تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

خودروی BMW M2 را بیشتر بشناسیم

مونیخ سرویس تعمیر بی ام و
2 فوریه

خودروی BMW M2 را بیشتر بشناسیم

خودروی BMW M2 را بیشتر بشناسیم

خودروی BMW M2 از این تولید کننده آلمانی یک کوپه با کارکرد بالاست. این خودرو تا امروز توانسته نسبت به رقبای خود پیشی بگیرد و مزایای زیادی را برخوردار است. خودوری BMW M2 به عنوان یک تازه وارد در سری ام خودروهای بی ام و بسیار سریع بوده و در رانندگی عالی است. هرچند برخی از رقبا سریع تر و ارازن تر هستند.

اما هدایت این خودرو بسیار خوب است و با فضای بزرگ و موتور عالی توانسته طرفداران زیادی را جذب کند. در عین حال باید گفت مدل های رقیب در این رده ارازن تر هستند و کابین محافظه کارانه و سنگینی دارند. همچنین هزینه های جاری این ماشین ها بالاتر است.

خودرو M2 کوچکترین خودرو در سری ام از خودروهای بی ام و است و از این جهت بسیاری از ویزگی های خودروهای دیگر را در مقیاس کوچکتر دارد. این اتومبیل شروعی از خودروهای سرعت گرای سری ام است و برروی حرکت با هدایت بالا متمرکز می باشد.

این خودرو ویژگی های خود را مدیون موتور قدرتمند و شاسی های هماهنگ خود می باشد. باید اضافه کرد با توجه به قیمت بالایی که دارد اما ارزان ترین خودرو برای ورود به دنیای موتورهای سری ام شرکت BMW می باشد. البته همچنان اتومبیل های هاچبک خوش ساخت و سریع و با قدرت بیشتر در بازار وجود دارند که از این مدل ارازن تر هستند.

ویژگی های خودروی BMW M2

شرکت بی ام دبلیو سالهاست برای بهتر کردن ساخت خودروهای خود به بخش کارکرد و سرعت سری ام روی آورده است. مهندسان این خودرو توانسته اند در طول یک دهه زنجیره ای از عملکردها و سرعت های بی نظیر را در مدلهای مختلف این خودرو نشان دهند. بی ام دبلیو در حال حاضر به مدل های توربو ۲۰۰۲ براساس مدل ۱۹۷۰ M2 روی اورده است. با انجام سرویس دوره ای بی ام و میتوانید سلامت خودرو و سرعت همیشگی را در رانندگی حفظ کنید.

این خودرو با تولید محدود توانسته بود نظر منتقدان زیادی را به خود جلب کند. برخی ظاهر آنرا پسندیدند و ایده موتور بزرگ را برای ماشین های کوچک تحسین کردند. اما برخی به این خودرو انتقاد کردند و در نهایت ارزشهای این اتومبیل در نظر خریداران افزایش یافت و به خودرویی پرطرفدار تبدیل شد.

برای اینکه فرق این خودرو را با باقی خودروهای سری کوپه بدانیم باید گفت که این مدل شامل کیت بدنه بسیار جذاب با الیاژهای ۱۹ اینچی و دارای چهار اگزوز می باشد. صندلی های چرم اسپرت و تزئینات کربی و نشان طریف بی ام و نیز از دیگر نکات متمایز کننده طراحی این اتومبیل است. آپشن دیگر رنگ خودرو است که شامل مجموعه چهار رنگ است و همچنین دنده دستی شش سرعته یا اتومات هفت سرعته آن می باشد.

مطالب مرتبط :

پورشه کاین جدید توراهه

مدل فیس لیفت مرسدس بنز کلاس E

خودروی BMW M2 را بیشتر بشناسیم

تعمیر تخصصی بی ام در تهران

بی ام و غول خودروسازی جهان است که با خوردوهای تولیدی خود تمام دنیا را حیرت زده کرده است. BMW همیشه تلاش کرده تا با طرح های خاص و جسورانه خود خاص بودن محصولاتش را به دنیا نشان دهد. اما مسئله ای که دارندگان خودروی بی ام و با آن دست و پنجه نرم میکنند تعمیر بی ام و و خدمات پس از فروش ان است.

شرکت های اتومبیل سازی همیشه از آلیاژها و فناوری های متفاوت و منحصربه فرد در تولیدات خود استفاده میکنند. از این جهت تعمیر بی ام و معمولا نیازمند دانش و تجربه خاصی است. اینکار باید توسط افراد متخصص انجام شود تا کمترین اشتباده در تعمیر آن انجام گیرد.

یک اشتباه کوچک در تعمیر BMW میتواند سیستم داخلی خودرو را به طور کلی دچار مشکل کند. از جهتی تعمیرکاران باید دانش خود را به روز کنند تا بتوانند از فناوری های روز برای تعمیر بی ام و استفاده کنند. در برخی موارد برای تعمیر نیاز به آنالیز و بررسی دارد تا بتواند نتیجه مطلوب را به صاحب خودرو ارائه دهد.

تعمیر گیربکس استپ ترونیک خودرو بی ام و 

حدود بیست سال پیش اولین مدل از گیربکس های استپ ترونیک توسط تیم پرفورمنس بی ام و معرفی شد. این نوع گیربکس در حقیقت نوعی از تیپ تورنیک ها است که براساس حالت رانندگی خودرو میتواند گام های تنظیم ضریب دنده را تغییر دهد. این نوع گیربکس ها اختصاصا برای خودروهای سری M بی ام و طراحی شد و هدف آن بالابردن شتاب خودرو در مسابقات اتومبیلرانی بود.

بعد از آزمایش گیربکس های استپ ترونیک شرکت تولیدکننده تصمیم گرفت از این گیربکس ها روی خودروهای M3 استفاده کند. بسیاری از تعمیرکاران فعال در حوزه تعمیر بی ام و برای تعمیر این قطعه دچار خطا میشوند. از این جهت باید تعمیر این خودورها و عیب یابی قطعات آن به صورت تخصصی در تعمیرگاه بی ام و انجام گیرد.

مطالب مرتبط :

رانندگی در آینده با مرسدس بنز

تعمیر گیربکس بنز

هزینه سرویس بی ام و تخصصی

تعمیر بی ام و مونیخ سرویس

تعمیر BMW در مونیخ سرویس

اگر برای خودروی بی ام و خود به دنبال یک تعمیرگاه تخصصی و مجاز هستید به تعمیرگاه مونیخ سرویس مراجعه کنید. خوردوهای لوکس در تعمیرگاه غیرمجاز مشکلات جدیدی پیدا میکنند و این مشکلات عموما جبران ناپذیر خواهد بود. تعمیرگاه ما با سالها سابقه در زمینه تعمیر بنز، تعمیر ولوو و تعمیر پورشه آمده خدمت رسانی به شما عزیزان در شهر تهران می باشد. برای مشاوره و تماس با ما میتوانید از طریق لینک زیر در ارتباط باشید.

3 thoughts on “خودروی BMW M2 را بیشتر بشناسیم”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *