تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

علائم خرابی گیربکس بنز چیست ؟

علائم خرابی گیربکس بنز چیست ؟
7 جولای

علائم خرابی گیربکس بنز چیست ؟

علائم خرابی گیربکس بنز چیست ؟

علائم خرابی گیربکس بنز ، مسائل مربوط به گیربکس، از رایجترین مشکلات در خودرو های سواری و وسایل نقلیه سنگین تر هستند. مشکلات گیربکس میتواند یک سردرد واقعی باشند چون ممکن است ماشین را فلج کنند. هر نوع مشکل در گیربکس باید با کمک یک متخصص، تعمیر شود. با این حال، دانش اولیه از انواع مشکلات و راه‌ حل‌ های آنها میتواند به رفع مشکلات اولیه کمک کند.

به همین دلیل در این مطلب نگاهی به برخی از شایعترین مشکلات مربوط به جعبه‌دنده و برخی از رایج‌ترین مشکلات مربوط به گیربکس بنز، همراه با علائم، نشانه‌ ها و راه‌ حل‌ های ممکن خواهیم داشت.

مطالب بیشتر : 

پیشنهاد بهترین تعمیرگاه بنز در تهران

علائم خرابی گیربکس بنز چیست ؟

برنامه‌ای منظم برای نگهداری و تعمیر بنز داشته باشید

مهم است که یک برنامه نگهداری منظم برای خودروی خود داشته باشید. در صورتی که بنز شما به درستی نگهداری شود، دفعات زیادی از تعمیرات بنز گران‌ قیمت و غیر حرفه ای اجتناب خواهد شد. به همین دلیل وقتی که به چیز غیرعادی برخورد کردید بی‌ تفاوت از کنار آن نگذرید.

به روشن شدن چراغ ها چک موتور بنز توجه کنید

روشن شدن چراغ چک موتور و روشن شدن چراغ چک روی داشبورد بنزجزو اولین اخطارها و نشانهایی است که نشان میدهد چیزی درست کار نمیکند! از آنجاییکه این چراغها به دلایلی غیر از مشکل در سیستم انتقال قدرت هم روشن میشوند اما مهم است که آن‌ را نادیده نگیریم و هرگز فکر نکنیم که بی دلیل روشن شده‌اند.

سنسورها در بسیاری از نقاط موتور خودرو قرار میگیرند که در صورت حس کردن فعالیت غیرمعمول از یک فرآیند خاص، به کامپیوتر هشدار میدهد. سنسورها در سیستم انتقال قدرت میتوانند کوچکترین لرزش‌ ها و ارتعاشات را حس کنند حتی اگر قادر به دیدن یا احساس کردن آنها نباشید. پس اگر چراغ چک موتور روشن شد حتما سعی کنید دلیل آنها آن را پیدا و برطرف کنید.

در صورت روشن شدن چراغ های ذکر شده حتما باید برای تعمیر بنز به یک تعمیرگاه بنز تخصصی مراجعه کنید ، تعمیرگاه بنز مونیخ سرویس میتوانید بهترین تعمیرگاه تخصصی باشد.

بیشتر بخوانیم :

خدمات تعمیر بنز مونیخ سرویس

علائم خرابی گیربکس بنز چیست ؟

تکان خوردن بنز در هنگام تعویض دنده 

در بنز ها که دارای گیربکس اتوماتیک هستند،  شما احتمالا متوجه میشوید که خودرو هنگام تعویض دنده میلرزند یا با تکان به دنده بعدی میرود. این علائم نشان میدهد که مکانیسم کار گیربکس معیوب شده است و باید به تعمیرگاه تخصصی بنز تهران مونیخ سرویس مراجعه کنید.

انواع گیربکس مدلهای مختلف بنز را با هم بشناسیم!

شرکت بنز ، از گیربکس های مختلفی در خودرو های تولیدی اش استفاده کرده است ، که هر کدام از آن ها با قابلیت های مختلفی که داشته اند ، جایگاه مطمئن تری را برای این شرکت خودرو سازی رقم زده اند . کیفیت و نو آوری های استفاده شده در طراحی و ساخت جعبه دنده ها ، از امتیازات مهم هر شرکت تولید کننده قطعات است و گیربکس های بنز ، همیشه از بالاترین کیفیت ممکن بهره مند بوده اند .

علائم خرابی گیربکس بنز چیست ؟

گیربکس بنز کلاس E

اولین بار در سال ۲۰۱۳ بود که این شرکت از گیربکس های ۹ سرعته ، که توسعه یافته نیز بودند ، در خودروهای کلاس E خودش استفاده کرد . طبق ادعای مهندسان این شرکت خودرو سازی ، این گیربکس ها ، بعد از اجرای هشتاد و یک میلیون بار شبیه سازی توسط کامپیوتر ، طراحی و اجرا شده اند . سازگاری این مدل بسیار بالا است و سازگاری بالا ، یک قابلیت مهم در صنعت خودرو سازی محسوب می شود .

گیربکس بنز کلاس AMG GT

در این مدل از گیربکس های دو کلاچه که به هفت دنده نیز مجهز هستند ، استفاده شده است . آن ها نیروی موتور خودرو را به چرخ های عقبی انتقال داده و تعادلی بهتر را فراهم میکنند . این گیربکس توسط سازگاری خوب خودش با موتور ۴۶۹ اسب بخاری خودرو ، که گشتاوری در حدود ۶۶۹ اسب بخار دارد ، یکی از قویترین موتور های روانه شده به بازار است .

گیربکس بنز کلاس SLS

این سری از بنز ها ، معروف به قوی ترین خودروها با موتور مکشی هستند ، که بخشی از این شهرت را مدیون جعبه دنده ای با عملکرد فوق العاده اند . جعبه دنده ای که به بهترین شکل ممکن توزیع وزن پشت خودرو را به عهده گرفته است . از هفت دنده ای که در آن استفاده شده ، به همراه کلاچ دوبلی که شباهت نزدیکی به مدل فراری بر روی دارد ، ترکیب خوبی به وجود آمده و در نهایت یک گیربکس بنز ، با عملکرد اتوماتیک و مطابق با انتظارات ، روانه بازار شده است .

بیشتر بخوانیم : 

تعمیر بنز را به مونیخ سرویس بسپارید  !

آشنایی با بهترین تعمیرگاه گیربکس بنز در انواع مدل ها 

بهترین تعمیرگاه بنز در سراسر ایران تعمیرگاه تخصصی مونیخ سرویس است که میتوانید با آن ها در زمینه های مختلف تعمیرات بنز در ارتباط باشید ، مونیخ سرویس در بین تعمیرگاه بنز تهران ، بهترین تعمیرگاه شناخته شده است برای انجام سرویس دوره ای بنز ، تعمیرات دیگر با آن ها در ارتباط باشید ، با دنبال کردن لینک زیر مستقیما میتوانید با تعمیرگاه بنز مونیخ سرویس ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *