تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

تعمیر بی ام و ۵۲۸I

تعمیر بی ام و 528I
12 دسامبر

تعمیر بی ام و ۵۲۸I

تعمیر بی ام و ۵۲۸I با مونیخ سرویس

مدل های مختلف بی ام و هر کدام تعمیرات خاص خودش را دارد ، باید به فکر این باشید به کدام تعمیرگاه مراجعه کنید که تعمیرات هر کدام از مدل ها را به صورت حرفه ای و خاص انجام دهند ، تعمیرگاهی که به صورت تخصصی تعمیرات هر کدام از مدل های بی ام و را به صورت تخصصی انجام می دهد ، تعمیرگاه تخصصی بی ام و مونیخ سرویس است که میتوانید برای تعمیر بی ام و به صورت تخصصی و حرفه ای مراجعه کنید.

مشخصات فنی بی ام و ۵۲۸I

این خودرو بعنوان یکی از محبوبترین سدان های لوکس و اسپرت بازار جهان و ایران شناخته میشود. بی ام و  ۵۲۸i از سال ۲۰۱۲ به موتور N20B20 مجهز شد که میتوانست بر اساس استاندارد ها و سفارشهای مختلف، قدرت ۲۴۱ تا ۲۵۵ اسب بخار را با گشتاور حدودی ۳۵۰ نیوتون متر تولید کند. به گفته کمپانی ب ام و و هم چنین برخی تستهای جهانی، بی ام و ۵۲۸i میتواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در کمتر از ۶٫۴ ثانیه ثبت کند. اما با توجه به شرایط ایران و مسائلی مثل نوع سوخت، هماهنگی موتور با آب و هوا، ارتفاع از سطح دریا و… نمیتوان توقع آن شتاب را از این خودرو داشت.

اما در این چند ساله ثابت شده است که بی ام و ۵۲۸i بعنوان یک سدان آلمانی اسپرت میتواند در بحث شتاب ثانویی و پایداری به مراتب بهتر از بسیاری از رقبای فراتر از ۲۷۰ اسب بخار باشد. قابلیت رسیدن به گشتاور حداکثری در دور موتور پایین و از طرفی گیربکس AT با تعویض دنده سریع باعث شده تا ۵۲۸i بعنوان یکی از پرفروش ترین محصولات کمپانی ب ام و از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷ باشد. البته که کمپانی بی ام و اتاق F10 را از سال ۲۰۱۱ به بازار جهانی عرضه کرده و آخرین سریهای آن با مدل ۲۰۱۷ بدست مشتریان رسیده اند.

همانطور که در ابتدا اشاره کردم برای تعمیر تخصصی بی ام و در مدل های مختلف بی ام و میتوانید به تعمیرگاه تخصصی مونیخ سرویس مراجعه کنید برای اینکه با مونیخ سرویس در ارتباط باشید میتوانید با راه های ارتباطی ذکر شده در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *