تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

تفاوت مدل های بی ام و

تفاوت مدل های بی ام و
7 جولای

تفاوت مدل های بی ام و

تفاوت مدل های بی ام و

هنگامی که شما برای خرید یک ماشین اقدام می کنید، باید یک نظر کلی از تمام خصوصیات ماشین داشته باشید. به همین دلیل است که ما قصد داریم شما را با تمام اطلاعاتی که لازم است برای مقایسه کنونی BMW و نسل قدیم آن شما را آگاه کنیم.

هنگامی که یک BMW را خریداری می کنید، یک بسته از ویژگی های سطح بالا، تجهیزات ایمنی و امکانات اضافی را که به برخی از اتومبیل های راحت و لوکس در جاده ها می رسد، دریافت خواهید کرد. منابع مقایسه ما به شما کمک می کنند ماسه های انتخابی را انتخاب کنید تا بتوانید ماشین ای را انتخاب کنید که برای زندگی شما، نیازهای شما و بودجه تان بهترین باشد.

مقایسه مدل های بی ام :

اگر شما علاقه مند به پیوستن به خانواده لوکس BMW با وسیله نقلیه ای  که کمی ارزان تر است هستید ،  سری ۲ بی ام و مناسب است.

 سری ۲ بی ام و دارای موتورهای ۲٫۰ لیتری توربوشارژ Inline-4 و ۳٫۰ لیتری Inline-6 ​​به ترتیب ۲۴۸ و ۳۳۵ اسب بخار قدرت دارند.

سری  ۳ بی ام و به اندازه کافی برای چهار درب، ویژگی های ارتقا یافته و حتی گزینه های قدرتمند ترانسفورماتور، از جمله ۳٫۰ لیتری دوگانه توربو شارژر inline-6 ​​می تواند تا ۴۲۵ اسب بخار تولید کند.

رانندگان سری جدید سری BMW 4 می توانند برای بسته بندی ایمپلنت های سخت افزاری و قابل توجهی آماده شوند.

هنگامی که شما با اتومبیل های لوکس سری ۵ بی ام و برخورد می کنید، به کارایی آن توجه بیشتر خواهید داشت و همچنین دارای سیستم تشخیص پارکینگ دور دست است.

مونیخ سرویس تمام سری های بی ام و را میتواند به طور کامل تعمیر و سرویس کنید. کافیست با راه های ارتباطی در ارتباط باشید میتوانید مشاوره رایگان و همچنین وقت ویزیت برای خودرویتان را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *