تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

تعمیر خودرو بنز در مونیخ سرویس

تعمیر خودرو بنز در مونیخ سرویس
5 مه

تعمیر خودرو بنز در مونیخ سرویس

تعمیر خودرو بنز در مونیخ سرویس

مرسدس بنز نام تجاری Daimler-Motoren-Gesellschaft )DMG) بود. اگرچه این نام تا تاریخ 23 ژوئن 1902 به عنوان نام تجاری ثبت نشده بود.

امیل جلیکن یک دیپلمات اتریشی در نیس بود که یک کسب و کار سودآور برای فروش خودروها را اجرا کرد و به عنوان یک علاقه مندان به مسابقات اتومبیل های DMG را تحت نام مستعار Mercédes، بود. بعدها او با DMG قرارداد خود را برای مجموعه ای کوچک از ماشین های ورزشی اختصاص داده شده حاوی یک موتور قرارداد.   این مدل پیشرفت قابل توجهی در تاریخ اتومبیل بود. این مدل برای فروش در سال 1901 تحت نام مرسدس بنز 35 اسب بخاری منتشر شد و به دلیل موفقیت مدل، DMG شروع به استفاده از این نام به عنوان یک سری از مدل های دیگر مانند مرسدس 8/11 اسب بخار و مرسدس بنز 40 اسب بخار کرد.

تعمیر گاه مونیخ سرویس با رعایت سرویس های دوره ای مثل تعویض باطری ، روغن موتور و فیلتر ها که مهم ترین نکته ای برای تعمیر بنز و خودرو های خارجی میباشد ایمنی خودرو شما را بالا برده و نگرانی شما را از جهت خراب شدن و آسیب دیدن خودرو کاهش دهند.

شرکت مونیخ سرویس ، با داشتن تعمیر کارانی مجرب که آموزش های مهم را در این زمینه گذرانده اند، در زمینه تعمیر خودرو های خارجی از جمله سرویس بنز  ، توانسته است تعمیر گاهی موفق به شمار بیاید.

تعمیر بنز به صورت عیب یابی و تخصصی موتوری و به صورت الکترونیکی از تخصصات گروه مونیخ سرویس بوده که به خوبی در زمینه تعمیر پورشه آموزش دیده اند.

برای تعمیر بنز، بهترین تعمیر گاه مونیخ سرویس می باشد در انتخاب خود تعللی نداشته باشید.

تعمیر خودرو بنز در مونیخ سرویس

 

 

ارتباط با تعمیر بنز و تعمیر پورشه مونیخ سرویس

(تعمیرگاه و خدمات دهنده انواع خودروهای خارجی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *