تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

تفاوت مدل های بنز

تفاوت مدل های بنز
7 جولای

تفاوت مدل های بنز

تفاوت مدل های بنز

در سال 1886، کارل بنز MotorWagon Patent Motor، اولین ماشین با سوخت بنزین در جهان را ساخت، و اولین ماشین با سوخت در تاریخ است. از همان ابتدای فروتنی، نیروی بزرگ، جهانی، خودرویی که مرسدس بنز شناخته می شود، ظهور کرد.

امروزه، مرسدس بنز یک شرکت با تجدید نظر گسترده و اعتبار برای مهندسی دقیق و قابل اطمینان است که می بیند که تعداد زیادی از واحدها را در هر سال به فروش می رساند. بخشی از موفقیت مرسدس بنز مجموعه ای وسیع از مدل هایی است که این شرکت برای هر بخش از بازار تولید می کند. این که آیا شما نیاز به یک SUV مضر مانند G-Class، لوکس E-Class یا هرج و مرج روزمره کلاس B، یک مدل مرسدس بنز برای شما وجود دارد.

مدل های هاچبک بنز :
A-Class
B-Class
Saloon
C-Class
E-Class
S-Class

انواع مدل مرسدس بنز

به عنوان یک تولید کننده تحسین شده بدون شهرت کوچکی، باید نگران کننده ای باشد که مرسدس بنز انتخاب وسیعی از وسایل نقلیه را مطابق با نیازهای تقریبا هر راننده یا خریدار احتمالی ایجاد می کند. در واقع، شما می توانید به همان اندازه که می گویند لیست فعلی از اتومبیل های مرسدس بنز بسیار زیاد است، ارائه چیزی برای همه و هر طعم و مزه در بازار موجود است.

مرسدس بنز 4 ماتیک

مرسدس بنز 4 ماتیک نامی است که به سیستم چهار چرخ می دهد که مرسدس بنز برای وسایل نقلیه خود ساخته است. سیستم 4WD 4Matic برای افزایش کشش، به ویژه هنگام رانندگی با سطوح لغزنده، توسعه یافته است و اغلب با جعبه دنده اتوماتیک همراه است. نسل اول 4Matic در سال 1987 منتشر شد.

شما میتوانید برای تعمیر بنز ، و خدمات دیگر بنز به مونیخ سرویس مراجعه کنید ، همچنین میتوانید با شماره هایی که در پایین صفحه وجود دارد تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *