تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

تعمیر بنز در تعمیر گاه معتبر

تعمیر بنز در تعمیر گاه معتبر
5 مه

تعمیر بنز در تعمیر گاه معتبر

تعمیر بنز در تعمیر گاه معتبر

بنز یکی از معروف ترین ماشین ها و یک از بهترین ماشین ها شناخته شده است ، شعار شرکت بنز همیشه این بوده است که یا بهترین یا هیچ ، امروزه بنز به همراه بی ام و ، فولکس به عنوان پر فروش ترین خودروسازان لوکس شناخته شده است.

و همچنین تعمیر بنز بسیار پیچیده است و همچنین صاحب خودرو بنز قادر به تعمیر بنز نیست و برای همین حتما باید آن را به نمایندگی اش برده تا آن ها شروع به تعمیر خودرو ی شما انجام دهند.

چون برای تعمیر کار بنز بسیار راحت تر از ماشین های لوکس دیگر است که این ماشین لاکچری را تعمیر کند.
دستگاه دیاگ یاب یا همان دستگاه عیب یاب به تعمیر کار کمک زیادی می کند تا مشکل ماشین را بفهمد و برای تعمیر آن اقدام کند و تعمیر کار را برای رسیدن به اشکال ماشین راهنمایی زیادی می کند و هر تعمیر کاری به این دستگاه احتیاج دارد.

همچنین باید دقت شود که دستگاه دیاگ یاب اورجینال باشد تا اشکال یابی را درست انجام دهد.
زمانی جلوی ماشین بنز جمع شده باشد اول باید کاپوت را جدا کنیم سپس بخش های دیگر را هم جدا می کنیم ولی اگر قسمت های دیگری که جدا نمی شوند را به طور کامل تعمیر و تعویض می کنیم و به صاف کردن ریل های شاسی خودرو و باز گرداندن آن ها به مکان اولیه اشان اقدام می کنیم ودر نهایت با انجام عملیات جوشکاری کار صافکاری قسمت جلوی خودرو تکمیل می شود.
برای تعمیر بنز قسمت عقب بنز ، ابتدا در آسیب دیده می شود؛ سپس روی گلگیر عقب خودرو کار را آغاز می کنیم و با دقت و ظرافت زیاد می توانیم گلگیر عقب را به راحتی تعمیر کنیم به دلیل دقت زیادی که به کار می رود زمان بر است. پس از اتمام صافکاری، همه‌ی بخش‌های خودرو دوباره کنار هم قرار می دهیم تا بدانیم که نتیجه‌ی نهایی مانند قبل شده است یا نه. بعد از تأیید نهایی، دوباره بخش های مختلف جدا می شوند تا برای رنگ آمیزی اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *