تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

تعمیر پورشه در تهران

تعمیر پورشه در تهران
3 مارس

تعمیر پورشه در تهران

تعمیر پورشه در تهران با مونیخ سرویس

عدم توجه به کیفیت و گروه ذکر شده روغن مصرفی و زمان تعویض روغن موتور وتعویض آن متناسب با شرایط محیطی خاورمیانه باعث صدماتی به موتورهای پورشه در ایران می شود و گاهی عدم توجه به سرویس های دوره ای که جداول آنها در دفترچه راهنمای خودرو برای مالکان ثبت شده است، برای خراب شدن خودرو یک دلیل مهم به شمار می آید .

برای تعویض روغن در تعمیر پورشه ، عدم توجه به کیفیت و تعویض آن متناسب با شرایط محیطی خاورمیانه ، سبب رساندن صدماتی به موتور های پورشه شده و تعمیر پورشه تبدیل به تخریب پورشه میشود.  پس در انتخاب تعمیرگاه خود روهای لوکس حساسیت نشان داده و فقط به افراد معتبر اطمینان کنید.

در مرکز تخصصی مونیخ سرویس ، تعمیرات تخصصی الکترونیک خودروی پورشه مدل های کاررا، کاین، پانامرا، باکستر، کایمن، ماکان  و سایر خودرهای تولید خارج انجام می شود.  تعویض قطعه ها در این تعمیرگاه فقط با قطعه های اورجینال انجام میگیرد که سبب رضایت مشتریان از ما شده است.

شما مشتریان عزیز برای دریافت وقت ویزیت برای تعمیر پورشه از مونیخ سرویس میتوانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده آخر سایت با ما تماس بگیرید. ( برای سهولت دسترسی مجدد آن ها را تکرار میکنیم)

(تعمیرگاه و خدمات دهنده انواع خودروهای خارجی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *