تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

بنز یا پورشه پانامرا

بنز یا پورشه پانامرا
10 اکتبر

بنز یا پورشه پانامرا

بنز یا پورشه پانامرا ؟ کدام زیباتر است؟

 

بنز

بنز
 

الگو های طراحی مشترک در خاندان مرسدس در این محصول نیز دیده می شوند و CLS هم مثل اکثر برادرانش شخصیتی مغرور و از خود راضی دارد!  زیبا ترین قسمت طراحی این جنتلمن تنومند آلمانی در نمای جانبی اش دیده می شود، جثه ی بزرگ و کشیده ی CLS با این سقف کوتاه و حالت کوپه بدنه جذاب و خطوط مواج کناری در تلفیق با گلگیر های برآمده و رینگهای بزرگ ۵ پره این اثر ماندگار را زیباتر هم کرده اند.

البته می توان گفت که چراغهای کشیده ی عقبی با قیافه اخمو و بی اعصاب قسمت جلوئی خیلی هماهنگ نیست اما در ترکیب با این حالت جمعوجور انتهای خودرو چشم را نوازش می دهد. در واقع مرسدس بنز در طراحی این محصول موفق شده حالت لاکچری ذاتی خود را با المانهای اسپرت و هیجان انگیز در آمیخته است.

پورشه پانامرا

پورشه پانامرا
 

 

شاید برخی طراحی قدیمی و تکراری محصولات پورشه را نپسندند؛ بدتر اینکه پانامرا هم معمولاً به عنوان زشتترین فرزند در قید حیات این خانواده شناخته می شود! وقتی پای صحبت طرفداران این برند خوشنام اروپایی بنشینید به شما خواهند گفت که هر کس از این قیافه خوشش نمی آید هنوز پورشه را درک نکرده است.

در حقیقت برخلاف ویژگیهای فنی کمپانی پورشه که جای حرف و حدیثی باقی نگذاشته صحبتها در مورد ظاهرش بسیار است.

البته آبششهای روی گلگیر های جلوئی و رینگهای اسپرت مشکی رنگ بلافاصله به شما یاد آوری می کنند که پشت این ظاهر ساده و بی آلایش یک هیولا خفته است! در پشت سر، حالت لیفت بک بدنه که با شیبی تند سقف را به سپر عقبی متصل نموده با باله ای جذاب و چراغهایی ساده و زیبا این پروژه منحصر به فرد را به خاصترین شکل ممکن به پایان رسانده.

 

مقایسه بی طرف

در مقایسه با یکدیگر باید گفت که اگر طرفداران هر برند که از قبل رای شان مشخص است را کنار بگذاریم و از افراد بی طرف سوال کنیم اکثریت CLS را برنده طراحی ظاهری خواهند دانست چرا که علاوه بر طراحی عامه پسند، توانسته چهره ای زیباتری خلق نماید.

البته پورشه نیز جذابیتهای منحصر به خود را داراست و برای طرفداران پایبند به این برند، همین طرح اصیل همیشگی از هر چیز جدیدی در این دنیا خوشایندتر است.

 

 

چگونه برای تعمیر بنز و تعمیر پورشه با مونیخ سرویس در ارتباط باشیم؟

خیلی راحت می توانید با مونیخ سرویس در ارتباط باشید به سایت مونیخ سرویس مراجعه کنید و بعد با راه های ارتباطی که در انتهای صفحه وجود دارد ارتباط برقرار کنید.

تعمیرات مونیخ سرویس با قیمت بسیار ارزان تعمیر بنز و تعمیر پورشه  را به راحتی انجام می دهد . شما به راحتی میتوانید از طریق سایت مونیخ سرویس با ما ارتباط برقرار کرده و مراجعه حضوری داشته باشید.

و همچنین میتوانید مشاوره رایگان از مونیخ سرویس دریافت کنید ، و شما مشتریان عزیز برای دریافت وقت ویزیت تعمیر بنز از مونیخ سرویس اقدام کنید و از خدمات مونیخ سرویس بهره مند شوید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *