تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

فیس لیفت بی ام و در مونیخ سرویس

تعمیر BMW تعمیرگاه بی ام در تهران
2 فوریه

فیس لیفت بی ام و در مونیخ سرویس

فیس لیفت و تعمیر بی ام و

فیس لیفت بی ام و طرفداران زیادی دارد و تنها در تعمیرگاه تخصصی بی ام و انجام میگیرد. فیس لیفت به معنی ایجاد تغییرات ظاهری روی بدنه خودرو و تزئینات ذاخلی اتومبیل می باشد. این تغییرات میتواند بسیار جزئی یا خیلی کلی و بزرگ باشد. در نهایت این تغییرات میتواند خودرو شما را بسیار تغییر دهد.

از مهمترین دلایل فیس لیفت کردن بی ام و ایجاد تغییر در بدنه و کناره های خودرو هست. فیس لیفت یا نیوفیس برای چراغها، جلو پنجره و سپر خودرو اتفاق میافتد. تغییرات در بدنه و ظاهر خودرو همیشه مورد توجه طرفداران خودرو بی ام است و میتواند ظاهر انرا زیباتر و جذاب تر کند. در مواردی فیس لیفت میتواند علاوه بر بدنه خودرو شامل تغییرات مکانیکی نیز بشود.

تغییرات در موتور خودرو، سیستم تایر و چرخ ها و دیفرانسیل، گیربکس و سیستم انتقال قدرت از جمله تغییرات مکانیکی فیس لیفت بی ام و  است. صاحبان خودرو بی ام و میتوانند با هزینه کمتر با انجام فیس لیفت برای اتومبیل خود ظاهر زیباتر و عملکرد بهتری داشته باشند. در حقیقت میتوانید با نیوفیس خودرو بی ام و خود آنرا تا حدودی به مدل های جدید ارتقاء دهید و از رانندگی با آن لذت ببرید.

مطالب پربازدید :

تعمیر بی ام و با متد روز

تعمیر موتور بی ام و 

تعمیر گیربکس بنز

تعمیر بی ام و - تعمیرگاه مونیخ سرویس

هزینه فیس لیفت خودرو چقدر است؟

برای قیمت و هزینه فیس لیفت بی ام و نمیتوان مبلغ خاصی را تعیین کرد. زیرا این موضوع کاملا به اندازه و پیچیدگی تغییراتی که روی خودرو انجام میگیرد. بستگی خواهد داشت. همچنین هزینه فیس لیفت به سلیقه صاحب اتومبیل و میزان مبلغی که خرج خواهد کرد وابسته است. اگر عمل نیوفیس کردن خودرو در تعمیرگاه تخصصی بی ام و انجام گیرد قطعا هزینه مقرون به صرفه خواهد بود.

زیرا در تعمیرگاه متفرقه ممکن است علاوه بر هزینه تغییرات ظاهری و مکانیکی، هزینه تعمیرات هم اضافه شود. اگر اینکار توسط فرد غیرمتخصص انجام گیرد میتواند به خودرو آسیب برساند و بعدا هزینه های شما را به شدت افزایش خواهد داد. برای جلوگیری از این مشکل بهتر است حتما به تعمیرگاه بی ام و مراجعه کنید و کار را از افراد متخصص و حرفه ای بخواهید.

کیت فیس لیفت خودرو بی ام و 

یکی از مواردی که برای تغییر در اتاق خودرو انجام میگیرد، نصب جیر برای سقف ماشین است. این آپشن از تغییرات بسیار لوکس و مخصوص به خودروهای خارجی می باشد. سقف جیر در رنگ های متنوع برای انواع خودروی وارداتی عرضه میشود  و برای خودرو بی ام و قابل نصب است.

معمولا سقف جیر بعد از اتمام کار نیوفیس کردن بدنه و داخل خودرو نصب میشود. برای انجام اینکار ابتدا سقف خودرو را کاملا باز میکنند و سپس کاور جیر روی سقف خودرو کشیده میشود. تمام قطعات سقف از جمله قسمت های پلاستیکی، ستون، قاب چراغ و دستگیره ها توسط جیر پوشانده میشود.

در زمان اجرای فیس لیفت بی ام و، تودوزی های خودرو نیز تغییر میکند. برای تغییر ظاهر خودرو لازم است تا تودوزی صندلی ها به روز شود تا ظاهر خودرو جدید و بی نقص باشد. تودوزی صندلی ها با توجه به سلیقه مشتری انجام میشود و رنگ آن براساس جدیدترین مدل میتواند تغییر یابد.

اجرای سقف جیر در جهت فیس لیفت بی ام و از خدمات گروه مونیخ سرویس می باشد که با استفاده از قطعات و کاورهای جیر با کیفیت انجام میگیرد. این سقف در انواع مدل های خودرو بی ام و و بنز قابل اجراست. صاحبین خودروهای لوکس میتوانند برای استعلام هزینه نیوفیس کردن بی ام و با همکاران ما تماس بگیرند.

فیس لیفت بی ام و در مونیخ سرویس

کارشناسی خوردوهای بی ام و در تعمیرگاه تخصصی 

بازار اتومبیل های لوکس در ایران همیشه بستری برای ظهور کلاه برداران و سودجویان بوده است. دلالان خودرو با کم کردن کیلومتر شما خودرو یا نصب آپشن های غیر اورجینال ماشین قصد دارند تا خودرو را با قیمت بالاتری از قیمت اصلی آن بفروشند. از این جهت باید از کارشناسان متخصص برای بررسی وضعیت سلامت فنی و ظاهری خودرو کمک گرفت.

خوردوهای لوکس بهتر است در تعمیرگاه تخصصی مورد عیب یابی و تعمیر قرار گیرند. زیرا افراد سودجو ممکن است قطعات تقلبی را به جای قطعه اصلی بگذارند و به این ترتیب هزنیه تعمیر بی ام و افزایش میابد. تشخیص عیب خودرو بی ام و معمولا با دستگاه دیاگ انجام میشود.

دیاگ یک دستگاه انالیزور است که کارشناسان و تعمیرکاران متخصص تنها میتوانند از آن استفاده کنند. به وسیله این دستگاه سیستم داخلی خودرو  بررسی میشود و عیب احتمالی آن تشخیص داده خواهد شد. دستگاه دیاگ با توجه به اطلاعات از پیش تعیین شده خودرو را مورد بررسی قرار میدهد و عیب آنرا پیدا میکند. این مشخصات قبلا توسط شرکت سازنده اتومبیل به دستگاه داده شده و در صورت عدم تطابق اطلاعات با دستگاه عیب پیدا خواهد شد.

دستگاه دیاگ عیب خودروی شما را نسبت به یک خودروی صفر میسنجد و انرا مورد بررسی قرار میدهد. بهترین دستگاه دیاگ دستگاهی است که توسط خود شرکت سازنده اتومبیل یا به سفارش آن ساخته شده باشد. در این صورت دستگاه قابل به روز رسانی است و عیب را دقیق تشخیص خواهد داد.

مطالب پربازدید :

نکات مهم درباره تعمیر بنز

بررسی و تعمیر بنز سری S

خودروی BMW m2 را بشناسیم

تعمیر بی ام و تعمیرگاه مونیخ سرویس

بهترین تعمیرگاه بی ام و در تهران

برای استفاده از خدمات نیوفیس و سرویس دوره ای بی ام و خود به تعمیرگاه تخصصی مونیخ سرویس در تهران مراجعه کنید. همکاران متخصص و مجرب اماده ارائه خدمات و سرویس به شما عزیزان می باشند. برای اطلاع از شرایط و استعلام هزینه میتوانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید. شرکت مونیخ سرویس با سالها تجربه در زمینه تعمیر بنز، تعمیر ولوو و تعمیر پورشه و … در خدمت شما می باشد.

1 thoughts on “فیس لیفت بی ام و در مونیخ سرویس”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *