تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

بی ام و X6 2020 با طراحی جدید از راه رسید!

بی ام و X6 2020 با طراحی جدید از راه رسید!
7 جولای

بی ام و X6 2020 با طراحی جدید از راه رسید!

بی ام و X6 2020 با طراحی جدید از راه رسید!

بی ام و X6 2020 با طراحی جدید از راه رسید! ، بی ام و X6 2020 به صورت رسمی معرفی شد. این خودروی آلمانی به یک موتور ۸ سیلندر مجهز شده که قادر به تولید ۵۲۳ اسب بخار قدرت است.

در سال ۲۰۰۸ شاهد رونمایی از بی ام و X6 بودیم و حال نسل سوم این خودروی جذاب معرفی شده است. بی ام و X6 2020 در مقایسه با نسلهای گذشته خود طراحی تهاجمی تری دارد و همچنین جلو پنجره آن بزرگتر شده است.

خریداران میتوانند برای جلو پنجره این خودرو چراغ سفارش دهند. در بخش جلویی این خودرو با سپر جدیدی روبه‌رو هستیم که بالای ورودی های هوای آن، چراغ های باریکی به چشم میخورد.

بی ام و برای نسخه اروپایی این اتومبیل رینگ های ۱۹ اینچی و برای ایالات متحده آمریکا رینگهای ۲۰ اینچی در نظر گرفته است. خریداران میتوانند برای این خودرو رینگهای ۲۱ و یا ۲۲ اینچی را سفارش دهند. ابعاد کلی بی ام و X6 2020 در مقایسه با گذشته افزایش داشته است. در کابین این خودرو شاهد استفاده از یک نمایشگر ۱۲٫۳ اینچی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات و یک صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی برای کیلومترشمار هستیم.

بی ام و X6 2020 با طراحی جدید از راه رسید!

قیمت و زمان عرضه ی بی ام و x6 2020 ؟

بی ام و X6 2020 با طراحی جدید از راه رسید! و  از آگوست سال جاری میلادی وارد خط تولید میشود و خریداران در ایالات متحده آمریکا از ماه نوامبر سال جاری میلادی قادر به سفارش آن خواهند بود. قیمت پایه این خودرو برابر با ۶۴,۳۰۰ دلار بوده و بالاترین مدل آن، X6 M50i با قیمت ۸۵,۶۵۰ دلار به فروش میرسد. به این مبالغ باید هزینه ۹۹۵ دلاری حمل به مقصد را نیز اضافه کرد.

بی ام و X6 2020 با طراحی جدید از راه رسید!

جدید ترین تکنولوژی های بی ام و x6

بی ام و X6 2020 با طراحی جدید از راه رسید!از نظر تکنولوژی، تمام مدل‌های بی ام و X6 به صورت استاندارد به سیستم هشدار خروج از خط و ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده مجهز هستند.

امکان خرید آپشن کروز کنترل هوشمند با قابلیت Stop and Go و سیستم کمکی حفظ مسیر نیز برای این خودرو وجود دارد. داخل کابین امکان سفارش دو صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی و همچنین صفحه کیلومتر و آمپرها وجود داشته که به خوبی داخل داشبورد جای گرفته‌اند. طراحی کابین بی ام و X6 نیز در واقع نسخه تکامل یافته X5 است و در این بخش نمیتوان ایرادی به آن گرفت.

بی ام و X6 2020 با طراحی جدید از راه رسید!

آشنایی با تعمیرگاه مونیخ سرویس

بی ام و شما نیاز به تعمیر دارد ؟ تعمیرگاه مناسب برای تعمیر خودروی خود پیدا نکرده اید ؟ مونیخ سرویس بهترین تعمیرگاه بی ام و

مونیخ سرویس در زمینه ی تعمیر انواع بی ام و با مدل های مختلف شامل :

👈 ۵۳۰I360
👈 ۷۵۰
👈 ۵۲۰i
👈 ۵۲۵ie60
👈 ۵۲۸i

میشود ، تعمیرات را به صورت تخصصی و کاملا حرفه ای با تعمیرکاران دوره دیده و تخصصی انجام میدهد که میتوانید برای تعمیرات تخصصی در تعمیرگاه بی ام و با مونیخ سرویس در ارتباط باشید.

مونیخ سرویس تعمیرات بی ام و را به صورت تمام و کمال انجام می دهد همچنین در زمینه ی تعمیر پورشه ، تعمیر بنز ، تعمیر ولوو هم تخصص و حرفه دارد که میتوانید به آن ها مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *