تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

تعمیر تخصصی گیربکس بنز

تعمیر تخصصی گیربکس بنز
12 دسامبر

تعمیر تخصصی گیربکس بنز

تعمیر تخصصی گیربکس بنز در مونیخ سرویس

اگر شما یک ماشین با گیربکس اتوماتیک رانده باشید ، دو تفاوت بزرگ بین گیربکس های اتوماتیک و گیربکس های دستی را مشاهده خواهید کرد.

خودرو های دارای گیربکس اتوماتیک پدال کلاچ و نیاز به تعویض دنده دستی ندارند. یک بار شما دنده را در حالت قرار میدهید ، همه چیز دیگر خودکار عمل میکند .

مختصری توضیح در مورد دو  گیربکس :

گیربکس MT: در این نوع از گیربکس ها زمانی که تعویض دنده صورت میگیرید در واقع دو چرخ دنده با اندازه ها و تعداد دنده های متفاوتی درگیر میشوند. این نحوه ی درگیری چرخ دنده در گیربکس های دستی کاربرد دارد.

گیربکس AMT: در این نوع از سیستم‌ های انتقال قدرت راننده میتواند با قرار دادن اهرم تعویض دنده در حالت مخصوص به تعویض دستی، شخصا اقدام به تعویض دنده‌ها کند و هم چنین میتواند با قرار دادن در حالت اتوماتیک این کار را به مجموعه الکترونیکی و مکانیکی تعبیه شده بسپارد.

AMT ها از اجزای اصلی شامل واحد کنترل الکترونیکی ECU، دریچه گاز برقی ( مبدل دریچه گاز برقی )، واحد انتخاب حالت دنده، عملگر های برقی تعویض دنده و کلاچ گیری تشکیل شده اند.

برای تعمیر انواع گیربکس میتوانید با تعمیرکاران مونیخ سرویس در ارتباط باشید تا بهترین خدمات در زمینه ی تعمیر به شما مشتریان گرانقدر عرضه کنند.

تعمیر گیربکس بنز را در هر تعمیرگاهی انجام نمی دهند بنابراین میتوانید با اطمینان خاطر و خیالی آسیوده تعمیر گیربکس بنز خود را به دستان کاربلد تعمیرگاه مونیخ سرویس بسپارید.

تعمیر گیربکس بنز نیاز به تخصص و حرفه ای بودن دارد بنابراین میتوانید با تعمیرگاه تخصصی بنز مونیخ سرویس در ارتباط باشید تا تعمیر را به صورت تخصصی و با قیمتی باور نکردنی دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *