تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

تعمیر پورشه کاین

تعمیر پورشه کاین
12 دسامبر

تعمیر پورشه کاین

تعمیر پورشه کاین با مونیخ سرویس

پورشه کایان (به آلمانی: Porsche Cayenne) یک خودروی پنج سرنشین سایز متوسط لوکس است که از سال ۲۰۰۲ توسط شرکت آلمانیپورشه تولید می‌شود. کاین اولین خودرو با موتور وی۸ است که از سال ۱۹۹۵، از تاریخ متوقف شدن تولید پوررشه ۹۲۸ به بعد توسط پورشه ساخته شده. این خودرو با شماره مدل ۹۵۵ (۲۰۰۲–۲۰۰۶)، مدل ۹۵۷ (۲۰۰۷–۲۰۱۰) و ۹۵۸ (۲۰۱۱-اکنون) تولید شده‌است. این خودرو آلمانی دارای سرویس های دوره ای و مرتب است که بایستی سریع انجام بگیرند.

عدم توجه به کیفیت و گروه ذکر شده روغن مصرفی و زمان تعویض روغن موتور وتعویض آن متناسب با شرایط محیطی خاورمیانه باعث صدماتی به موتورهای پورشه در ایران می شود و بعضا عدم توجه به سرویس های دوره ای که جداول آنها در دفترچه راهنمای خودرو برای مالکان ثبت شده است، نیز مزید برعلت است .

در مرکز تخصصی مونیخ سرویس ، تعمیرات تخصصی پورشه مدل های کاررا، کاین، پانامرا، باکستر، کایمن، ماکان  و سایر خودرهای تولید خارج انجام می شود.

سعی کنید حتما حتما فقط به تعمیرگاه های تخصصی که از قطعات اصلی استفاده میکنند مراجعه کنید. مونیخ سرویس از تعمیرگاه های معتبر و  حرفه ای خودرو های لوکس در سطح شهر تهران می باشد.

چگونه برای تعمیر پورشه کاین با مونیخ سرویس در ارتباط باشیم؟

خیلی راحت می توانید با مونیخ سرویس در ارتباط باشید به سایت مونیخ سرویس مراجعه کنید و بعد با راه های ارتباطی که در انتهای صفحه وجود دارد ارتباط برقرار کنید.

تعمیرات مونیخ سرویس با قیمت بسیار ارزان و مناسب تعمیر پورشه  را به راحتی انجام می دهد . شما به راحتی میتوانید از طریق سایت مونیخ سرویس با ما ارتباط برقرار کرده و مراجعه حضوری داشته باشید.

و همچنین میتوانید مشاوره رایگان از مونیخ سرویس دریافت کنید ، و شما مشتریان عزیز برای دریافت وقت ویزیت از مونیخ سرویس اقدام کنید و از خدمات مونیخ سرویس بهره مند شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *