تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

تعمیرات تخصصی پورشه

تعمیرات تخصصی پورشه
7 جولای

تعمیرات تخصصی پورشه

تعمیرات تخصصی پورشه در تعمیرگاه تخصصی 

تعمیرات تخصصی پورشه ،  پورشه یا پورش ، شرکت آلمانی تولید کننده اتومبیل هایی که به سرنشین خود نهایت اهمیت را می‌دهند، همچنین طرفداران این خودرو در ایران با مدل هایی مانند پورشه کاین، پورشه باکستر، پورشه پانامرا و پورشه ماکان و … خود و دیگران را به وجد می‌ آورند.

بیشتر بخوانیم : 

تعمیرگاه تخصصی پورشه مونیخ سرویس

تعمیرات تخصصی پورشه

بهترین جا برای رسیدگی و تعمیر تخصصی پورشه کجاست ؟

به دنبال یک تعمیرگاه تخصصی می گردید و میخواهید تعمیرات به صورت تخصصی انجام شود ؟ باید به تعمیرگاهی مراجعه کنید که شرایط تعمیرات پورشه را داشته باشند یعنی چی ؟

یعنی اینکه وقتی شما به یک تعمیرگاهی مراجعه میکنید حتما باید دارای تعمیرکارهای متخصص باشد ،تعمیرکارانی که برای تعمیرات پورشه در تعمیرگاه تخصصی پورشه در حال فعالیت هستند باید در این زمینه دوره دیده باشند و یک جورایی درسش را خوانده باشند . تعمیرکارانی که تازه کار هستند نمیتوانند یک ماشین آلمانی که هزاران آپشن دارد را به راحتی تعمیر کنند. اصلا ممکن است از مشکلی که شما میدانید چیست سر در بیاورند.

بیشتر بخوانیم : 

تعمیرگاه پورشه در تهران

تعمیرات تخصصی پورشه

تعمیر گیربکس پورشه به صورت تخصصی چگونه انجام میگیرد؟

گیربکس اتوماتیک بدلیل انتقال گشتاور موتور از طریق جریان روغن به گیربکس و ساختار هیدرو الکترومکانیکی آن، نسبت به خودرو هایی با دنده دستی، مستلزم دقت و حساسیت بیشتری است.

خطاهای گیربکس را جدی گرفته و در اولین فرصت به تعمیرگاه تخصصی پورشه مراجعه کنید. ادامه رانندگی با گیربکس معیوب، باعث گسترش خرابی به سایر قطعات شده که در نتیجه هزینه و زمان تعمیرات آن را چندین برابر میکند.
روغن گیربکس را در زمانبندی و کیلومتر تعیین شده تعویض کنید.
 خودروهای اتوماتیک سیستم برق پیچیده‌‌ تری نسبت به سایر خودروها دارند، ترجیحا از وسایل برقی اضافه مانند چراغ زنون، آمپلی فایر، دزدگیر متفرقه و … استفاده نکنید.
مجموعه گیربکس اتوماتیک، سنسورها و مدارهای الکترونیکی حساسی دارد و موتورشویی برای آن ها توصیه نمیشود.
 موارد دیگر به صورت مفصل در مقاله نحوه استفاده صحیح از گیربکس اتوماتیک توضیح داده شده است. روغن مورد استفاده در از نوع ||| ATF وایکو و ای سی دلکو بوده که ساخت کشور آلمان و امریکا میباشند.

تعمیرات تخصصی پورشه

نصب هد آپ برای پورشه به چه درد میخورد؟

هِدآپ پورشه قابلیت نمایش اطلاعات خودرو در دید مستقیم توسط لیزر بر روى شیشه جلوى به راننده می دهد. این پردازش اطلاعات تا ۵۰ درصد توجه و تمرکز راننده را به جاده بیشتر میکند تا فضاى امن ترى براى رانندگى ایجاد شود. اطلاعات سرعت، خطا و هشدار ماشین، سیستم نویگیشن و تنظیمات سیستم صوتی توسط سیستم هدآپ به راننده نمایش داده می شود.

این آپشن را اگر در گوگل ترنسلیت معنی کنید میبینید که به معنای حواس جمع است یعنی بنز در حین رانندگی شما را حواس جمع می کند که سرعت خود را کنترل کنید و از سرعت زیاد و خطرات احتمالی دور شوید.

حتما بخوانیم : 

حیرت انگیزترین آپشن بنز

معرفی بهترین تعمیرگاه پورشه تخصصی در تهران کجاست؟

خب حالا میرویم سر موضوع معرفی تعمیرگاه پورشه ، تعمیرگاه پورشه میخوای ؟ خسته شدی از بس گشتی دنبال تعمیرگاه پورشه ؟

الان بهتون یک تعمیرگاه پورشه معرفی میکنم که بتوانید با خیال راحت و اطمینان کامل به آن جا مراجعه کنید .

تعمیرگاه تخصصی پورشه مونیخ سرویس جزء بهترین تعمیرگاه ها شناخته شده است ، تعمیرگاه مونیخ سرویس از همه نظر در زمینه ی تعمیرات تخصص و حرفه دارد که میتوانید با خیال راحت به آن ها در تمام زمینه های تعمیر پورشه مراجعه کنید در ادامه خدمات تعمیر پورشه را ذکر میکنیم.

تعمیرات تخصصی پورشه

خدمات تعمیرات پورشه در مونیخ سرویس چیست؟

👈 تعمیرات مکانیکی شامل تعمیر اساسی موتور پورشه و انواع گیربکس های اتوماتیک و دبل کلاچ پورشه (PDK).
👈 تعمیرات الکتریکی شامل عیب یابی و رفع ایرادات سیستم سوخت رسانی و تعمیرات برقی انواع سیستم های الکتریکی و الکترونیکی کنترلی.
👈 به طور اختصاصی تعمیرات الکترونیک انواع کامپیوترهای خودروهای پورشه که این مورد حتی در نمایندگی های پورشه نیز انجام نمی شود.
👈 تعمیرات تخصصی سیستم تعلیق، جلوبندی و کمک های بادی و سیستم تنظیم ارتفاع خودروهای پورشه.

آشنایی بیشتر با مونیخ سرویس

مونیخ سرویس بهترین تعمیرگاه تخصصی پورشه ، تعمیرگاه ولوو ، تعمیرگاه بنز  ، تعمیرگاه مازراتی است که میتوانید برای انجام تعمیرات با آن ها در هر زمینه ای در ارتباط باشید. بادنبال کردن لینک زیر میتوانید با آن ها در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *