شد.

در مراحل نهایی توسعه نسل سوم این خودروی جذاب با کدنام G06 است. این خودروی کراس اوور کوپه اواخر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.

به تازگی وب‌سایت روسی Kolesa رندرهای نسل جدید بی ام و X6 را منتشر کرده است. این خودرو در حقیقت نسخه کوپه و اسپرت تر بی ام و X5 محسوب میشود، بنابراین شباهت آن ها به یکدیگر طبیعی است.

تا به امروز شاهد انتشار تصاویر جاسوسی زیادی از این خودرو در فضای مجازی بودیم. این خودرو در بازار باید با تولیدات شرکت های مرسدس بنز و پورشه رقابت کند. مرسدس بنز GLE کوپه و پورشه کاین کوپه از رقیبان این خودروی آلمانی محسوب میشوند.

نسل جدید بی ام و X6 دارای شباهت زیادی به بی ام و ایکس ۵ است. این خودرو در مدل M نیز روانه بازار میشود. خریداران به احتمال زیاد میتوانند بی ام و X6 M Competition را با موتور ۶۰۰ اسب بخاری نیز سفارش دهند.

با توجه به این موضوع که هنوز نسل جدید بی ام و ایکس ۶ معرفی نشده، نمونه M آن در سال ۲۰۲۰ در معرض دید عموم قرار میگیرد. انتظار میرود خریداران در ایالات متحده آمریکا قادر به سفارش مدل xDrive40i و xDrive50i این خودرو باشند.

تعمیر بی ام و به کجا مراجعه کنیم ؟

برای تعمیر بی ام و بصورت تخصصی میتوانید به تعمیرگاه بی ام و تخصصی در تهران ، مونیخ سرویس مراجعه کنید تا بهترین تعمیرات با تخصصی ترین تجارب میتوانید به تعمیرگاه بی ام و مراجعه کنید.

با راه های ارتباطی زیر میتوانید با مونیخ سرویس در ارتباط باشید : 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *