تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

بهترین مدل بنز

مرسدس بنز
8 آگوست

بهترین مدل بنز

بهترین مدل بنز

مرسدس بنز 500K

 

مرسدس بنز 500K اولین بار در سال 1936 ساخته شد و این یکی از زیباترین اتومبیل ها است که تا به حال ساخته شده است. این وسیله نقلیه با ساختار عظیم با دو صندلی به گونه ای طراحی شده است تا ساکنان اتاق ها راحتی بیشتری داشته باشند. موتور 550K با موتور 7. 0 لیتری طراحی شده است. بعدها، گزینه 7.1 لیتری نیز در دسترس قرار گرفت. این واقعا یکی از سریعترین اتومبیل ها بود که در طول دهه 1930 به جاده ها در جهان وارد شد. تنها 150 دستگاه از این ماشین  تولید شده بود. این چیزی است که باعث می شود 500K یکی از اتومبیل های مطلوب برای مردم، و علاوه بر این، آن را نیز یکی از گران ترین در خط مرسدس بنز بدانید.

بهترین مدل بنز
 

مرسدس بنز W123

مرسدس بنز W123 در سال 1979 منتشر شد. نسخه دیزلی خودروهای W123 با کل بسته عرضه می شود. این شامل مقدار زیادی از قدرت، بازده و آنها را برای یک سواری راحت ایجاد کرده است.  این ماشین دشوار یک جانوری است که جاده ها را با هر نوع آب و هوایی که باشد حفظ می کند. این خودرو برای این جنبه بسیار محبوب در کشورهای آفریقایی است. حتی زمانی که شرایط جاده ها بد است ، شما هنوز هم می توانید W123 را در هر کجا که شما نیاز دارید بروید. W123 موجی از محبوبیت را تجربه کرده است و نه تنها در آفریقا، بلکه در آمریکا و سراسر اروپا نیز تقاضای داشتن آن را دارند.

 

بهترین مدل بنز
 

برای تعمیر مدل های مختلف بنز میتوانید با مونیخ سرویس در ارتباط باشید و بهترین خدمات را با سابقه ی طولانی این تعمیرگاه دریافت کنید.

مونیخ سرویس خودروهایی از جمله بنز ، پورشه ، بی ام و ، مازراتی تعمیر می کند و مثل روز اول به شما تحویل می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *