تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

مرسدس بنز ، خودرویی از آینده

مرسدس بنز ، خودرویی از آینده
9 سپتامبر

مرسدس بنز ، خودرویی از آینده

خودرویی از آینده! ،مرسدس بنز Vision EQS از راه رسید !

مرسدس بنز ، خودرویی از آینده  به صورت رسمی معرفی شد. این خودروی مفهومی از طراحی جذابی بهره می برد و دارای موتور ۴۶۹ اسب بخاری است. برای اطلاعات بیشتر راجع به این خودروی شگفت انگیز و سفر به آینده با ما همراه باشید.

ویژگی های مرسدس بنز Vision EQS

مرسدس بنز در سال های اخیر از خودروهای مفهومی زیادی رونمایی کرده که البته برخی از آن ها در نمونه تجاری نیز وارد خط تولید شده اند. یکی از جدیدترین محصولات این برند آلمانی که در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۹ در معرض دید عموم قرار گرفته، مرسدس بنز Vision EQS است. این محصول آینده خودروهای کلاس S مرسدس بنز را به نمایش می گذارد.

ین خودروی مفهومی به صورت کامل خودران نیست. این خودرو به دو موتور برقی مجهز شده که هر یک از آن ها روی یک محور قرار گرفته است. باتری نیز در میان این دو موتور و در بخش زیرین اتومبیل نصب شده است. دو موتور برقی مورد استفاده در مرسدس بنز Vision EQS قادر به تولید ۴۶۹ اسب بخار قدرت هستند. برد این خودرو برابر با ۷۰۰ کیلومتر اعلام شده که چندان شگفت انگیز نیست، چرا که با خودرویی از آینده روبه‌رو هستیم. مرسدس بنز اعلام کرده با شارژر ۳۵۰ کیلوواتی می توان ۸۰ درصد ظرفیت باتری را در مدت زمان ۲۰ دقیقه شارژ کرد.

ویژگی های طراحی داخلی مرسدس بنز Vision EQS

به سراغ طراحی این خودروی آلمانی می رویم. مرسدس بنز برای جلو پنجره این محصول خود از ۹۴۰ چراغ LED روی ۱۸۸ مدار استفاده کرده است. در اطراف جلو پنجره شاهد چراغ های LED با جلوه سه بعدی هستیم. در بخش پشتی این خودرو نیز شاهد قرارگیری ۲۲۹ چراغ LED هستیم.

در کابین شاهد طراحی فضایی هستیم که البته یک نمایشگر استاندارد را نیز میزبانی می کند. دریچه های هوا در این خودرو به صورت عمودی طراحی شده اند و روی پنل درب ها نیز از نمایشگر به جای دکمه های استاندارد استفاده شده است. باید منتظر ماند و دید مرسدس بنز چه زمانی از این زبان طراحی در نمونه برقی خودروهای کلاس S استفاده می کند.

مطلب پیشنهادی : ۵ ویژگی مهم در خودروهای مرسدس بنز 

تعمیرگاه تخصصی بنز در تهران کجاست؟

بعد از متن جذاب بالا که ظاهر این خودروی آینده ، مرسدس بنز خیره کننده است میرسیم سر موضوع تعمیرگاه بنز تخصصی در تهران ، بهترین تعمیرگاه تخصصی در تهران را باید با توجه به ویژگی هایی که از آن انتظار داریم در نظر بگیریم که بتوانیم از انتخاب خود رضایت کامل داشته باشیم.

برای پیدا کردن بهترین تعمیرگاه بنز تخصصی با تعمیرکاران حرفه ای و تخصصی به تعمیرگاه های زیادی مراجعه کنید و حتما از گشتن دیگر خسته شده اید، تعمیرگاه تخصصی مونیخ سرویس بهترین گزینه برای شمایی است که به دنبال بهترین تعمیرگاه برای تعمیر بنزتان میگردید.

بهتر است برای تعمیرات تخصصی بنز به تعمیرگاه هایی مراحعه کنید که تعمیرکاران آن ها دوره دیده باشند و بتوانند مشکلات بنز را به راحتی و بدون هیچ مشکلی حل کنند و طوری حل کنند که دوباره در همان نقطه مشکل پیش نیاید و هزینه ای که از شما گرفته می شود ، هزینه ای مناسب و متناسب با خدماتشان باشد.

در ادامه شما را با بهترین تعمیرگاه تخصصی بنز در تهران آشنا میکنیم ، بهتر است دنبال بهترین ها باشید چون بهترین ها لایق شماست.

مطلب پیشنهادی : آیا تعمیر بنز گران است ؟

تعمیرگاه تخصصی بنز همینجاست ! 

بهترین تعمیرگاه تخصصی بنز ، مونیخ سرویس به عنوان بهترین ها شناخته شده است چون به مشتریان خود بهترین خدمات را ارائه میدهد و مشتریان را از خود راضی نگه میدارد.

تعمیرگاه مونیخ سرویس با تعمیرکاران دوره دیده ای که دارد در زمینه ی تعمیرات بنز با بهترین دستگاه ها ، بهترین قطعات بنز اورجینال توانسته بنز را در مدل های مختلف تعمیر کند.

مونیخ سرویس علاوه بر تعمیرات بنز ، سرویس دوره ای بنز که برای خودروی بنز بسیار ضروری است را هم انجام میدهد و تعمیرات بی ام و ، تعمیر پورشه و … با بهترین تعمیرکاران انجام میدهد.

برای در ارتباط بودن با مونیخ سرویس کافیست روی دکمه ی زیر کلیک کنید تا با مشاوران تخصصی آن ها تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *