تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

تعمیر موتور بی ام و به صورت تخصصی

تعمیر موتور بی ام و به صورت تخصصی
2 فوریه

تعمیر موتور بی ام و به صورت تخصصی

تعمیر موتور بی ام و به صورت تخصصی در تعمیرگاه مونیخ سرویس

راه های تعمیر بی ام و بصورت تخصصی و حرفه ای در تعمیرگاه مونیخ سرویس را میتوانید در مطالب زیر مشاهده نمایید : 

گریس زدن موتور بی ام و

گریس زدن یعنی سفت شدن روغن داخل موتور. دلیل دیر عوض کردن روغن، کیفیت پایین و تقلبی بودن روغن است. وقتی این اتفاق در موتور می‌افتد، روغن در قسمت بالای سر سیلندر، مجاری داخل بلوک و پایین کارتل سفت میشود و روی Oil Pomp (پمپ روغن) فشار وارد میکند. در کوتاه‌ترین زمان روانکاری با مشکل مواجه میشود و در نتیجه میل سوپاپ میبرد و یا موتور میسوزد که هزینه‌ های تعمیر کامل موتور را در بر دارد.

علائم کم شدن روغن گیرباکس چیست؟

بسته به اینکه گیرباکس دستی داشته باشید یا اتوماتیک، وقتی گیرباکس درست کار نکند خودرو شما واکنش‌ های متفاوتی نشان خواهد داد. یکی از نشانه‌های رایج مشکل، شنیدن صدای سایش یا حس کردن آن هنگام تعویض دنده است. عوامل زیادی وجود دارند که باعث سایش چرخ‌دنده‌ها به هم میشوند. در مورد گیرباکس‌های اتوماتیک، به احتمال زیاد احساس خواهید کرد بجای تعویض دنده‌های تقریبا نامحسوس، خودرو هنگام تعویض دنده میلرزد و یا با تکان به دنده بعدی میرود. هر دو علامت این هستند که تعمیر بی ام و باید به صورت تخصصی انجام گیرد.

در گیرباکس‌های اتوماتیک مشکل ضعف واکنش بوجود می‌آید ولی بیشتر زمانی خودش را نشان میدهد که حالت‌های «Park» یا «Drive» را انتخاب میکنید. خودرو بلافاصله به یکی از این حالت‌ها میرود ولی گیرباکس در ورود به این حالت‌ها تعلل میکند، پس به احتمال زیاد مشکلی در گیرباکس وجود دارد.

تعمیر موتور بی ام و به صورت تخصصی و حرفه ای در تعمیرگاه تخصصی بی ام و مونیخ سرویس انجام میگیرد که میتوانید برای تعمیرات تخصصی دیگر شامل : تعمیر گیربکس ، نیوفیس کردن بی ام و از مدل ۲۰۰۸ به ۲۰۱۸ ، اضافه کردن آپشن ها مختلف مانند هد آپ ، AUX  و … که همه در تعمیرگاه مونیخ سرویس انجام می گیرد.

برای دریافت خدمات تعمیر موتور بی ام و ، سرویس دوره ای بی ام و میتوانید با راه های ارتباطی مونیخ سرویس در ارتباط باشید : 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *