تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

تفاوت مدل های مختلف پورشه

تفاوت مدل های مختلف پورشه
7 جولای

تفاوت مدل های مختلف پورشه

تفاوت مدل های مختلف پورشه

اطلاع از تفاوت مدل های مختلف پورشه به شما کمک می کند که در خرید پورشه بهترین را در نظر بگیرید و اینکه بدانید کدام یک از آنها هزینه ی تعمیراتش بیشتر و کدام یک کمتر است. هزینه تعمیر پورشه برای تمام کسانی که خواستار خرید پورشه هستند بسیار مهم است. چون تعمیرگاه پورشه در سراسر تهران بسیار زیاد است و ممکن است هزینه هایی را بگیرند که شما را از خرید پورشه پشیمان کنند این موضوع می تواند نتیجه ی انتخاب غلط تعمیرگاه تخصصی پورشه باشد پس دقت لازم را در انتخاب تعمیرگاه پورشه داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا مدل های مختلف پورشه را مورد بررسی قرار دهیم.

مشخصات و هزینه ی تعمیر پورشه مدل ۷۱۸ باکستر

مشخصات پورشه مدل ۷۱۸ باکستر شامل موارد زیر می شود که می توانید با مشاهده ی آن ها تصمیم بگیرید که آیا این خودرو برای شما مناسب است یا خیر یا علاقه ای دارید که این خودرو داشته باشید. مشخصات زیر را حتما مطالعه کنید :

👈 طرح بندی موتور مجهز به موتور داخلی
👈  تعداد سیلندر ۴
👈 جابجایی ۱،۹۸۸ cm³ ۱،۹۸۸ cm³
👈 قدرت (کیلو وات) ۲۲۰ کیلو وات
👈 قدرت (اسب بخار) ۳۰۰ PS
👈 حداکثر توان موتور ۶٫۵۰۰ r / min
👈 حداکثر گشتاور  ۳۸۰ نانومتر

مشخصات هر خودرو در موتور آن خلاصه می شود که برای پورشه هم همین موضوع صدق می کند پس ما برای شما مشخصات موتور آن را ذکر کردیم ، با مطالعه ی مشخصات بالا حتما راحت تر می توانید به این موضوع پی ببرید که آیا خرید این مدل پورشه برای شما مناسب است یا نه؟ تعمیر پورشه در این مدل پیچیده است ، همانطور که میدانید خودروهای آلمانی پیچیده ترین ساختار را دارند و برای تعمیر آن نمی توان به هر تعمیرگاه پورشه مراجعه کرد پس دقت لازم را در این امر به عمل آورید.

مشخصات و هزینه ی تعمیر پورشه مدل ۷۱۸ باکستر-مونیخ سرویس

نحوه ی تعمیر پورشه ۹۱۱ و مشخصات آن

مشخصات خودروی پورشه ۹۱۱ شامل موارد زیر می باشد :

👈 قدرت (کیلو وات) ۲۷۲ کیلو وات
👈 قدرت (اسب بخار) ۳۷۰  PS
👈 حداکثر توان موتور  ۶٫۵۰۰ r / min
👈 شتاب از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴٫۶ ثانیه  و ۴٫۲ ثانیه
👈 سرعت بالا ۲۹۵ کیلومتر / ساعت ، ۲۹۳ کیلومتر / ساعت است
👈 مصرف سوخت * ترکیب ۸٫۳ لیتر / ۱۰۰ کیلومتر ، ۷٫۴ لیتر / ۱۰۰ کیلومتر
👈 انتشار CO2 * ترکیب ۱۹۰ گرم / کیلومتر ، ۱۶۹ گرم / کیلومتر

نحوه ی تعمیر پورشه ۹۱۱ مانند دیگر مدل های پورشه پیچیده است مخصوصا که این خودروی پورشه ارتقاء یافته است و قطعات و تجهیزات به روز تر در آن استفاده شده است ، پس صد در صد می توان گفت که تعمیر پورشه در این مدل سخت تر خواهد بود که نیاز به نیروی متخصص دارد پس میتوانید به تعمیرگاه پورشه تخصصی مونیخ سرویس مراجعه کنید.

تعمیر پورشه ۹۱۱-مونیخ سرویس

تعمیر پورشه پانامرا ۴ اس و مشخصات آن

این مدل پورشه در بین مردم بسیار محبوب است و دارای ویژگی های بسیار خاصی است که از همه نظر ارتقاء یافته است که مشخصات آن شامل موارد زیر می شود:

👈 قدرت (کیلو وات) ۳۲۴ کیلو وات
👈 قدرت (اسب بخار) ۴۴۰ PS
👈 شتاب از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر / ساعت ۴٫۴ ثانیه
👈 سرعت بالا ۲۸۶ کیلومتر در ساعت
👈 مصرف سوخت * ۸٫۲ – ۸٫۳ لیتر / ۱۰۰ کیلومتر
👈 انتشار CO2 * ترکیب ۱۸۷ – ۱۸۹ گرم در کیلومتر

همانطور که میدانید هرچقدر خودروهای آلمانی پیشرفته تر شوند تعمیر آنها هم سخت تر خواهد شد ، بنابراین تعمیر پورشه در این مدل خیلی سخت تر و پیچیده تر می باشد که هم به نیرو متخصص نیاز دارد هم به تجهیزات فوق پیشرفته که صد در صد این دو فقط در یک تعمیرگاه تخصصی پورشه پیدا می شود که تعمیرات پورشه در هر زمینه ای را با تخصص کامل و با تجربه ی کامل انجام دهند. در تهران تعمیرگاه پورشه به وفور پیدا می شود که از بین تمام این تعمیرگاه ها باید یک تعمیرگاه مجهز پیدا کنید که بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.

پورشه پانامرا ۴ اس-مونیخ سرویس

هزینه تعمیر پورشه cayenne turbo و مشخصات آن

این مدل از پورشه بسیار زیبا است که دارای چهار درب است ، در بین تمام مدل های پورشه محبوبترین به حساب می آید که برای هر ماجراجویی باز هستند. با طراحی پویا و موتورهای توربوشارژ موثر و با اتصال دیجیتال برجسته ای که وقتی داخل آن میشنید مانند این است که داخل کابین خلبان نشسته اید. با تطبیق پذیری، کیفیت و سیستم های پیشرفته در زمینه پشتیبانی، آسایش فوق العاده را به راننده و سرنشینان ارائه می دهد.

مقصد خود را با خیال راحت، راحت و کارآمد وارد کنید. Cayenne دارای سیستم های کمکی فراوانی است که به شما کمک و پشتیبانی ارائه می دهد ، خطرات را شناسایی می کند و هشدارهای موقتی را منتشر می کند که باعث می شود هیچ تصادفی رخ ندهد.

بنابراین می توان گفت که سیستم پیشرفته این مدل از پورشه به رانندگان کمک زیادی کرده است که می توانید به راحتی یک رانندگی مطمئن داشته باشید. هزینه تعمیر پورشه در این مدل بسیار سخت است که حتما باید توسط تیم حرفه ای با تجربه انجام شود بنابراین می توانید به تعمیرگاه تخصصی مونیخ سرویس مراجعه کنید.

تعمیر پورشه cayenne turbo-مونیخ سرویس

تعمیر پورشه مدل ۹۱۱ توربو اس و ویژگی های آن

ویژگی های این مدل از پورشه شامل موارد زیر می شود که با مطالعه ی آنها تصمیم درست بگیرید و خرید پورشه در مدل مورد نظرتان را با دقت انجام دهید تا پشیمان نشوید میرویم سراغ ویژگی های این خودروی زیبا :

👈 قدرت (کیلو وات) ۴۲۷ کیلو وات
👈 قدرت (اسب بخار) ۵۸۰ PS
👈 حداکثر توان RPM 6،۷۵۰ r / min
👈 شتاب از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲٫۹ ثانیه
👈 سرعت بالا ۳۳۰ کیلومتر در ساعت
👈 مصرف سوخت * ۹٫۱ لیتر / ۱۰۰ کیلومتر ترکیب شده است
👈 انتشار CO2 * ترکیب ۲۱۲ گرم / کیلومتر

قدرت بالای شتاب این مدل از پورشه همه ی مردم جهان را شگفت زده کرده است که باعث شده افراد زیادی مشتاق خرید این مدل از پورشه شوند اما به این موضوع هم فکر کنید که اگر خراب بشود کدام تعمیرگاه پورشه ببرم که بهترین خدمات را ارائه بدن هم اینکه در این زمینه حرفه ای باشند؟ جواب سوال این است که باید به تعمیرگاهی مراجعه کنید که نیروهای آن آموزش دیده باشند و قلق تمام خودروهای پورشه را بلد باشند در ادامه بهترین تعمیرگاه پورشه در تهران را به شما معرفی می کنیم.

تعمیر پورشه مدل ۹۱۱ توربو اس -مونیخ سرویس

بهترین تعمیرگاه پورشه در تهران را بشناسید!

با تفاوت مدل های مختلف پورشه آشنا شدید حالا فکر کنم بتوانید بهترین تصمیم را در خرید پورشه بگیرید. بهترین تعمیرگاه پورشه در تهران مونیخ سرویس شناخته شده است که می توانید در هر زمینه که خواستید برای تعمیر پورشه تخصصی به تعمیرگاه ما مراجعه کنید.

تعمیرگاه مونیخ سرویس در زمینه ی تعمیر بی ام و ، تعمیر بنز ، تعمیر ولوو ، تعمیر فولکس واگن و سایر خودروهای آلمانی دیگر تخصص دارد و از افرادی که در این زمینه تخصص دارند و آموزش دیده اند استفاده کرده است که بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه نماید. پس می توانید تعمیر پورشه خود را به تعمیرگاه تخصصی مونیخ سرویس بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *