تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

تعمیرگاه تخصصی برای بی ام و کجاست؟

تعمیرگاه تخصصی برای بی ام و تعمیرگاه BMW مونیخ سرویس
1 ژانویه

تعمیرگاه تخصصی برای بی ام و کجاست؟

تعمیرگاه مطمئن برای تعمیر بی ام و 

برای اینکه ویژگی های یک تعمیرگاه تخصصی برای تعمیر بی ام و را بشناسید بهتر است در این مقاله همراه ما باشید. بسیاری از تعمیرکاران از بی اطلاعی مشتریان خود سوء استفاده میکنند. تعمیرکاران ممکن است شما را غلط راهنمایی کنند تا پول بیشتری بگیرند. هزینه تعمیر BMW و کلا خودروهای لوکس کم نیست، پس بهتر است از همان ابتدا به یک تعمیرگاه مطمئن و معتبر مراجعه کنید.

اگر مالک یک بی ام و هستید حتما پیش آمده که برای تعمیر به تعمیرگاه تخصصی بی ام و مراجعه کنید. یا برای تعویض قطعه به نمایندگی بروید. برخی تعمیرکاران زمان زیادی میگذارند تا عیب خودروی شما را پیدا کنند. مهم است که تعمیرکار دانش فنی و تخص لازم را برای تعمیر داشته باشد. برخی از آنها به شما دروغ میگویند تا پول بیشتری ازتان بگیرند. تعمیرگاه تخصصی برای بی ام و را پیدا کنید تا در این قبیل تله ها نیافتید.

برخی مردم حرف آنها را باور میکنند و هزنیه زیادی برای تعمیر ماشین متحمل میشوند. اما نگران نباشید ما در ادامه به شما میگوییم دروغ رایج برخی از این تعمیرکاران چیست؟

مطالب مرتبط برای مطالعه :

خدمات تعمیر بی ام و

تعمیر پورشه حرفه ای

تعمیرگاه حرفه ای بی ام و (BMW)

تعمیرگاه تخصصی برای بی ام و تعمیرگاه بنز مونیخ سرویس

نکات مهم درباره تعمیرگاه تخصصی برای بی ام و

وقتی خودروی بی ام و خود را برای تعمیر میبرید، ممکن است این دروغ رایج را بشنوید. تعمیرکار به شما میگوید باید اتومبیل از روی دفترچه راهنما سرویس شود. این تاکید به جا نیست و نباید آنرا قبول کنید. یک تعمیرگاه تخصصی بی ام و هیچ گاه شما را در این اشتباه نمیگذارد. شمابا عمل کردن به دفترچه راهنما برای سرویس عملا مجبور به پرداخت هزینه بیشتری خواهید شد. برای این کار حتما باید به تعمیرگاه تخصصی برای بی ام و بروید.

برخی نمایندگی ها کار خاصی انجام نمیدهند و حتی کیفیت کار آنها از تعمیرگاه تخصصی BMW  هم کمتر است. با این وجود برخی مردم این حرف را باور میکنند و حتی با وجود پایان گارانتی باز هم به نمایندگی میروند. توجه داشته باشید تعمیرکاران متفرقه نمیتوانند مشکل شما را حل کنند و حتما باید به تعمیرگاه تخصصی مراجعه نمایید.

دروغ معمول دیگر تعمیرکاران این است که یک قطعه خاص از خودرو باید در یک کیلومتر مشخص از کارکرد تعویض گردد. این مسئله برای شما خرج زیادی برمیدارد. مثلا اگر شما ۴۰ هزار کیلومتر با ماشین رانندگی کرده اید، مجبور هستید قطعه ای مثل تسمه تایم را تعویض کنید!! این اشتباه است و ممکن است اصلا نیازی به تعمیر قطعه یا تعمیر آن در زمان وجود نداشته باشد. پس حواستان باشد تا فریب تعمیرکاران غیرمتخصص را نخورید و تعمیرگاه تخصصی برای بی ام و بیابید.

مطالب مرتبط برای مطالعه :

اگر خودروی آلمانی دارید مراقب جیبتان باشید

تعمیر بی ام و ۵۲۸I

تعمیر بنز مدل S500

تعمیرگاه تخصصی برای بی ام و تعمیرگاه ولوو مونیخ سرویس

دروغ های رایج تعمیرکاران بی ام و 

بسیاری از تعمیرکاران بی ام و این حرف را میزنند که ماشین باید هر فصل سرویس شود. یعنی با تغییر فصل زمستان و تابستان شما باید برخی قطعات را عوض کنید یا آنها را سرویس نمایید. این یک فریب هوشمندانه است تا هزینه های جانبی تعمیر و نگهداری بی ام و برای صاحبش زیاد شود.

تعمیرکاران از عدم دانش شما درباره مسائل فنی خودرو سوء استفاده میکنند و سرتان کلاه میرود. ممکن است شما را مجبور به تعویض آب رادیاتور یا ضد یخ کنند. درحالیکه این مسئله به کارکرد اتومبیل ربط دارد و اصلا مربوط به تغییر فصل نیست. مسئله دیگر این است که بسیاری از خودرو های مدرن مجهز به سیستم خنک کننده هستند و ممکن است تا مدت زیادی اصلا به تعویض روغن موتور و آب رادیاتور نیاز پیدا نکنند. توجه به این نکته لزوم یافتن یک تعمیرگاه تخصصی بی ام و را برای همه صاحبان این خودوری لوکس ضروری میکند.

یک زمانی ممکن است از تعمیرکار بشنوید، من کاری کردم که شما نیمتوانید ببینید. گاهی شما در زمان تعمیر حضور ندارید و به هر دلیلی آنرا به تعمیرکار میسپارید. پس در جریان روند سرویس یا تعمیر بی ام و نیستید. شایدتعمیرکار کم کاری کرده یا اصلا کارهای لازم را برای تعمیر انجام نداده است.

او با این ترفند تنها جیب شما را خالی میکند. بهتر است حتما هوشمندانه عمل کنید و خودرو را تست نمایید. اگر قطعات تعویض شده اند حتما داغی آنرا امتحان کنید تا معیوب نباشد. جزئیات را وارسی کنید تا متوجه کم کاری یا صحت حرف تعمیرکار بشوید. هرچند در بسیاری از موارد تعمیرکاران کاری را انجام میدهند که شما قادر به دیدن آن نیستید، اما حتما قبل از تحویل خودرو آنرا چک کنید.

تعمیرگاه تخصصی برای بی ام و مونیخ سرویس

تعمیرگاه تخصصی برای BMW در تهران 

برای تعمیر خودورهای لوکس مانند بنز و بی ام و و سایر خودروهای ساخت کشور آلمان بهتر است همیشه به دنبال یک تعمیرگاه تخصصی باشید. ما در تعمیرگاه مونیخ سرویس آماده همکاری با شما در زمینه عیب یابی و تعمیر خودوریتان هستیم. مونیخ سرویس با سابقه طولانی در زمینه تعمیر تخصصی بنز، تعمیر تخصصی پورشه و تعمیر ولوو و … در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. میتوانید برای مشاوره با ما از طریق لینک زیر تماس بگیرید.

1 thoughts on “تعمیرگاه تخصصی برای بی ام و کجاست؟”

  1. حرف دل ما رو زدین!! خیلی پدر سوخته ن بعضی از این تعمیرگاه ها همش خرج اضافی میتراشن. دست و بالمونم به جایی بند نیست بتونیم شکایت کنیم با این اوضاع مملکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *