تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

تعمیرگاه بی ام و

تعمیرگاه بی ام و

تعمیرگاه بی ام و

شما تنها می توانید در یک تعمیرگاه بی ام و انتظار تعمیر درست و تخصصی خودروی خود را داشته باشید. به نظر شما تعمیرات انواع ماشین یکسان است یا در یک تعمیرگاه میتوان هر ماشینی را تعمیر کرد ؟ زمانی که صحبت از تعمیر قطعات BMW مانند ترمز و دیسک یا قطعات الکترونیکی مانند سیستم خنک کننده میشود، به یک مکانیک تخصصی نیاز دارید. از این گذشته هیچکس از فناوری ها و تکنولوژی های روز در زمینه تعمیر مانند یک تعمیرکار متخصص باخبر نیست.

در یک تعمیرگاه تخصصی بی ام و تنها از قطعات اصلی برای تعمیرات استفاده میشود که بالاترین کیفیت و عملکرد را دارند. قطعات اصلی مطابق با خودروی شما هستند و هریک از انها قابل اعتماد و ماندگار است و در دراز مدت دوام خوبی دارد. تعمیرات بی ام و به این معنی است که شما همیشه میتوانید از مشاور متخصص و بهترین خدمات برای تعمیر برخوردار باشید.

ماشین شما خراب است و اکنون نیاز به تعمیر آن دارید، آیا خودتان میتوانید این کار را انجام دهید. اگر برای صرفه جویی در زمان تصمیم به این کار گرفته اید، بدانید که در معرض یک اشتباه بزرگ هستید. بهتر است کار تعمیر را به یک مکانیک دانش اموخته بسپارید. هرچند ممکن هزینه بیشتری پرداخت کنید اما در عوض او پیچیدگی های خودروی شما را میشناسند و میتواند به خوبی آنرا تعمیر کند.

مزیت تعمیر بی ام در تعمیرگاه تخصصی 

خودروهای امروزی پیچیدگی های بیشتری دارند و BMW هم از این قاعده مستثنی نیست. احتمالا برخی افراد دانش کافی برای تعمیر این خودرو را ندارند. این عیب این ماشین نیست و واقعیت این است که برای رسیدن به عملکرد بهتر و پیشرفته تر، باید پیچیدگی هایی به آن افزوده میشده است. پس بهتر است هرگز خودتان اقدام به تعمیر بی ام و  نکنید و این کار را یک تعمیرکار حرفه ای بسپارید.  مراجعه به تعمیرکار متفرقه میتواند هزینه های زیادی برای شما ایجاد و در آخر هم نتیجه دلخواه را نخواهید گرفت . عدم توجه به آنها میتواند برای شما هزینه مالی یا آسیب همیشگی به خودرو را به همراه داشته  باشد.

داشتن یک تعمیرکار حرفه ای و علاقه مند به ماشین آسان تر میشود وقتی یک تعمیر گاه تخصصی را بشناسید . اگر واقعا با خرابی و احتمال هزینه برای تعمیر مواجه هستید باید ریسک ناشی از انتخاب یک تعمیرگاه متفرقه را کنار بگذارید. بهتر است خودتان را گول نزنید و به تجربه ما در این زمینه اعتماد کنید تا بتوانید بهترین و امن ترین رانندگی را با خودروی خود داشته باشید.

تعمیرگاه بی ام و - تعمیر بی ام و

پنج دلیل مهم برای مراجعه به تعمیرگاه تخصصی بی ام و 

🔵 بدنه خودرو :

ممکن است شما یک هنرمند عالی باشید، اما این شما را به یک صافکار و نقاش تبدیل نمیکند. همچنین اگر تا به حال نحوه برخورد با بدنه را در تعمیرگاه بی ام و ندیده اید، نخواهید دانست که چرا باید این کار توسط تعمیرکار ماهر انجام گیرد. BMW در کارخانه از رنگ هایی پوشانده میشود که به آسانی به درست نمیشوند. اگر خودروی شما دچار آسیب در بدنه شد بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید. به این ترتیب کار بهتر پیش میرود.

تعمیرگاه بی ام و - مونیخ سرویس
تعمیرگاه بی ام و - تعمیر بنز

🔵 تعویض روغن :

اگر فکر میکنید که مسیر تعویض روغن را میتوانید به تنهایی انجام دهید بهتر است پیش از آن چند سال تجربه مکانیکی را داشته باشید. یک فضای کار حرفه ای با استفاده از ابزارهای خاص و اتوماتیک و یک وقت کافی برای این کار لازم است. از آنجا که احتمالا تجربه این کار را ندارید، بهتر است آنرا فراموش کنید.

حتی مکانیک های حرفه ای هم برای یادگیری چگونگی تعویض روغن و ترانس، زمان زیادی را پشت سر گذاشته اند و آموزش های خاص دیده اند. وقتی پیچیدگی گیربکس بی ام و را ببنید خودتان متوجه این مسئله خواهید شد.

🔵 تعویض شیشه جلو : 

شیشه جلو بزرگ است و از جلوی خودروی شما محافظت میکند. این شیشه به خوبی جلوی ضربه و آب را میگیرد و از شما محافظت خواهد کرد. این شیشه نقش مهمی در محافظت و امنیت خودرو دارد و در راحتی و ایمنی شما موثر است. لازم به ذکر است که اگر حتی کمی اشتباه در نصب آن وجود داشته باشد دیگر نمیتوان انتظار امنیت و راحتی را از آن داشت.

شیشه در برابر باران، برف، نور خورشید می تواند از شما محافظت کند پس باید شیشه ای که بر روی ماشین خود نصب می کنید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. تعمیرگاه مونیخ سرویس در تلاش است تا بتواند خدمات تعویض شیشه جلو ماشین را برای شما به کمک متخصصان خود انجام دهد تا آسیبی به ماشین شما وارد نشود.

تعمیرگاه بی ام و - تعمیر پورشه
تعمیرگاه بی ام و - تعمیرگاه بی ام و در تهران

🔵 تعویض چرخ ها و زاپاس :

این چیزی است که شما فکر میکنید، کار ساده است و نیاز به تعمیرکار ندارد. ممکن است وقتی صحبت از یک خودروی معمولی است این حرف درست باشد. اگر بخواهید این کار را بکنید هیچ ایرادی ندارد و احتمالا بهترین کار همین است که خودتان در محل این کار را انجام دهید.

اما این کار برای سیستم بی ام و پیچیدگی های زیادی دارد و یک دلیل بهتر برای آن این است که تجهیزات ممکن است خراب شوند. اگر به اشتباه این کار انجام شود، ممکن است در مسیر حین رانندگی ، چرخ ها باز شوند یا تعلیق خودرو بهم بخورد. بنابراین بهتر ایت به تعمیر گاه بی ام و مراجعه کنید.

🔵 تعمیر تسمه تایم :

تسمه تایم های اتومبیل شما مانند چسب هایی است که همه چیز را در کنار هم نگه میدارد. تسمه ها به گونه ای طراحی شده اند که حدود میتوانند تا مسیر زیادی کار کنند . اما در صورت پاره شدن ماشین شما آسیب میبیند و ایمنی آن به خطر میافتد.

تسمه یک قطعه ساده است. با این وجود تعمیر آن آسان نیست و باید به ویژه در زمان پارگی قابل توجه تسمه به تعمیرکار متخصص مراجعه شود. بنابر این برای انجام این کار بهتر است پیش یک تعیمرکار حرفه ای بروید و یکبار هزینه کنید تا از هزینه ها و خطرات بعدی در امان باشید.

تعمیرگاه بی ام و - تعمیر گیربکس بی ام و
تعمیرگاه بی ام و - تعمیرگاه بی ام تخصصی در تهران

خدمات تخصصی تعمیر BMW در مونیخ سرویس 

 

👈 تعمیر گیربکس اتوماتیک

👈 تعمیر موتور اساسی یا قسمتی از موتور

👈 تعمیر ساعت گیرکبس انواع BMW

👈 تعمیرات الکتورنیک با دسترسی به نقشه های برد الکترونیک

👈 تعمیر سیستم تعلیق با امان تعویض قطعات

👈 تعمیرات مربوط به تعلی بدنه و کمپرسور

👈 عیب یابی انواع سیستم ها به وسیله دستگاه دیاگ